Hotelli Als vertailu Aurinkomatkat ja Finnmatkat.

Vallu2

Hotelli Als molempien tarjonnassa.Lähtö 1.6 Aurinkomatkat 1520e Finnmatkat 1350e lähtö aamulla.Finnmatkoilla tarjonnassa myös iltalähtö ja hinta 1150e eli aika suuret erot matkanjärjestäjillä.

7

557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rodostrianta

No, AM:llä hintaan sisältyy ruokailut lennolla, lentokenttäkuljetukset, aamiaiset hotellissa yms yms, FM:llä ei.

• Vallu2

Kyllä FM majoitukseen kuuluu aamiainen niin kuin AM majoitukseen.Eli ei ruokailu koneessa ja kuljetus kata erotusta...

• Matkaava akka

AM: 1520
      Finnmatkat 1350€ (sis aamiaisen) 2 aikuisen ateriat ja kuljetus 68€ =1418€

Eli ei ero jäänyt huimaksi. Ja vertasin aamulennolla, jotta olisi todellisempi verrattavaksi.

• 1-1

Eroa saattaa olla myös huoneissa. Kumpikin matkatoimisto myy matkoja Thaimaan Phuketissa hotelli Baumanburiin. Finnmatka on halvempi. Finnmatkalaisten huoneet ovat vastaavasti hotelli surkeimmat sen vanhalla puolella eikä niistä ole näköalaa uima-altaalle vaan vilkkaasti liikennöidylle kadulle.

Kumpaakin toimistoa on tullut kokeiltua tuossa hotellissa.

• Muuten vaan

Juu ja Aurinkomatkoilla on kyllä parempi palvelu. Huonetta saa pitää pidempään ja autossa on yleensä opas. Finnmatkojen bussissa ei välttämättä ole opasta ja jos ei osaa kieliä, niin silloin voi pallo mennä hukkaan Respassa.

• Vallu2

Ei ne oppaat tule respaan Aurinkomatkoillakaan ainakaan Las palmasissa ja taitaa niillä olla muutakin tekemista kuin opastaa matkalaisia sisäänkirjautumisessa.Jättävät matkalaiset hotellin eteen ja kyyti jatkuu seuravaan hotelliin.

• souvlaki

Kannattaa odottaa vielä äkkilähtöjä, jos hinnassa haluaa säästää. Aurinkomatkat pudottaa roimasti aina hintoja ja paria viikkoa ennen lähtöpäivää matkan hinta on yleensä pudonnut n. puoleen. Esim. Esperia jää usein myymättä, mutta se kannattaa ottaa jos puoleen hintaan saa (nykyään siellä on jo hyvä aamiainenkin, pekonit ym). Veikkaan että yli kuukaudenkin päästä on kesäkuun 1-2 lähtöjä myös finnmatkoilla. Ixiassa olevaa Katia hotellia en suosittele (FM), tyly palvelu, ruotsalaisia paljon. Agla hyvä (AM, maukas buff. aam.) Tässä muutamia hotelleita mainitakseni. Enimmäkseen on reissattu muilla Kreikan saarilla, mutta välillä on mukava palata Rodoksellekin (tosin viime kesänä käytiin ja taas uudestaan alle 2 vkon päästä...)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3959
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2863
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2709
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2114
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe