Näkijä

Raja2

Voisitko vastata mummolle, onko minua kohdeltu väärin raha-asioissa ja saanko korvausta?
Entä hankkeeni, kuinka onnistuu, olen jo aika väsynyt..?
Ja yksinäinen vanhuus edessäkö, vai olisiko vielä miesystävä näkyvissä?

6

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raja2

Nollaa vain näyttää, kukaan ei ole halunnut mitään vastata minulle...
      Hankkeeni taitaa kaatua, nyt jo näyttää sille. Olisin halunnut erään tutkinnon opiskella vielä, kun siihen ei ole kai koskaan liian vanha, yleissivistävään, mutta masennus ja uupumus näyttää iskevan.
      Yksinäinen olen, ja raha-asiat huonosti, onko kumpaankaan tulossa korjausta?

• Hei

yhdyn edelliseen, eli ulos siitä vain, omega kolmosta ja d-vitamiinia!
        luotat mieheen raha-asioissasi, hän on neuvonut sinua. neuvot eivät ehkä ole niitä parhaimpia, miehellä on paljon muutakin päässään, ei vain sinun kysymyksesi.

tämä ihminen lupasi sinulle tiedon, jota et ole vielä saanut. hän on todella luotettusi. no mutta, onhan sinulla onneakin ollut! yksinäisellä polullasi sinulla on paljon aikaa mietiskellä asioita. yksi on ainakin varmaa, sinä pääset reissuun, matkalle, se on oikein mukavaa vaihtelua. saat kutsun, sinua houkutellaan mukaan ja kannattaa lähteä.
        kun joudut risteykseen asioittesi kanssa, älä hätiköi. nuku yön yli, sillä mielesi muuttuu.

t. Keskiyö

• Raja2
        tuntijasi kirjoitti:

Hei

yhdyn edelliseen, eli ulos siitä vain, omega kolmosta ja d-vitamiinia!
        luotat mieheen raha-asioissasi, hän on neuvonut sinua. neuvot eivät ehkä ole niitä parhaimpia, miehellä on paljon muutakin päässään, ei vain sinun kysymyksesi.

tämä ihminen lupasi sinulle tiedon, jota et ole vielä saanut. hän on todella luotettusi. no mutta, onhan sinulla onneakin ollut! yksinäisellä polullasi sinulla on paljon aikaa mietiskellä asioita. yksi on ainakin varmaa, sinä pääset reissuun, matkalle, se on oikein mukavaa vaihtelua. saat kutsun, sinua houkutellaan mukaan ja kannattaa lähteä.
        kun joudut risteykseen asioittesi kanssa, älä hätiköi. nuku yön yli, sillä mielesi muuttuu.

t. Keskiyö

Olipa mukava kun vastasit, tiedät asioistani paljon. Nyt odotan tuota matkaa, josta puhuit.
        Minun kannattaisi nukkua yön yli ennenkuin teen lopullista päätöstä, siinäkin olet oikeassa.
        Lapsistani minulla on paljon huolta, nyt jo aikuisista. Tuleekohan siihen apua?
        Yksinäisyys jatkuu..?

• kevättärinnassa66

Ei täällä taida enää niitä ilmaisia vastaajia juurikaan olla. Mutta minä lähetän sinulle voimia, iloa ja valoa. Usko vain itseesi äläkä anna masennuksen voittaa. Mene ulos raittiiseen ilmaan vaikka väkisin ja omega kolmoset ja d-vitamiinit käyttöön.

• Raja2

Olen nyt todella masentunut, kun lähdin pois yhteisöstä. Nyt olen kovin yksin, ei ole näkyvissä ystäviä, vai onko? Minulla on omega3 ja d-vitamiiniakin käytössä, ja yritän välillä käydä lenkilläkin, mutta ei auta. Kannattaisiko syksyllä palata yhteisöön? Siellä on pahantahtoisiakin ihmisiä, kateellisia, ja minut on jotenkin niin helppo syyllistää, en tiedä miksi. Olisi kiva löytää vielä miesystävä, mutta näytän niin tumalta, etten kehtaa...

• Sielunkumppaninix

Heippa

En ole ennustaja. Ihan tavis mies. Älä masennu. Yksi hyvä neuvo....miehet ei tule oven taakse. Lähde liikkeelle. Mistä tietää vaikka me tapaisimme.
        Oletko romaani?
        OLen samassa tilanteessa ollut kuin sinä. Masentunut ja väsynyt. Masennus lähti kun hyväksyin ja luotin itseeni. Olen edelleen yksin mutta en enää yksinäinen.
        Timantit, niinkuin sinä...odottaa poimijaa. ;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      127
      2770
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      244
      2425
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      63
      1645
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      189
      1528
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      58
      1454
    6. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      75
      1153
    7. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1128
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      39
      1109
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1002
    10. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      288
      960
    Aihe