Olen poika ja ihastunut poikaan

surupoika1

En keksinyt mitään muuta paikkaa kun tämä paikka...Olen kauheasti ihastunut yhteen poikaan en pysty olematta miettimästä häntä. Hän on komea, urheilullinen ja hänellä on kauniit silmät.. Katselen häntä joka päivä ja hän välillä katsoo takaisin.. mutta käännän aina katseen pois vaikka haluaisin tuijottaa häntä joka päivä.. en tiedä katsooko hän minua ihan kun hän olisi kiinnostunut vai katsooko hän minua ihankun inhoisi minua.. Olen kyllä näillä lähi aikoina huomannut että olen kiinnostunut poijista , mutta olen kyllä välillä tytöistäkin.Olen kyllä monta kertaa ihastunut tyttöön, mutta pojat kiinnostavat minua enemmän.. mutta tuo ihastukseni en tiedä onko hän ihastunut minuun vai ei... Mitä olikein voisin tehdä :(?

7

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hikikomori@home

      Kannattaa tutustuu ekaks iha kaverina ja hiljallee näyttää (aluks ehkä epäsuorasti) tunteitas. Jos hänki tykkää tai ihastuu myös sinuu niin huomaat kyllä. Onnea kaveri!

    • Joku tyttö vaan

      Onpas vaikea tilanne! Tiedätkö että onko poika johon olet ihastunut kiinnostunut pojista? Olen samaa mieltä että kannattaisi yrittää tutustua häneen. Mutta sinun ei kannata minun mielestä mennä vain suoraan sanomaan että "Terve, mä oon ihastunu suhun!" Ja vaikka teistä tulisi ylimmätkin ystävykset niin en kyllä itse sanoisi mitään ihastumisesta ellet ole varma että poika on homo. Se voisi pilata välit....
      Mutta rohkeesti vain tutustumaan!
      Tsemppiä! ;)


      Ja ärsyttää tollaset tyypit jotka tulee keskusteluun haukkumaan. Homoudessa ei todellakaan ole MITÄÄN pahaa!

    • Joku tyttö vaan

      Onpas vaikea tilanne! Tiedätkö että onko poika johon olet ihastunut kiinnostunut pojista? Olen samaa mieltä että kannattaisi yrittää tutustua häneen. Mutta sinun ei kannata minun mielestä mennä vain suoraan sanomaan että "Terve, mä oon ihastunu suhun!" Ja vaikka teistä tulisi ylimmätkin ystävykset niin en kyllä itse sanoisi mitään ihastumisesta ellet ole varma että poika on homo. Se voisi pilata välit....
      Mutta rohkeesti vain tutustumaan!
      Tsemppiä! ;)


      Ja ärsyttää tollaset tyypit jotka tulee keskusteluun haukkumaan. Homoudessa ei todellakaan ole MITÄÄN pahaa!

    • asdfasfas

      vitun homo homoooo
      vitun homo homoo homoo homo hyiii vitun lkainen nussi miehi hyii saatanaa

      • pööhöhöö

        Juttu voi olla myös murrosikään liittyvä. Voi tuntua että pojat kiinnostaa tyttöjä enemmän vaikka tilanne oikeasti olisi toisinpäin. Ei tunteista meinaa ottaa selvää ennenkuin murrosikä päättyy.


    • eivitsii....

      Iha oikeest mitä ***** välii mite on seksuaalisesti suuntautunut?!?!??!
      Kaikil on oikeus pitää omat tunteensa, ja homoudes ei oo mitään noloo!
      Sama asia ku joku haukkuis sua tähä tyylii: HERERO HETERO HETERO, VITSI MIKÄ LUONNONOIKKU!!!!O_O Oottakaa vähä aikaa, ni kukaa ei välitä ootko homo, hetero, bi vai lesbo. Ite oon hetero, mut mun mielest on törkeetä haukku toisii omien tunteidensa takia!

    • Anonyymi

      hyivittu

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8895
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1237
    Aihe