Tee-Se-Itse-Halli

TSIH2013

Terve!

Teemme asiakaskyselyä satakuntalaisille ja mahdollisesti tuleville asiakkaille.

Olemme avaamassa syksy-talvi 2013 aikana auto- ja moottoripyörän omistajille tee-se-itse-hallia.

Halli suunnattu erityisesti niille, joilla ei ole paikkaa rakennella tai välineet ovat puutteelliset. Erityisesti talviaikana tapahtuvat pienet hoitotoimenpiteet on mukava hoitaa lämpimässä hallissa.

Tee-se-itse hallin tarkoitus on se, että jokainen voi tuoda ajoneuvonsa varaosineen halliin ja hoitaa asennus- tai huoltotyöt hallin välineillä.
Pyrimme tarjoamaan hallinosturista työkaluihin kaikki välineet.

Toimistomme tarkoitus on ohjeistaa asiakkaita, arvioida työaikoja, antaa vinkkejä ja myydä sellaisia tarvikkeita/varaosia joita autoissa kuluu usein.

Nyt toivoisimme yleisöltä vastauksia seuraaviin kysymyksiin:

- Mikä olisi teille tärkeää tee-se-itse hallin varustelussa?

- Mikä tapa olisi teille paras ajanvaraukseen?

- Millä muotoa voisimme palvella tee-se-itse hallin asiakkaita muuten, kuin tarjoamalla varusteet huoltotoimenpiteisiin ja tarjota yleismallisia varaosia/tarvikkeita?

- Olisiko sinulle tärkeää, että voisit käyttää hallia kerralla useamman päivän?

- Mitä muuta haluaisit asiasta sanoa?

- Mitä olisit valmis maksamaan nyt kaiken kattavasta tee-se-itse hallin palveluista?

Odotamme innolla vastauksianne ja toivon, että saamme sellaisia palautteita, että voisimme avata toiminnan kaiken kattavana!

6

508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katselija22

      ei oo näkyny

    • tarpeitakylläon

      Kunhan nyt saataisiin edes autopelti ja moottorihuolto korjaamokin , niistä on pulaa Luvialla ja se vain pahenee kun vanhat lopettaa .

    • Sorijori

      Luvialla ei ole yhtään korjaamoa jonne autoni veisin, onneksi ei tarvitsekkaan kun on uudehko auto, ja eipä siittä mitkään rasseli harryt eikä eläkevaarit mitään ymmärtäisikkään. Autopellikorjaamo ei kannata luvialla, jos pelliseppä ottaa joka tunnista palkan niin se ylittää autoromujen arvon, ja siittähän vasta itku alkaisi. Uudekkot autot viedään merkkikorjaamoon ja vakuutukset on sitä varten että maksaja löytyy. Autoromut kuuluu muutet romuttamoon ja kaupassa myydään uusia.

      • tarpeitakylläon

        Sulla varmaan on jotain vikaa ymmärryksessä . Kyllä pientä peltihommaa ja moottorihuoltoa , kuluvien osien jarrupalat , levyt , pakoputket riittää aina . Kaikki ihmiset eivät halua uusilla autoilla ajaa jos ei välttämättä työn puolesta tarvitse . Jos ajokilometrit jäävät alle 10,000 km vuodessa ja ajellaan vain lähinnä kauppa ja asiointi matkoja , vanha auto on taloudellinen valinta. Rahaa voi käyttää mukavamminkin kuin istumalla uudessa autossa , matkusteluun , kotiin , veneilyyn , kesämökkiin ja vaikka mihin harrastuksiin . Uusi auto on taloudellisestikin huono valinta , kun sen ajaa liikkeen kynnyksen ylitse ulos arvo putoaa heti ainakin 10% myyntihinnasta.


      • Jokkiskorjaamo

        Onko vene ja huvila hyvä sioitus, ha ha. Voithan sinä kiertää kotimaassa sillä uudehkolla autolla, samalla rahasi jää kotimaahan, sitäpaitsi se vanha kottonen saastuttaa ilmastoa, ja kun laskee korjaamokulut yhteen niin taitaa sen vanhan opelin pito maksaa enenmän. Mutta ymmärrän kyllä jos ei ole varaa ostaa kuin vanha auto nii pitäähä niitä korjaamoita olla, eikä itsellä pysy "jakari"kädessä, jos et tavii autoa työmatkoihin niin kannattaa ostaa fillari, ai niin eihän täällä ole pyöräkorjaamoakaan enään. Elämä ei ole helpoo.


    • Huoltaja2

      Kuten huomaat luetun ymmärtäminen on hieman vaikeaa Luvialla.
      Laita siis selkeät käyttöohjeet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      58
      880
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe