Vad skall man göra när man inte får sömn? ""2 nätter i rad kan jag vaka fast jag har jobb och hem att sköta! ordentliga ock kloka råd sökes. Tack på förhand.
Sömnlöshet
2
83
Vastaukset
- vet hur det känns
Kanske du lider av depression ?Då kan det vara svårt att få sömn.Har du länge lidit av sömnlöshet eller är det något som nu har börjat ?Jag tycker nog du borde söka läkarhjälp för att åtminstone få konstaterat att det inte är någon sjukdom som ligger bakom.Om man har för mycket om sig och kring sig kan det också vara svårt att somna,man ligger bara och vänder och vrider sig.Sök hjälp,kanske någon mild insomningsmedicin kunde vara bra.
- sovgottt
ett bra råd är att börja med motion. har du inte möjlighet att sticka i väg och träna så skaffa dig ett löpband. träna en halvtimma varje kväll så att du blir ordentligt andfådd, jag lovar att du kommer att somna.
det dagar jag inte tränar märker jag skillnaden med sömnen eller att kunna somna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup325071Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su783107Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene182829Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252555- 452351
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321811Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?741778Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731526- 661314
- 821251