Kuinka voi olla katkerakaan siitä, että kun sinun maailmasi on romahtamassa kukaan ei kuuntele. Kun ystävilläsi on paha olla, teet kaikkesi etteivät he tippuisi pohjalle. Entäs sitten kun tukipilari on tippumassa pohjalle. Eihän tukipilari tunteile, se ei kuulu toimenkuvaan. Ja kun yrittää kertoa, että on paska olo. Niin sanotaan vaan aijaa, aa, okei, kyllä se siitä. Jee! Lohduttaa paljon. Joskus tekisi mieli herättää ihmiset ja näyttää kuinka paska olo on jos he sitten heräisivät. Mutta tuskin silloinkaan tajuaisivat kuinka paska olo _minulla_ on.
tukipilari ei tunteile.
3
198
Vastaukset
- Be Strong
No sit ku sä pääset sielt sun kuopastas, jos kukaan ei kuuntele tuut jotenkin vahvemmaks ku ne jotka tukeutuu suhun.
- meri
jonkun viisaan sanoista siteeraan,että onpahan pohja mistä ponnisttaa.mariaanien hauta on vaan oletus pohjalle jonka ihminen kokee.syvyys.on sinun henkinen mitta.se on pohjaton,kunnes huomaat,että,nyt on mun hetki!ylös ku ei enempää alas pääse!
- Kirsikankukka13
Saat olla vihainen siitä, että ns.ystäväsi käyttävät sinua hyväkseen. Ystävyys on oikeasti molemminpuolista. Mulla oli ainoinaan myös noita ns.ystäviä jotka vaan vaativat aina multa mutta mitään eivät antaneet takaisin. Kun mielesi kohenee, ala hankkina parempia ihissuhteita. Olet ne ansainnut! Voimia ja hae apua jos tilanne menee pahemmaksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389