http://www.facebook.com/koyrivat.puput
Johannan seuralaisten Facebook profiili
Johanna Tukiainen levillä
35
2250
Vastaukset
- 7+11
missä luksus?
- Terassilla...
Tuksu ja Esme terassilla Levillä:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=158597770971134&set=at.156040144560230.1073741825.100004627362401.100004670499542&type=1&theater - Herra Hoo
Facebook-viesti 30.3. myöhään illalla:
”Johanna kävi moottorikelkkailemassa Hxxxxn kanssa, ja tanssittiin monia öitä Levillä :) pääsiäinen 2013 Lappi”
Kuva herra Hoosta (ilme on saaneennäköinen):
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/483571_158596790971232_441199605_n.jpg - jarttu1
Teki kuitenkin sen, mitä Immoskan olisi pitänyt tehdä?
- Ei vaan pysty!
Rva Immoskalla on henkinen lukko päällä.
- Eheytyminen
Immonen on eheytysprojektissa vielä kovin alussa, mutta ehkä ihan on jo siinä hilkulla, etteikö "se" luiskahtaisi "oikeaan paikkaan."
- Onnea Orivesi!
Onko tämä herra Hoo sitä orivetisen ravintolan miespuolista henkilökuntaa, jonka mukaan Tuksu ja Juha lyöttäytyivät Levin reissulle.
- Polttoon.
Johkun ja Olkalaukkuhomon eritteiset tavarat terassilla.
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/526596_102584783271871_1352795709_n.jpg- köyrivätpupujussit:)
Koiran ulkoiluttaminen ainakin taas jäänyt välistä:
kreisibailattu viikko hulluna! koiran paskat siivottu yhestä huoneesta myös meinannu oikee sima sisällä pysyä siitä hajust...
Ja outoa varastelua myös esiintynyt:
Yöllä käveltyäni kotiin pikkupupun askelin tapahtui kummia. Tukiainen varasti mun luurista akun (ohut), ja tilalle sain paksun, joten eihän siinä paljo takakuori kiinni mennyt.
Eli sama meno jatkuu juhliessa ;D - Krapulainen Levillä
Tuksu, Esme ja Kotikadun taksi lähdössä Leviltä lauantai-aamupäivällä 30.3. kohti Lieksaa, jonne matkaa 666 km!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152130254034119&set=o.294315597339487&type=1&theater
- posketonta menoa
Valokuva vahvasti fotoshopattu kuten ennenkin,leuat,ym.poistettu?
- Kyllästynyt tuksuun
Just ajattelin samaa,et onpa fotosopattu otos:) Taitaa totuus olla ihan muuta.Muuta aitoa tuossa olekaan kuin kitukasvuinen kilonpainoinenesmeralda:D
- Köyrivät puput
Herra Hoo EI ole Orivedeltä, sattumalta eksy meidän mökkiin.
Ja seurueessamme ei ollut ravintolan henkilökuntaa.- älkäätten yrittäkö
Kyllä Tuksu ihan selkeästi kirjoitti blogissaan:
"Tapasin ravintolan miespuolista henkilökuntaa, jotka tulivat minua ihailemaan ja kutsuivat mukaansa Leville jossa heillä on vuokrattuna hieno suuri mökki."
Et kai tosissasi väitä, että Tuksu valehtelee!
Kumminkin ovat puput ravintolan miespuolista henkilökuntaa.
Onnea Orivesi!
- Uuteen nousuun!
Alkoholi virtaa Levin mökillä maaliskuussa 2013, ja uusi nousu loihtii Tuksun naamalle iloisen ilmeen:
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/480667_106339709563045_750245969_n.jpg- Valkoviinin Lipitys
Huolestuttavaa on tuo, että melkein joka kuvassa Tukiaisten siskoksilla on alkoholijuomaa lasissa.
- etkös tiedä
Valkoviinin Lipitys kirjoitti:
Huolestuttavaa on tuo, että melkein joka kuvassa Tukiaisten siskoksilla on alkoholijuomaa lasissa.
Vain fiksut ihmset nauttivat päivittäin alkoholia.
- Köyrivä pupu
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=107071976156485&set=a.107071856156497.1073741830.100005610484005&type=1&theater
Tähän komistukseen Johanna rakastui Orivedellä!!- Immoskan tilanne?
Tuksu löysi Orivedeltä itselleen oman köyrivän pupun. Miten reagoi Immoska?
- Elämä ensin
Miten nää kuvat on aina sellaisia, että Tuksu vetää miestä lähelleen tahriakseen sen posken mauttomalla huulipunallaan? Koskaan ei ole toisinpäin - että Tuksua otettaisiin kaulasta kiinni ja pussattaisiin.
Niin..... sitä sopii miettiä. Naurettavaa.
Ja jos olette sattuneet lukemaan täälläkin pyörineen tekstari / sähköpostipaljastuksen, niin siitä lopulta selviää miten kipeästi tuo ihminen miehissä roikkuu.
- grfbv
No mitäs se Juha kihlattu tuosta tykkää?
- Klamouri Näätä
Tuksu tarkkailee Levillä maaliskuussa 2013 näätien toimintaa internet-avaruudessa. Keskittyneen ilmeen lisäksi huomaa Toivon ja Onnin esillepano maksaläikkineen, glamour-hiuskoriste sekä Tuksun turvotetut huulet.
Vaikuttaa siltä, että amorinkaarta nostamaan tarkoitetut täyttöpiikitykset ovat epäonnistuneet. Ylähuulen ja nenän välissä oleva alue on erittäin vaikeasti korjattavissa, kun iho tuosta löystyy. Kohtaa ei voi juurikaan kiristää. Ainoa konsti on vaan pumpata lisää täytettä Susanna Gärdströmin ruiskulla.
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/20889_106323496231333_587105264_n.jpg
Suurennos: http://aijaa.com/aj6nxz
Onko mielestäsi yhtäläisyyttä: http://i.imgur.com/67IMTv6.jpg - naapurinmies2
Tuhnu oli Levillä uskollinen Immoskalle ja köyriville pupuille, joista todennäköisesti kukaan ei köyrinyt. Jostain kai löytyi kännikaaleppi pukkaamaan. Kiva kun sai kuvansa nettiin. Muija tietää jo sekoilun.
- Soitto+raportti
Köyrivät Puput, 4 tuntia sitten Facebookissa:
"ihmiset jotka ny oikeesti haluaa tietää kaiken reissusta, saa soittaa 0417003639"
Voisiko joku näätätoveri soittaa, tehdä muistiinpanot ja laatia raportin tänne palstalle. Sellainen olisi hienoa. :) - Levin tapahtumia
Tukiaisen blogikirjoitus 5.4.13:
”Pääsiäisen viettoa laskettelun ja nautiskelun merkeissä Levillä, Lapissa
Lähdin kampaajani ja stailaajani Juha Immosen kanssa (jonka kanssa on myöskin tällä hetkellä määrittelemätön kemiallinen suhde keskenämme) Oriveden keikalle.
No sieltä matka jatkui extempore seuraavana päivänä Leville, jossa vietimme viikon.
Ensin lähes tuntemattoman miesporukan mökissä, joita voisi kutsua lähinnä maaalaisjunteiksi, mutta onneksi tajusin hyvissä ajoin ennakoida tilanteen ja ostin meille hotellihuoneen Levin keskustasta, jossa vietimme Juhan kanssa loppuajan.
Minulla oli kasvoillani “Paris Hilton” tyyliset valkosankaiset aurinkolasit ja otin välillä pikkuisen Esmeralda chihuani joka painaa vain kilon (täysi-ikäinen koira) turkkini sisään, ohessa kuvia After Ski:stä Leviltä pitkänäperjantaina.
Minulla ja Juhalla oli samanlaiset “Angry Birds” pipot päässämme, ostin myös Juhalle lahjaksi suurikokoisen punaisen Angry Bird pehmolelun, kaunis poika muistuttaa kyseistä lintua jonkun verran, lukuunottamatta pitkää nokkaa, hih…..
