Olen poika ja ihastunut poikaan

surupoika1

En keksinyt mitään muuta paikkaa kun tämä paikka...Olen kauheasti ihastunut yhteen poikaan en pysty olematta miettimästä häntä. Hän on komea, urheilullinen ja hänellä on kauniit silmät.. Katselen häntä joka päivä ja hän välillä katsoo takaisin.. mutta käännän aina katseen pois vaikka haluaisin tuijottaa häntä joka päivä.. en tiedä katsooko hän minua ihan kun hän olisi kiinnostunut vai katsooko hän minua ihankun inhoisi minua.. Olen kyllä näillä lähi aikoina huomannut että olen kiinnostunut poijista , mutta olen kyllä välillä tytöistäkin.Olen kyllä monta kertaa ihastunut tyttöön, mutta pojat kiinnostavat minua enemmän.. mutta tuo ihastukseni en tiedä onko hän ihastunut minuun vai ei... Mitä olikein voisin tehdä :(?

7

476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hikikomori@home

Kannattaa tutustuu ekaks iha kaverina ja hiljallee näyttää (aluks ehkä epäsuorasti) tunteitas. Jos hänki tykkää tai ihastuu myös sinuu niin huomaat kyllä. Onnea kaveri!

• Joku tyttö vaan

Onpas vaikea tilanne! Tiedätkö että onko poika johon olet ihastunut kiinnostunut pojista? Olen samaa mieltä että kannattaisi yrittää tutustua häneen. Mutta sinun ei kannata minun mielestä mennä vain suoraan sanomaan että "Terve, mä oon ihastunu suhun!" Ja vaikka teistä tulisi ylimmätkin ystävykset niin en kyllä itse sanoisi mitään ihastumisesta ellet ole varma että poika on homo. Se voisi pilata välit....
      Mutta rohkeesti vain tutustumaan!
      Tsemppiä! ;)

Ja ärsyttää tollaset tyypit jotka tulee keskusteluun haukkumaan. Homoudessa ei todellakaan ole MITÄÄN pahaa!

• Joku tyttö vaan

Onpas vaikea tilanne! Tiedätkö että onko poika johon olet ihastunut kiinnostunut pojista? Olen samaa mieltä että kannattaisi yrittää tutustua häneen. Mutta sinun ei kannata minun mielestä mennä vain suoraan sanomaan että "Terve, mä oon ihastunu suhun!" Ja vaikka teistä tulisi ylimmätkin ystävykset niin en kyllä itse sanoisi mitään ihastumisesta ellet ole varma että poika on homo. Se voisi pilata välit....
      Mutta rohkeesti vain tutustumaan!
      Tsemppiä! ;)

Ja ärsyttää tollaset tyypit jotka tulee keskusteluun haukkumaan. Homoudessa ei todellakaan ole MITÄÄN pahaa!

• asdfasfas

vitun homo homoooo
      vitun homo homoo homoo homo hyiii vitun lkainen nussi miehi hyii saatanaa

• pööhöhöö

Juttu voi olla myös murrosikään liittyvä. Voi tuntua että pojat kiinnostaa tyttöjä enemmän vaikka tilanne oikeasti olisi toisinpäin. Ei tunteista meinaa ottaa selvää ennenkuin murrosikä päättyy.

• eivitsii....

Iha oikeest mitä ***** välii mite on seksuaalisesti suuntautunut?!?!??!
      Kaikil on oikeus pitää omat tunteensa, ja homoudes ei oo mitään noloo!
      Sama asia ku joku haukkuis sua tähä tyylii: HERERO HETERO HETERO, VITSI MIKÄ LUONNONOIKKU!!!!O_O Oottakaa vähä aikaa, ni kukaa ei välitä ootko homo, hetero, bi vai lesbo. Ite oon hetero, mut mun mielest on törkeetä haukku toisii omien tunteidensa takia!

• Anonyymi

hyivittu

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1341
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1006
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      298
      893
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe