Visainen kysymys, joka ei ole ihan selvää minullekaan. Koitetaan silti. Tietokoneena nykyään on MBP late 2012.
Behringer ADA8000 hoitaa digital-analog-converter virkaa, joka on siis kiinni stereoissa. Nyt pitäisi MBP:sta saada toslinkillä siirrettyä ääntä vahvistimelle.
Minulla on sopiva kaapeli, ja siihen minitoslink-adabteri. Valo ainakin palaa mukavasti oikeassa päässä, mutta ääntä ei kuulu. Midi asetuksia koitettu muuttaa, äänivalintoja yms. Mitä tehdä?
Windows-tietokoneessa kyllä toimii, joten järjestelmässä ei ole itsessään vikaa. Jostain syystä ääntä ei vaan siirry. Kaikki neuvot otetaan vastaan!
MBP + Toslink + Behringer ADA8000 ei toimi
Hjelppiäkiitos
2
199
Vastaukset
- 1stMacFinn
Syy voi silti olla siinä adapterissa. Ja Järjestelmäasetusten Ääni-kohdasta näet minne MBP arvelee ääntä siirtävänsä.
- Hjelppiäkiitos
No joo.. Tätä olen periaatteessa itsekin miettinyt, mutta vaikea testata kun ei ole mitään muuta toslink laitetta..
No tuossa oli tietty yksi varteenotettava ongelma. Jos muita ehdotuksia tulee, niin edelleen otetaan vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 521062
- 72975
- 58893
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 106872
- 45869
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820