Voisitko vastata mummolle, onko minua kohdeltu väärin raha-asioissa ja saanko korvausta?
Entä hankkeeni, kuinka onnistuu, olen jo aika väsynyt..?
Ja yksinäinen vanhuus edessäkö, vai olisiko vielä miesystävä näkyvissä?
Näkijä
6
103
Vastaukset
- Raja2
Nollaa vain näyttää, kukaan ei ole halunnut mitään vastata minulle...
Hankkeeni taitaa kaatua, nyt jo näyttää sille. Olisin halunnut erään tutkinnon opiskella vielä, kun siihen ei ole kai koskaan liian vanha, yleissivistävään, mutta masennus ja uupumus näyttää iskevan.
Yksinäinen olen, ja raha-asiat huonosti, onko kumpaankaan tulossa korjausta?Hei
yhdyn edelliseen, eli ulos siitä vain, omega kolmosta ja d-vitamiinia!
luotat mieheen raha-asioissasi, hän on neuvonut sinua. neuvot eivät ehkä ole niitä parhaimpia, miehellä on paljon muutakin päässään, ei vain sinun kysymyksesi.
tämä ihminen lupasi sinulle tiedon, jota et ole vielä saanut. hän on todella luotettusi. no mutta, onhan sinulla onneakin ollut! yksinäisellä polullasi sinulla on paljon aikaa mietiskellä asioita. yksi on ainakin varmaa, sinä pääset reissuun, matkalle, se on oikein mukavaa vaihtelua. saat kutsun, sinua houkutellaan mukaan ja kannattaa lähteä.
kun joudut risteykseen asioittesi kanssa, älä hätiköi. nuku yön yli, sillä mielesi muuttuu.
t. Keskiyö- Raja2
tuntijasi kirjoitti:
Hei
yhdyn edelliseen, eli ulos siitä vain, omega kolmosta ja d-vitamiinia!
luotat mieheen raha-asioissasi, hän on neuvonut sinua. neuvot eivät ehkä ole niitä parhaimpia, miehellä on paljon muutakin päässään, ei vain sinun kysymyksesi.
tämä ihminen lupasi sinulle tiedon, jota et ole vielä saanut. hän on todella luotettusi. no mutta, onhan sinulla onneakin ollut! yksinäisellä polullasi sinulla on paljon aikaa mietiskellä asioita. yksi on ainakin varmaa, sinä pääset reissuun, matkalle, se on oikein mukavaa vaihtelua. saat kutsun, sinua houkutellaan mukaan ja kannattaa lähteä.
kun joudut risteykseen asioittesi kanssa, älä hätiköi. nuku yön yli, sillä mielesi muuttuu.
t. KeskiyöOlipa mukava kun vastasit, tiedät asioistani paljon. Nyt odotan tuota matkaa, josta puhuit.
Minun kannattaisi nukkua yön yli ennenkuin teen lopullista päätöstä, siinäkin olet oikeassa.
Lapsistani minulla on paljon huolta, nyt jo aikuisista. Tuleekohan siihen apua?
Yksinäisyys jatkuu..?
- kevättärinnassa66
Ei täällä taida enää niitä ilmaisia vastaajia juurikaan olla. Mutta minä lähetän sinulle voimia, iloa ja valoa. Usko vain itseesi äläkä anna masennuksen voittaa. Mene ulos raittiiseen ilmaan vaikka väkisin ja omega kolmoset ja d-vitamiinit käyttöön.
- Raja2
Olen nyt todella masentunut, kun lähdin pois yhteisöstä. Nyt olen kovin yksin, ei ole näkyvissä ystäviä, vai onko? Minulla on omega3 ja d-vitamiiniakin käytössä, ja yritän välillä käydä lenkilläkin, mutta ei auta. Kannattaisiko syksyllä palata yhteisöön? Siellä on pahantahtoisiakin ihmisiä, kateellisia, ja minut on jotenkin niin helppo syyllistää, en tiedä miksi. Olisi kiva löytää vielä miesystävä, mutta näytän niin tumalta, etten kehtaa...
- Sielunkumppaninix
Heippa
En ole ennustaja. Ihan tavis mies. Älä masennu. Yksi hyvä neuvo....miehet ei tule oven taakse. Lähde liikkeelle. Mistä tietää vaikka me tapaisimme.
Oletko romaani?
OLen samassa tilanteessa ollut kuin sinä. Masentunut ja väsynyt. Masennus lähti kun hyväksyin ja luotin itseeni. Olen edelleen yksin mutta en enää yksinäinen.
Timantit, niinkuin sinä...odottaa poimijaa. ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1323029Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2712688Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641708Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2091675- 591572
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831239- 451228
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781202Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3051063Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391022