Kuinka voi olla katkerakaan siitä, että kun sinun maailmasi on romahtamassa kukaan ei kuuntele. Kun ystävilläsi on paha olla, teet kaikkesi etteivät he tippuisi pohjalle. Entäs sitten kun tukipilari on tippumassa pohjalle. Eihän tukipilari tunteile, se ei kuulu toimenkuvaan. Ja kun yrittää kertoa, että on paska olo. Niin sanotaan vaan aijaa, aa, okei, kyllä se siitä. Jee! Lohduttaa paljon. Joskus tekisi mieli herättää ihmiset ja näyttää kuinka paska olo on jos he sitten heräisivät. Mutta tuskin silloinkaan tajuaisivat kuinka paska olo _minulla_ on.
tukipilari ei tunteile.
3
222
Vastaukset
- Be Strong
No sit ku sä pääset sielt sun kuopastas, jos kukaan ei kuuntele tuut jotenkin vahvemmaks ku ne jotka tukeutuu suhun.
- meri
jonkun viisaan sanoista siteeraan,että onpahan pohja mistä ponnisttaa.mariaanien hauta on vaan oletus pohjalle jonka ihminen kokee.syvyys.on sinun henkinen mitta.se on pohjaton,kunnes huomaat,että,nyt on mun hetki!ylös ku ei enempää alas pääse!
- Kirsikankukka13
Saat olla vihainen siitä, että ns.ystäväsi käyttävät sinua hyväkseen. Ystävyys on oikeasti molemminpuolista. Mulla oli ainoinaan myös noita ns.ystäviä jotka vaan vaativat aina multa mutta mitään eivät antaneet takaisin. Kun mielesi kohenee, ala hankkina parempia ihissuhteita. Olet ne ansainnut! Voimia ja hae apua jos tilanne menee pahemmaksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048