Näkijä

Raja2

Voisitko vastata mummolle, onko minua kohdeltu väärin raha-asioissa ja saanko korvausta?
Entä hankkeeni, kuinka onnistuu, olen jo aika väsynyt..?
Ja yksinäinen vanhuus edessäkö, vai olisiko vielä miesystävä näkyvissä?

6

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raja2

      Nollaa vain näyttää, kukaan ei ole halunnut mitään vastata minulle...
      Hankkeeni taitaa kaatua, nyt jo näyttää sille. Olisin halunnut erään tutkinnon opiskella vielä, kun siihen ei ole kai koskaan liian vanha, yleissivistävään, mutta masennus ja uupumus näyttää iskevan.
      Yksinäinen olen, ja raha-asiat huonosti, onko kumpaankaan tulossa korjausta?

      • Hei

        yhdyn edelliseen, eli ulos siitä vain, omega kolmosta ja d-vitamiinia!
        luotat mieheen raha-asioissasi, hän on neuvonut sinua. neuvot eivät ehkä ole niitä parhaimpia, miehellä on paljon muutakin päässään, ei vain sinun kysymyksesi.

        tämä ihminen lupasi sinulle tiedon, jota et ole vielä saanut. hän on todella luotettusi. no mutta, onhan sinulla onneakin ollut! yksinäisellä polullasi sinulla on paljon aikaa mietiskellä asioita. yksi on ainakin varmaa, sinä pääset reissuun, matkalle, se on oikein mukavaa vaihtelua. saat kutsun, sinua houkutellaan mukaan ja kannattaa lähteä.
        kun joudut risteykseen asioittesi kanssa, älä hätiköi. nuku yön yli, sillä mielesi muuttuu.

        t. Keskiyö


      • Raja2
        tuntijasi kirjoitti:

        Hei

        yhdyn edelliseen, eli ulos siitä vain, omega kolmosta ja d-vitamiinia!
        luotat mieheen raha-asioissasi, hän on neuvonut sinua. neuvot eivät ehkä ole niitä parhaimpia, miehellä on paljon muutakin päässään, ei vain sinun kysymyksesi.

        tämä ihminen lupasi sinulle tiedon, jota et ole vielä saanut. hän on todella luotettusi. no mutta, onhan sinulla onneakin ollut! yksinäisellä polullasi sinulla on paljon aikaa mietiskellä asioita. yksi on ainakin varmaa, sinä pääset reissuun, matkalle, se on oikein mukavaa vaihtelua. saat kutsun, sinua houkutellaan mukaan ja kannattaa lähteä.
        kun joudut risteykseen asioittesi kanssa, älä hätiköi. nuku yön yli, sillä mielesi muuttuu.

        t. Keskiyö

        Olipa mukava kun vastasit, tiedät asioistani paljon. Nyt odotan tuota matkaa, josta puhuit.
        Minun kannattaisi nukkua yön yli ennenkuin teen lopullista päätöstä, siinäkin olet oikeassa.
        Lapsistani minulla on paljon huolta, nyt jo aikuisista. Tuleekohan siihen apua?
        Yksinäisyys jatkuu..?


    • kevättärinnassa66

      Ei täällä taida enää niitä ilmaisia vastaajia juurikaan olla. Mutta minä lähetän sinulle voimia, iloa ja valoa. Usko vain itseesi äläkä anna masennuksen voittaa. Mene ulos raittiiseen ilmaan vaikka väkisin ja omega kolmoset ja d-vitamiinit käyttöön.

    • Raja2

      Olen nyt todella masentunut, kun lähdin pois yhteisöstä. Nyt olen kovin yksin, ei ole näkyvissä ystäviä, vai onko? Minulla on omega3 ja d-vitamiiniakin käytössä, ja yritän välillä käydä lenkilläkin, mutta ei auta. Kannattaisiko syksyllä palata yhteisöön? Siellä on pahantahtoisiakin ihmisiä, kateellisia, ja minut on jotenkin niin helppo syyllistää, en tiedä miksi. Olisi kiva löytää vielä miesystävä, mutta näytän niin tumalta, etten kehtaa...

      • Sielunkumppaninix

        Heippa

        En ole ennustaja. Ihan tavis mies. Älä masennu. Yksi hyvä neuvo....miehet ei tule oven taakse. Lähde liikkeelle. Mistä tietää vaikka me tapaisimme.
        Oletko romaani?
        OLen samassa tilanteessa ollut kuin sinä. Masentunut ja väsynyt. Masennus lähti kun hyväksyin ja luotin itseeni. Olen edelleen yksin mutta en enää yksinäinen.
        Timantit, niinkuin sinä...odottaa poimijaa. ;-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe