eipä mullekkaan kukaan vastaa..

eloveena

mullakin tosi tiukka tilanne päällä ja sitä etsii toivonkipinää lähes mistä vaan että jaksais rimpuilla etiä päin.ehkäpä onkin parempi ettei kukaan vastaa,tulis vain kaikenlaisia maailmanlopun vastauksia ja niillä olisi vain tarkoitus lytätä lisää..huvinsa kullakin täällä.tietty rahaa vastaan valehdellaan lähes mitä vaan positiivista.mutta kun nyt ei ole rahaakaan..

10

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4 Smile

Jonkun uutisen oot saanu, joka on alkanu jäytämään ajatuksiasi. Se uutinen ei mielestäsi ole ollut oikeutettu. Jonkun aikaa jo olet hartioillesi kasannut kannettavaa, miettinyt työasioita...

Tulevaisuuden suunnitelmien suhteen, sulta kysyy aika paljon sisua, se ahdistaa sua, muttei oo mitenkään vierastakaan enää. Juur kun ajattelet et alat päästä jaloillesi, tulee lisää lunta tupaan. Tähän liittyy vaalea aikuinen mies.

Tulossa on kuitenkin iso muutos, joka saa sinut onnelliseksi, muttei ilman verta ja hikeä. Toiveikkuutesi herää henkiin, olkoonkin vaikka susta tuntuu et sua revitään joka ilman suuntaan. Joku rahasopimusasia täällä on tulossa ja se tuo askeliisi uutta keveyttä.
      Tässä uudessa mahdollisuudessasi alat haaveilla, vaikkka haasteitakaan ei puutu. Ilmenee jotakin, tieto erosta - tulee täysin puskista. Et halua sitä millään uskoa.
      Täällä on joku petollinen nainen, jonka suhteen tarvit silkkaa kylmäpäisyyttä. Saat myös rauhoittavan viestin ja kotisi oikeinpäin, vaikket ihan tyytyväinen moiseen olekaan.
      Aineellisissa asioissakin alkaa puhaltaa muutosten tuulet. Luottamuksesi alkaa palata, vaikka edelleen on pikkusen huojuntaa. Nyt kannattaa ottaa ihan rauhallisesti vaan.

Ristiverinen aikuinen miesystäväsi, ehdottelee jotain ja sä alat funtsia asioita uudelleen, sillä täällä on myös vaalea aikuinen mies ja taidat aika perusteellisesti rakastua, ainakin ihastut.
      Suunnittelet kotiasioita ja ihan hyvällä menestyksellä. Olet onnellinen.
      Sua kiukuttaa kun jossain asiassa sut jätetään ulkopuolelle, täällä on vaalea nainen, jonka takia hermostut kun asiassa joka on jo jonkin aikaa roikkunut ilmassa, joudut katsomaan asioita silmästä silmään. Saat tietää jotakin, jotenkin tähän liittyy viranomainenkin, mutta päättyy lopulta eduksesi

• eloveena

sydämestäni kiitän sinua vastauksesta.tiesit asioita joita ei voi tuulesta temmata.kaiken sotkun keskellä eniten surua ja huolta kannan pojastani,täysi-ikäinen ja hyvä poika mutta vähän hukassa itsensä kanssa.jos hän ei selviä niin en minäkään..annoit mulle jo paljon toivoa vaikeuksissa,pyytäisin vielä katsomaan rakkaan lapseni tulevaa.

• 4 Smile
        eloveena kirjoitti:

sydämestäni kiitän sinua vastauksesta.tiesit asioita joita ei voi tuulesta temmata.kaiken sotkun keskellä eniten surua ja huolta kannan pojastani,täysi-ikäinen ja hyvä poika mutta vähän hukassa itsensä kanssa.jos hän ei selviä niin en minäkään..annoit mulle jo paljon toivoa vaikeuksissa,pyytäisin vielä katsomaan rakkaan lapseni tulevaa.

Hällä on ollu aika kovaa. Kaverit on 'puukottanu selkään' ja tilanne on ollu aika liikahteluherkkä. Ei hän sille mitään oo mahtanu, että vähemmästäkin ahdistuu, ehkä hän on ollu liian sinisilmänen ja se on ollu hänelle aika kuluttavaa.

Joku aika iso riita täällä on tulossa, se tulee jonkin viestin myötä, joka taas liittyy rahasopimusasioihin ja kysyy silkkaa tahdonvoimaa. Tulee myös viesti, joka valaa hitusen toivoakin.

Jokin päätös asioissa, kun katsotaan tosiasioita silmiin, tuo lopulta myös onnellisuutta. Joku aikuinen ristiverinen mies, aiheuttaa todella paljon tyytymättömyyttä ja saa aikaan hirveen paljon levottomia ajatuksia.
        Kumminkin ennenpitkää, elämä alkaa voittaa ja uusin mielin aletaan suunnittelemaan tulevaisuutta ja mielialakin on aika korkealla, kun joku ystävä, joka on jo pitkään rinnalla kulkenut, auttaa asioissa.
        Aineellisissa asioissa tulee ilmi jotakin, en tiedä sit onko tämä työpaikkakutsu vai mikä, mutta kumminkin joku kokoontuminen jossain olis tiedossa, enivei - se tuo tasapainoa, olisko tää mahdollinen työnantaja vaalea aikuinen mies.
        Nyt kannattaa tuohon tilaisuuteen tarttua, sillä se voi muodostua pidemmäksi aikaa kestäväksi. Paljon hän sitä kumminkin miettii, mitä todennäköisimmin siihen myös tarttuu, koskapa tulee olemaan asian tiimoilta onnellinen ja tyytyväinen kun TIETÄÄ osaavansa asiansa.
        Joku pieni peikko kuiskuttelee kumminkin hänen korvaansa, joutuuko miettimään asioitaan uusiks, mut nyt on ihan viisasta ottaa ihan rauhallisesti, epävarmuudesta huolimatta, sillä tämä tie on ihan hyvä tie ja lopulta hän huomaa sen itsekin
        Jotakin kilpailuakin täällä on, kun jotakin muutostakin täällä on, jossa hän vaatii oikeuksiaan. Jokin vaalean miehen ero täällä on, jonkun läheisen sellaisen.
        Täällä on myös 2 naista, joitten myötä tulee iso muutos, jotenkin rankan puoleinen, aika kova stressi moisesta, mutta ihan hilpein mielin hän menee polkuaan
        Jotain kotiasioihin liittyviä uutisia tulossa joka pikkusen heilauttelee, jotenki tähän liittyy virkamies ja se, et hänet jätetään ulkopuoliseks tästä tapahtumasta. Hän alkaa pelätä pahinta, eikä suostu millään uskomaan, et jaksaa enää ottaa vastaan haasteita töissäänkään, joku hänelle hyvin läheinen naishenkilö, hänestä kuuluu jotakin perin yllättävää ja joka uhkaa suistaa hänet raiteiltaan. Tämä jäytää hänen ajatuksiaan todella..

• eloveena

voi ei..olen sanaton..ei todellakaan kuulostanut hyvältä eikä ole paljoa valoa näkyvissä.nyt mun huoli ja syyllisyys vain kasvoi.totta kyllä on usea näkemäsi asia,olen merkkejä jo huomannut.kaipa meillä katkeaa välit..voi ei!

• 4 Smile

minusta näkymät oli valoisat poikasi suhteen!!!

• eloveena
        4 Smile kirjoitti:

minusta näkymät oli valoisat poikasi suhteen!!!

ei kukaan kyselijää arvostava heittele 90% lokaa.jos oikeasti tietäisit kuinka kovilla olen,olisit jättänyt asioita kertomatta tai kokonaan vastaamatta.kyllä susta pokkareita olisi tekemään omakustanteena mutta ei leikkimään edes noita-akkaa nyt pääsiäisenä.olet häpeäksi muille.no sinähän et sitä ymmärrä.keksi terveempi harrastus.

• 4 Smile
        eloveena kirjoitti:

ei kukaan kyselijää arvostava heittele 90% lokaa.jos oikeasti tietäisit kuinka kovilla olen,olisit jättänyt asioita kertomatta tai kokonaan vastaamatta.kyllä susta pokkareita olisi tekemään omakustanteena mutta ei leikkimään edes noita-akkaa nyt pääsiäisenä.olet häpeäksi muille.no sinähän et sitä ymmärrä.keksi terveempi harrastus.

en kyllä tarkoittanut mitään pahaa. kyllä nuo tummat pilvet taivaaltasi vielä kaikkoavat.

• eloveena
        4 Smile kirjoitti:

en kyllä tarkoittanut mitään pahaa. kyllä nuo tummat pilvet taivaaltasi vielä kaikkoavat.

anteeksi raju tunteenpurkaukseni,olin asiaton.kerroit asioita joista tiedän vain minä,se häkelsi kovin.mutta kun tuli paljon lisää synkkyyttä niin menin lähes shokkiin.mistä voi saada voimia kun niitä ei ole?valvotut kuukaudet ja yleiskunnon romahtaminen sekoittaneet viimeisenkin järjellisen toiminnan.mulla nyt riski sairastua vakavasti kaiken paineen keskellä.tuntuu että kaikki on yhtä kaaosta enkä saa enää mistään kiinni.en halua menettää poikani rakkautta ja toivoisin hänelle tasaisempaa elämää.olen sotkenut asioita pahoin mutta lapseni on kaikkeen täysin syytön.on erittäin raskasta kantaa syyllisyyttä siitä että on aiheuttanut/aiheuttamassa rakkalleen suuria kärsimyksiä ja vastoinkäymisiä.olen sydän verellä.
        olen täällä kysynyt joillakin palstoilla ohjausta ja neuvoja sotkujen selvittämiseen mutta lähes kaikki vastaukset ovat olleet ala-arvoisia.liikkeellä paljon empatiakyvyttömiä raakalaisia.kukaan ei pysty mua enään auttamaan,olen yksin ja se ahdistaa.ihmissuhdetta tai työtä en jaksa edes ajatella,murheet vievät energiani täysin.ja kukapa huolisi asiansa sotkeneen elämäänsä?ei kukaan.

• 4 Smile
        eloveena kirjoitti:

anteeksi raju tunteenpurkaukseni,olin asiaton.kerroit asioita joista tiedän vain minä,se häkelsi kovin.mutta kun tuli paljon lisää synkkyyttä niin menin lähes shokkiin.mistä voi saada voimia kun niitä ei ole?valvotut kuukaudet ja yleiskunnon romahtaminen sekoittaneet viimeisenkin järjellisen toiminnan.mulla nyt riski sairastua vakavasti kaiken paineen keskellä.tuntuu että kaikki on yhtä kaaosta enkä saa enää mistään kiinni.en halua menettää poikani rakkautta ja toivoisin hänelle tasaisempaa elämää.olen sotkenut asioita pahoin mutta lapseni on kaikkeen täysin syytön.on erittäin raskasta kantaa syyllisyyttä siitä että on aiheuttanut/aiheuttamassa rakkalleen suuria kärsimyksiä ja vastoinkäymisiä.olen sydän verellä.
        olen täällä kysynyt joillakin palstoilla ohjausta ja neuvoja sotkujen selvittämiseen mutta lähes kaikki vastaukset ovat olleet ala-arvoisia.liikkeellä paljon empatiakyvyttömiä raakalaisia.kukaan ei pysty mua enään auttamaan,olen yksin ja se ahdistaa.ihmissuhdetta tai työtä en jaksa edes ajatella,murheet vievät energiani täysin.ja kukapa huolisi asiansa sotkeneen elämäänsä?ei kukaan.

Ei sun tarvi anteeks pyydellä.., olisin varmaan ihan samanlainen jos mulla olis noin vaikeaa.
        Ei ku nenä pystyyn vaan ja kohti uusia tuulia!
        Voimia täältä...

• Hei

täytyy minunkin tähän pari sanaa sanoa.

kiltti 4SMILE on katsonut korteistaan tuolla tarot-palstalla jo pitkään, ilman vaatimuksia ja paljon aikaansa kuluttaen. auttaakseen ihmisiä, miksi muutenkaan!

jokainen ennustajalle menijä kantaa myös itse vastuuta tekemisistään ja elämästään! ei ole oikein syyttää ennustajaa, jos menee tältä itse tulevaisuudestaan kysymään.
      olen itse kokenut tämän monta kertaa. jopa minulle itselleni kerrottiin erittäin epämiellyttäviä asioita kerran lontoossa, kävin tarot-lukijalle. itkin koko kotimatkan ja olin vielä vastuussa kokonaisesta matkaryhmästä!
      mutta kuinka oikeassa tämä ihminen olikaan, se selvisi minulle vuotta myöhemmin.

eli teen yhteenvedon: älkää kysykö mitään, jos ette kestä kuulemaanne!
      minusta sellainen ennustaja on täysi huijari, joka lupaa maireasti kaikkea hyvää ja vain positiivisia näkymiä. tietenkin on asioita, joista pitää vaieta, mutta ylipäätään kenellekään ei kuulu pelkästään hyvää.

t. Keskiyö

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      138
      3349
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      274
      2900
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      226
      1829
    4. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1768
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      63
      1749
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      58
      1455
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      84
      1299
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1252
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      328
      1177
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1062
    Aihe