onko kokemuksia??ollaan lähössä elokuun loppussa reissuun finnmatkojen kautta ja ois kiva saaha muiden kokemuksia ko. paikasta
izmir/kusadasi
4
353
Vastaukset
- turkkiintaas
kolme kertaa olen käynyt Kusadasissa Finnmatkojen kansa eikä minulla ole pahaa sanottavaa kaupungista. Hotellit on suurin osa rakennettu rinteeseen niin että kunto kohoaa kun kiipeää kaupungilta takaisin. Satamassa käy isoja risteilyaluksia, eim Suomessa valmistettu Navigator of the Seas on aika makee näky, kun risteilysatama on ihan kaupungin kyljessä kiinni. kusadasin paras ranta loenee Ladies Beach mutama kilsa kaupungin ulkopuolella. Izmiriin ollaanntehty päiväretki vuorobussilla omin päin. Helppoa jos rohkenee liikkua ilman matkaoppaan ryhmää...
efesos on ihan kusadasin vieressä, sinne kannattaa ehdottomasti tehdä retki, jos on yhtään kiinnostunut historiasta. - 14+10
kiitos tiedoista!izmiriin ollaan mekin suunniteltu menevämme.millainen liikenne siellä on?haaveissa olisi vuokrata pyörät :)
- möh
Itse en kyllä pyörällä liikkuisi, kävellen ja metrolla on sen verran yksinkertaista. Mutta pyöränvuokra firmoja löytyy kyllä ja niistä saisi varmaan tarkempaa tietoa. Julkinen liikenne täällä on todella selkeää ja helppoa, samalla kortilla voi käyttää metroa, linja-autoja ja lauttaa :)
- jouce1
4 viikon päästä Kusadasiin. Ajattelin vuokrata polkupyörän Kusadasissa ja pyö-
räillä beachille . Minkälaiset mahkut on. Kuka tietää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303751Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2351392Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1531091Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht248940Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ73938Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933- 62928
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲99864Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56754