Bi kokemus 25 vuotiaana..

BiiPauliina

Olin tutustunut Maaritiin jo koulu-aikana. Ihana, sosiaalinen ja aina iloinen mimmi. En tiennyt kuitenkaan hänen olevan bi seksuaali. Kuten ei moni muukaan ja sama päti itseeni.
Tapasimme sattumalta eräissä bileissä, joissa teemana oli -80 luku. Emme olleet tavanneet varmaan pariin vuoteen, joten yhteistä juttua riitti, muistellessamme villiä -80 lukua ja teini-aikoja.
Maarit oli pukeutunut teemaan kuuluvalla tavalla, kuten minäkin. Järkyttävä -80 luvun napapaita neon väreissä, joskin ihanan seksikkään näköinen, koska maarit oli pienikokoinen mutta isorintainen. Ja se mitä Maaritilla oli jalassaan, sai minut todella kiihottumaan! Sikamaisen kireät, kiiltävät spandex-farkut! Kiiltävä, ohut kangas istui kuin toinen iho, paljastaen ihanasti lantioiden kaaren, säärten ihanat muodot ja tietysti pyöreän pyllyn!
D-kupin rinnat pullottivat napapaidan kankaan alta järkyttävän sexikäästi..
En saanut silmiäni irti millään Maaritin vartalosta. Aina kun tilaisuus oli, tuijotin Maaritin ihanaa, kiiltävää pyllyä, jonka väliin nuo kireät, kiiltävät housut olivat kiilautuneet. Tunsin pikkupöksyjeni kostuneen ja nänneissäni tuntui ihanaa kihelmöintiä. Lisäksi myös minulla oli päälläni -80 luvun teemaan sopivat vaatteet. Rintsikkani olivat niin ohuet, että kovettuneet nännini näkyivät ohuen puseroni läpi selvinä kohoumina!
Juttu luisti ja juttelimme tiiviisti koko illan ja samalla tietysti skumppa kihahti molempien päähän, saaden meidät entistäkin villeimmiksi.
Bileet lähenivät loppuaan ja muut olivat jo lähdössä jatkoille erään kaverimme kotiin. Me päätimme lähteä kuitenkin kahdestaan, minun asuntooni, jatkamaan hauskaa iltaamme.
Kävellessämme asunnolleni, päätin mielessäni ottaa selvää, olisiko Maarit myös bi-seksuaali, koska monet merkit illan aikana tuntuivat vahvasti osoittavan hänen olevan, mutta tarvitsin varmuuden asiasta...
"Mistä sä oot löytäny noi housut"? Kysäisin Maaritilta.
"Et ehkä usko, mut nää on ollu mulla jostain vuodesta -88 tai -89!
Ja nää on ollu mun vaatehuonees sieltä saakka. Oon pysyny mitoissani aika hyvin, ku menivät jalkaan ihan ku aikoinaan" Maarit sanoi naureskellen.
"Noi on kyl ihan sika seksikkäät, varsinki sun päällä" sanoin Maaritille.
Maarit pysähtyi. Säikähdin! Olinko mennyt liian pitkälle?
Hän katsoi minua tarkasti silmiin ja tarttui käteeni.
"Ymmärränkö oikein, et sä oot kiinnostunu muustaki, ku vaan juttelusta mun kans?" Maarit kysyi.
Kakistelin hämmentyneenä ensin, mutta sitten ajattelin, että kerron asian suoraan.
"Joo, ymmärsit oikein." Sanoin ja katselin Maaritia silmiin.
Maarit vetäisi minut itseään vasten ja suuteli samantien suoraan huulilleni. Voiton riemu ja suunaton himo valtasivat mieleni välittömästi!
Maaritin kädet liukuivat pyllyäni tunnustelemaan samalla kun suutelimme ja omat käteni taas Maaritin kireälle pyllylle, joka tuntui ihanan pehmeälle. Spandex kangas oli ihanan liukkaan tuntuinen..
Jatkuu myöhemmin......

2

2538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nii...että niinku millon?

    • kalukovana1

      kuhan saa ne saatanan tiukat spanteksit Maaritin jalasta pois.sitten sitä lättäpillulitinätarinaa tulee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe