OLETTEKO MATKUSTANEET JUNALLA LONTOOSTA YORKSHIREEN? KAUANKO MATKA KESTÄÄ JA MINNE SIELLÄ KANNATTAISI MENNÄ?MAISEMAT TUOLLA ALUEELLA HOUKUTTELEVAT
LONDON-YORKSHIRE
5
1118
Vastaukset
- Schiedam
Matka Yorkshireen kestää junalla 3,5-4,5 tuntia. Voit itse katsoa ajan tuosta linkistä syöttämällä siihen esim. London ja Leeds (tai Sheffield, York, Hull, Middlesbrough tai joku muu kohde Yorkshiressä).
Itse liikuin kyllä omalla autolla ja miellyin silloin Yorkin kaupunkiin.
Maisemista jäi mieleen tuo Lake Windermeren seutu aivan eri suunnalla...
http://ojp.nationalrail.co.uk/service/planjourney/search- KARHUNEITI NUMMILLE
Kiitos vinkistä! Mahtaako joku tietää junareittiä Lontoosta johonkin, jossa olisi niitä nummia tarjolla ilman autoa matkustavalle? Voiko päiväseltään tehdä jonkun "maisemamatkailun" johkiin nummi seudulle? Aika on rajattu....vai pitäskö ottaa pohjois-englanti reissu ihan erikseen..ehkäpä. Kaikki vinkit vastaanotetaan...matka suunnitteilla heinäkuulle.
- yorker
KARHUNEITI NUMMILLE kirjoitti:
Kiitos vinkistä! Mahtaako joku tietää junareittiä Lontoosta johonkin, jossa olisi niitä nummia tarjolla ilman autoa matkustavalle? Voiko päiväseltään tehdä jonkun "maisemamatkailun" johkiin nummi seudulle? Aika on rajattu....vai pitäskö ottaa pohjois-englanti reissu ihan erikseen..ehkäpä. Kaikki vinkit vastaanotetaan...matka suunnitteilla heinäkuulle.
Nummirata Pickering-Whitby. Yksi asemista on Aidensfield tosin eri nimellä kuin Sydämen asialla sarjassa. Katsohan tuo video keskellä kesto3:38
www.nymr.co.uk - yorker
yorker kirjoitti:
Nummirata Pickering-Whitby. Yksi asemista on Aidensfield tosin eri nimellä kuin Sydämen asialla sarjassa. Katsohan tuo video keskellä kesto3:38
www.nymr.co.ukAsema on siis Goathland. Sarjassa sille annettiin nimi Aidensfield.
Greengrassin kotitalona oli Brow Housen maatila lähellä Goathlandia. - KARHUNEITI NUMMILLE
yorker kirjoitti:
Asema on siis Goathland. Sarjassa sille annettiin nimi Aidensfield.
Greengrassin kotitalona oli Brow Housen maatila lähellä Goathlandia.Kiitos Yorker! Juuri tuommoista haen..pitäisi siis matkustaa Lontoosta tuonne Pickeringiin ja siitä hypätä nummiradalle. Kun olisi aikaa kyllähän tuolta googlesta löytyy..kiva kuitenkin saada vinkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986158KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495627Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei572663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072088Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071788- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801277- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331038