Heipsun!
Mietin tässä että ois mielenkiintosta tietää mitä ihmiset harrastaa ja tekee vapaa-ajallaan yleensä.
Eli siis kertokaas :)
Mitä te harrastatte ja teette vapaa-ajalla?
7
172
Vastaukset
No tällähetkellä harrastan Airsoftia ja Karatee ja ylipäätänsä kamppailulajeja.
Nuo viä aikas paljon aikaa... Jos jää ylimäärästä aikaa niin kavereitten kanssa oleilua/ Ps3/PC pelailua tai editointia..- taiteilija vai ei
yleensä kirjotan novelleja tai luen, tykkään kans piirtää. tykkään kans pelata ac:ta ja kattoo youtubest yht kanavaa
on sit tyttö 14v. - pilotpilot
Tän näköistä pelleilyä tulee harrastettua..
http://www.youtube.com/watch?v=5KcY17fluHY- Mie_vuaa
Toi on oikeesti toosi kivaaa.. Muutenki ku ilmailu verissä ja tajuaa nuista jotaki.. :)
- pilotpilot
Mie_vuaa kirjoitti:
Toi on oikeesti toosi kivaaa.. Muutenki ku ilmailu verissä ja tajuaa nuista jotaki.. :)
Lennätkö ittekii jollaa lenskaril? :) Itte lentelen purtsikoilla ja mopuilla. Talvisin virtuaalisesti..
- epictroll
Vittu mitä paskaa nää teiän harrastukset... Ykskii unelmoi liitävänsä joillaa liidokeilla. Luuletsä et joku uskoo sun lentäväs tolla. Maksaa vissii enemmän ku sun talo...
- metalhead-97
Salilla käyn ja loput ajasta menee enemmän tai vähemmän musiikin tekemiseen. Kahes bändis soittelen skittaa ja sillo ku ei bändin kaa soiteta, ni Kitara, laulu ja rumpu reeniä yksinäävaa :D Ja sit koitan epätoivosesti omia biisei kirjottaa, mut eihä siitä mitää tuu... :/ Kesäsin sit airsoftia, ja enduroa loppu ajalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644