Joko kaikki valivalitukset on tehty kilpailutuksiin urakka-ajoista kuntaan?
Naurettavaa seurata sivusta moista pelleilyä, ja joka kerta samat henkilöt kyseessä...
Joko urakkakilpailutus selvä
6
296
Vastaukset
- akka teere
Kai se oli myös heidän itsensä mielestä väärin kun itse ottivat uusintakäsittelyyn ???? Peilin paikka miksi ei kerralla tehdä oikein? Kai nyt on osattu pyytää apua jos ei omat taidot riitä ymmärtämään asioita kilpailutuksesta.
En kyllä ymmärrä perusturvan menettelyä oppisopimuspaikasta, kuntalaisia pidetään aivan tyhminä. Luottamushenkilöille pakollinen testi oikeasta päätöksenteosta, ja vain sen hyväksytysti läpäisseet valittava lautakuntiin, koska ei vanhoilla , eikä uusilla riittäviä perustietoja oikeaan ja puolueettomaan päätöksentekoon. - LUX LUX
Tarkoitat varmaan viranhaltioita ja työjohtoa.
- Älynjättiläiset
Kaatiolammen kasemattibunkkeri vessa/kahvilan urakoitsija valitaan teknisessä lautakunnassa? Onko entisen valtuuston typerä päätös vietävä loppuun? Edelleen suositellaan Kaatiolammelle riukua, soppatykkiä ja nokipannukahvit päälle niille 4-5 bussilastilliselle, jotka paikalla käväisevät vuoden aikana.. Moiseen typeryykseen syydettäville rahoille löytyy todellakin parempia kayttötarkoituksia.
- fingerpomber
Ostoo valtrroo, niin saa urakkata. Kehnnookot net ulukomaan elävillä ajavat valittaa...
Tukijaisten naattijat kitissöö kuka piässöö kunnan hiekkalaatikollen tomuammaan traktorillaan
Ku minulla on palempi lattoli ja itompi källi kun tinulla... - jorma teere
jännä asia kaikki oikaisuvaatimuksen tekkijät ilmoittaneet urakkatarjoukseen cnh globalin tekemät koneet !?
- riksratton
Eiköös neet nämä samat isännät vuatinna jotta kun heillä kärrit isommat niin heille ajot, ja taaseen kun kallihempi pyöräkuormaaja on niin heijjän myös mättää kuormat rattorinrimpuloilla, mutta mihin ihmeeseen se heiltä unnoutu jotta eihän se oo heidän silakkapilikkinsä kuin kiuluun kusemista verrattuna pyöräkoneen isoon kauhaan?? Jotta ahneus se on paha taati.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232