Kävimme ihanilla illallisilla mm. Ämmilä nimisessä ravintolassa Levillä, jossa nautimme Ripassa nimistä erittäin pehmeää punaviiniä joka oli hyvin lähellä Amarone viiniä. Lauantaina kävimme myös Marian kirkossa Levillä pääsiäisen kunniaksi ja jätin kirkkoon useita rukouspyyntöjä.
Tietty kirkko oli minun ideani, kuten myös laskettelu. Nyt on pakko sanoa, etten ole koskaan nähnyt mitään yhtä huvittavaa kuin Juhan laskettelut!
Juha väitti minulle olevansa “ok alkutason laskettelija.” Ostin meille molemmille koko päivän lasketteluliput rinteisiin. Juha ei meinannut pysyä koko hississä ja kun tulimme ylös mäelle, niin Juhan sukset tippuivat hississä pois ja hän lensi suoraan päälleen sieltä. Voi elämä…
Keräsin Juhan sukset, ja yritin saada hänet seuraamaan minua hitaasti mäkeä alas. Yritin kauan aikaa, ja loppujen lopuksi paikalle tuli joku rinnevartija, joka sanoi Juhalle että “Eihän tuosta tule hevonvit…….kaan” aika rumasti, otti hänen suksensa ja kantoi ne Juhan kanssa alas rinteestä. Nyt on pakko sanoa, että olen aina paheksunut suomalaisten vahingoniloa. Mutta kyllä minua siinä tilanteessa nauratti.
Sain onneksi lunastettua Juhan lipun takaisin ja laskin itse mäkiä sen verran kun jaksoin. Ei mitään ole hauskaa tehdä yksin, enkä halunnut jättää Juhaa yksin alarinteen terassille istumaan. Laskin jonkun verran mäkiä alas, olen aina pitänyt kovasta vauhdista.
Minulla on kokoajan ollut mukanani koirani Nassu (poikakoira, seksihullu, nyt vähän päälle 2 vuotias) sekä pikkuruinen 1kg kokoinen chihuahuani Esmeralda.
Nautimme Levistä varsinkin sen jälkeen kun pääsimme omaan rauhaamme hotelliin. Sieltä tulikin sitten äkkilähtö lauantaina Lieksaan Johanna Tukiainen Show keikalle, jonne minua varten lähettiin peräti taksi hakemaan minua!
Eli lähdimme sitten taksilla Leviltä Lieksaan lauantai aamuna..." - Minttusuklaa 666
Kiinnostavia pointteja:
- määrittelemätön kemiallinen suhde
- maalaisjuntit
- rukouspyynnöt (nyt taitaa Tuksulla olla todellinen hätätilanne päällä)
- Immosen huumehuuruinen laskettelu, rinnevartijan interventio
- "halusin nopeasti itsekin terassille ottamaan viinaa" - Sopiva aika jo
Olisikohan aika Tuksun, Jullen ja kumppaneiden (Jjuha- Homo Immosen) harkita ihan vaan eläkkeelle jäämistä?
Siinä sitä olis Jollaslaaksossa juhlaa kerrakseen jokaisena eläkkeenmaksupäivänä.
Sus siunatkoon.- Työkyvyttömyyseläke
Työkyvyttömyyseläke mielenterveyden häiriöiden vuoksi voi olla mahdollinen.
- nyt olen kateellinen
Joko ens viikolla taas lomalle Lappiiseen?
- Juomishimoa
Saariselälle torstaina 18.4. vetämään kunnon lärvejä.
- Meno 12.4.
Juomishimoa kirjoitti:
Saariselälle torstaina 18.4. vetämään kunnon lärvejä.
Korjaus: Saariselan matka on pe 12.4. - 18.4.
- Onnela, Rauma
Meno 12.4. kirjoitti:
Korjaus: Saariselan matka on pe 12.4. - 18.4.
Pe 19.4. Onnela, Rauma.
- Rauma, Onnela
Onnela, Rauma kirjoitti:
Pe 19.4. Onnela, Rauma.
