BÜSE street/matkakäyttöön.
- väri musta, erittäin tyylikäs ja hyvin istuva
- materiaali vettähylkivää goretexiä vastaavaa
- irroitettava vuori osa
- irroitettavat suojat
- housut takki erikseen (saa myös haalariksi)
- lämpöisen vuoren ansiosta hyvä myös syksyllä tai jopa MK käytössä
- käytetty alle 10 kertaa, ei mitään käytönjälkiä havaittavissa
Koot XXL 185cm/90kg ja XS 168cm/55kg
puvuissa hyvät säädöt eli käy aika laajalle käyttäjäkunnalle sekä paksummalle että lyhyemmälle jne.
Hinta 240 eur kpl ja kumpikin pakettina 400eur
Myydään tarpeettomana pois nurkista pölyttymästä.
[email protected] /Riihimäki
M: MP ajoasut naisten+miesten
4
1894
Vastaukset
- sepe
uutena?
onks ne pölyset?- Tarpeettomana
Maksoi uutena jotakin 350 e luokkaa ja silloinkin olivat messutarjouksessa.
Eikä ne tietenkään pölyiset ole kun ne vaatekomerossa on säilytetty.
Muille jatkokyselijöille voin ennakkoon kertoa että ajopuvuissa ei ole uusiin mitään muuta eroa kuin se että hinta on melkein puolet pienempi ja se että noista on hintalaput otettu pois sekä niitä on käytetty pari kertaa, käytönjälkiä niissä ei kuitenkaan ole havaittavissa millään tavalla.
Ottakaa sähköpostilla yhteys mikäli nämä oikeasti kiinnostavat [email protected]
tällaisilla palstoilla on niin paljon rahattomia kyselijöitä joten en viitsi joka hetki käydä täällä vastailemassa. Sähköpostilla vastaan varmasti. - XXX
Tarpeettomana kirjoitti:
Maksoi uutena jotakin 350 e luokkaa ja silloinkin olivat messutarjouksessa.
Eikä ne tietenkään pölyiset ole kun ne vaatekomerossa on säilytetty.
Muille jatkokyselijöille voin ennakkoon kertoa että ajopuvuissa ei ole uusiin mitään muuta eroa kuin se että hinta on melkein puolet pienempi ja se että noista on hintalaput otettu pois sekä niitä on käytetty pari kertaa, käytönjälkiä niissä ei kuitenkaan ole havaittavissa millään tavalla.
Ottakaa sähköpostilla yhteys mikäli nämä oikeasti kiinnostavat [email protected]
tällaisilla palstoilla on niin paljon rahattomia kyselijöitä joten en viitsi joka hetki käydä täällä vastailemassa. Sähköpostilla vastaan varmasti.Persaukiset myy vanhoja rättejä. Heitä roskiin ne.
- trans
Saatko lähetettyä kuvia ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1562095Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3091786- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972