mitä ne sivuvaikutukset on?

markovehvilainen

Mä en ainakaan kärsi merkittävistä psykooseista siis todellisuudentajun katoamisista ja tulen jotenkuten toimeen tässä yhteiskunnassa vaikka olisinkin psykoottinen. Mua ei enää jaksa paskaakaan kiinnostaa jotkut ..... psykoosit. Mä olen suht rationaalinen tyyppi ja ajattelen suht loogisesti. Antipsykoottisten lääkkeittenne kanssa voitte vaikka painua ........ pystyyn. Mä en niitä syö.

Psykoosi,en siis tajua todellisesti missä mennään ja siitä kirjoitetaan semmoisten toimesta diagnoosi jotka ehkä vielä vähemmän tajuaa tämän päivän menoa.

2

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KIdutettu.

Psykiatrit ovat itsekkäitä ja manipuloivia ''ammattihenkilöitä'', jotka tietysti tietävät perinpohjin kaiken mistä mikin ''häiriö'' johtuu, ja nämä ''häiriöt'' tulevat alunperin psykiatrien sairastamalta vakavalta ja vaaralliselta sairauldeta nimeltä: psykiatria. Psykiatrismi on kuoleman tiedettä, luottamukseni tähän ammattikuntaan on 0%, sen tarkoituksena on manipuloida ja alistaa ihmisiä uskomaan heidän keksimiään ''häiriöitä''.

Lähtekäämme siis kaikki alistetut potilaat vapauteen, vapauteen luottamasta näihin henkilöihin, jääkää hyvästi!

• Ne psykiatrit ovat vaan töissä eivätkä välitä eivätkä ehdi kuunnella potilaita tarpeeksi.Ne lääkkeet ovat hirveitä mömmöjä ja pitäisi olla parempi vaihtoehto niille lääkkeille,oikeasti!Sairaita ne ovat ne psykiatrit ja näkevät jokaisen asiakkaan vaan potentiaalisena idioottinas,jolla viiraa päässä.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      292
      1783
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      47
      1579
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      154
      1291
    4. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1131
    5. 142
      1103
    6. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1052
    7. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1047
    8. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      73
      963
    9. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      48
      922
    10. Kesä ja nuorison mopoilu

Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta
      Suomussalmi
      152
      877
    Aihe