Näkijä

Raja2

Voisitko vastata mummolle, onko minua kohdeltu väärin raha-asioissa ja saanko korvausta?
Entä hankkeeni, kuinka onnistuu, olen jo aika väsynyt..?
Ja yksinäinen vanhuus edessäkö, vai olisiko vielä miesystävä näkyvissä?

6

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raja2

Nollaa vain näyttää, kukaan ei ole halunnut mitään vastata minulle...
      Hankkeeni taitaa kaatua, nyt jo näyttää sille. Olisin halunnut erään tutkinnon opiskella vielä, kun siihen ei ole kai koskaan liian vanha, yleissivistävään, mutta masennus ja uupumus näyttää iskevan.
      Yksinäinen olen, ja raha-asiat huonosti, onko kumpaankaan tulossa korjausta?

• Hei

yhdyn edelliseen, eli ulos siitä vain, omega kolmosta ja d-vitamiinia!
        luotat mieheen raha-asioissasi, hän on neuvonut sinua. neuvot eivät ehkä ole niitä parhaimpia, miehellä on paljon muutakin päässään, ei vain sinun kysymyksesi.

tämä ihminen lupasi sinulle tiedon, jota et ole vielä saanut. hän on todella luotettusi. no mutta, onhan sinulla onneakin ollut! yksinäisellä polullasi sinulla on paljon aikaa mietiskellä asioita. yksi on ainakin varmaa, sinä pääset reissuun, matkalle, se on oikein mukavaa vaihtelua. saat kutsun, sinua houkutellaan mukaan ja kannattaa lähteä.
        kun joudut risteykseen asioittesi kanssa, älä hätiköi. nuku yön yli, sillä mielesi muuttuu.

t. Keskiyö

• Raja2
        tuntijasi kirjoitti:

Hei

yhdyn edelliseen, eli ulos siitä vain, omega kolmosta ja d-vitamiinia!
        luotat mieheen raha-asioissasi, hän on neuvonut sinua. neuvot eivät ehkä ole niitä parhaimpia, miehellä on paljon muutakin päässään, ei vain sinun kysymyksesi.

tämä ihminen lupasi sinulle tiedon, jota et ole vielä saanut. hän on todella luotettusi. no mutta, onhan sinulla onneakin ollut! yksinäisellä polullasi sinulla on paljon aikaa mietiskellä asioita. yksi on ainakin varmaa, sinä pääset reissuun, matkalle, se on oikein mukavaa vaihtelua. saat kutsun, sinua houkutellaan mukaan ja kannattaa lähteä.
        kun joudut risteykseen asioittesi kanssa, älä hätiköi. nuku yön yli, sillä mielesi muuttuu.

t. Keskiyö

Olipa mukava kun vastasit, tiedät asioistani paljon. Nyt odotan tuota matkaa, josta puhuit.
        Minun kannattaisi nukkua yön yli ennenkuin teen lopullista päätöstä, siinäkin olet oikeassa.
        Lapsistani minulla on paljon huolta, nyt jo aikuisista. Tuleekohan siihen apua?
        Yksinäisyys jatkuu..?

• kevättärinnassa66

Ei täällä taida enää niitä ilmaisia vastaajia juurikaan olla. Mutta minä lähetän sinulle voimia, iloa ja valoa. Usko vain itseesi äläkä anna masennuksen voittaa. Mene ulos raittiiseen ilmaan vaikka väkisin ja omega kolmoset ja d-vitamiinit käyttöön.

• Raja2

Olen nyt todella masentunut, kun lähdin pois yhteisöstä. Nyt olen kovin yksin, ei ole näkyvissä ystäviä, vai onko? Minulla on omega3 ja d-vitamiiniakin käytössä, ja yritän välillä käydä lenkilläkin, mutta ei auta. Kannattaisiko syksyllä palata yhteisöön? Siellä on pahantahtoisiakin ihmisiä, kateellisia, ja minut on jotenkin niin helppo syyllistää, en tiedä miksi. Olisi kiva löytää vielä miesystävä, mutta näytän niin tumalta, etten kehtaa...

• Sielunkumppaninix

Heippa

En ole ennustaja. Ihan tavis mies. Älä masennu. Yksi hyvä neuvo....miehet ei tule oven taakse. Lähde liikkeelle. Mistä tietää vaikka me tapaisimme.
        Oletko romaani?
        OLen samassa tilanteessa ollut kuin sinä. Masentunut ja väsynyt. Masennus lähti kun hyväksyin ja luotin itseeni. Olen edelleen yksin mutta en enää yksinäinen.
        Timantit, niinkuin sinä...odottaa poimijaa. ;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      163
      5015
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      23
      3632
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      166
      3437
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      38
      2937
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2689
    6. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      28
      2068
    7. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1905
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      12
      1844
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      155
      1522
    10. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1512
    Aihe