Rauman Onnela on yrityssaneerauksen piirissä. Ilmeisesti keikka kuitenkin toteutuu. Stara Viihdeuutiset raportoi 8.4.2013:
"Suuri suomalainen yökerhoketju yrityssaneeraukseen!
Suomen ravintolarintamalla tapahtuu jälleen. Maan suurimpiin ravintola-alan ketjuihin lukeutuva Suomen Onnelat Oy on nimittäin Staran juuri saamien tietojen mukaan haettu yrityssaneeraukseen viime torstaina 4. huhtikuuta.
Yhtiön toimitusjohtaja Antti Raunio vahvisti hetki sitten tiedon Staralle.
Hänen mukaansa yhtiö jätti itse hakemuksen yrityssaneerauksesta ja velkojat puolsivat vahvasti hakemusta.
Yritys kuului aiemmmin Sedu Koskisen perustamaan SK Entertainment Group -konserniin, mutta nykyisin se kuuluu Night People Group Oy -konserniin.
Yrityssaneeraukseen haettuun ravintolayritykseen kuuluvat konsernin verkkosivujen mukaan Onnela-yökerhot Helsingissä, Kajaanissa, Kuopiossa, Raumalla ja Rovaniemellä, Tivoli-yökerhot Tampereella, Oulussa ja Lahdessa sekä Armas-ravintolat Tampereella, Lahdessa ja Rovaniemellä, Porin Cabaret Discotheque ja Seinäjoen Komia-yökerho.
Yrityssaneeraus ei koske Night People Group Oy -konsernin kaikkia yhtiöitä. Konsernissa toimii lukuisia muitakin ravintoloita, joista tunnetuimpia ovat muun muassa The Tiger ja Apollo -ravintolat sekä Helsingin Kaivohuone. Konsernin tuoreimpia ravintoloita ovat muun muassa tamperelaiset Raideri ja Screen Club & Lounge." - Ei vaikuta keikkaan
Rauma, Onnela kirjoitti:
Rauman Onnela on yrityssaneerauksen piirissä. Ilmeisesti keikka kuitenkin toteutuu. Stara Viihdeuutiset raportoi 8.4.2013:
"Suuri suomalainen yökerhoketju yrityssaneeraukseen!
Suomen ravintolarintamalla tapahtuu jälleen. Maan suurimpiin ravintola-alan ketjuihin lukeutuva Suomen Onnelat Oy on nimittäin Staran juuri saamien tietojen mukaan haettu yrityssaneeraukseen viime torstaina 4. huhtikuuta.
Yhtiön toimitusjohtaja Antti Raunio vahvisti hetki sitten tiedon Staralle.
Hänen mukaansa yhtiö jätti itse hakemuksen yrityssaneerauksesta ja velkojat puolsivat vahvasti hakemusta.
Yritys kuului aiemmmin Sedu Koskisen perustamaan SK Entertainment Group -konserniin, mutta nykyisin se kuuluu Night People Group Oy -konserniin.
Yrityssaneeraukseen haettuun ravintolayritykseen kuuluvat konsernin verkkosivujen mukaan Onnela-yökerhot Helsingissä, Kajaanissa, Kuopiossa, Raumalla ja Rovaniemellä, Tivoli-yökerhot Tampereella, Oulussa ja Lahdessa sekä Armas-ravintolat Tampereella, Lahdessa ja Rovaniemellä, Porin Cabaret Discotheque ja Seinäjoen Komia-yökerho.
Yrityssaneeraus ei koske Night People Group Oy -konsernin kaikkia yhtiöitä. Konsernissa toimii lukuisia muitakin ravintoloita, joista tunnetuimpia ovat muun muassa The Tiger ja Apollo -ravintolat sekä Helsingin Kaivohuone. Konsernin tuoreimpia ravintoloita ovat muun muassa tamperelaiset Raideri ja Screen Club & Lounge."Paikka jatkaa normaalisti, mutta kuluja pyritään saamaan hallintaa yrityssaneerauksen aikana ja tuotot nousuun.
- 12.4. - 18.4.
Seuraavaksi Saariselan matka on pe 12.4. - 18.4.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1723375Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732161Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542097- 421988
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3941091Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1151015- 46889