huomenna syndet...

zipe

huomenna täytän 14 ja silti oloni on kamala. olen jo viimevuoden viettänyt yksin koulussa, en tiedä yhtään miksi. kun siirryin yläasteelle, ei vain meidän luoalta löytynyt minulle ystävää, ja vanhat ystävät saivat uusia ystäviä, enkä nää merkitse mitään.
en ole kovin masentunut tai mitään, asiat voisivat olla huonommin. kaikki muu mulla on ihan hyvin, koulussa menee hyvin, rahapulaakan ei ole, ja minulla on ihania lemmikeitä, jotka ovat parhaimpia ystäviäni. mutta tänään mulla on kamala olo. en tiedä menenkö kouluun koska minulla on aivan kamala mahakipu, en tiedä mistä johtuu.
mutta nyt olen päättänyt, että en halua masentaa itseäni enempää viettämällä syntymäpäivää yksin jossain huoneen nurkassa. huomenna haluan tehdä jotain mukavaa, vaikkakin yksin.

elikkäs... ideoita otetaan vastaan, mitä voisi tehdä synttäreillään yksin? kentes jotain luonnossa patikointia ym. terveelistä, ei mitään sipisen syöntiä sisällä.

3

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EräsJokaHeräs

Ikävää. Muuta en oikein osaa kirjottaa. Mutta hyvä, että et oo masentunu =)

Miten ois elokuvissa käynti? Itsensä hemmottelu: ostat itsellesi kaupoista kaikkea kivaa, mistä tykkäät (vaatteita, ristisanalehti (tai jokin muu lehti), makeaa syötävää ja juotavaa, jokin kirja, koruja, askartelua jne)? Tai sitten pakkaat reppuun eväitä ja lähdet pyöräilemään jonnekin 30km:n päähän. Otat musiikkia matkaan ja pysähdyt kivaan paikkaan lukemaan lehteä ja syömään eväitä? Taai... Hmm... Käyt laulamassa jossakin karaokee? Niin tai ravintolassa käyt syömässä?

No mutta onnea sulle ja hyvää syntymäpäivää!

• hmm

toi kaverihomma kuulostaa kyllä siltä ettet ole itse ollut tarpeeksi aktiivinen. nyt teet synttärilupauksen, että rupeet puhumaan tuttavilla ja ystäville enemmän kuin ennen. jos sinulla kerran joskus oli kavereita, he kyllä saattavat olla jatkossakin kunhan vain panostat siihen.

• zipe

olen kyllä kaikkea yrittänyt, ja todennut. suurin osa luokkaliasistani on kamalia teinikanoja, joista en pidä. en usko että saan heistä ystävää, ja jos saisin, niin ongelmia tulisi... kaikki ne polttaa joka välkkä jossain... sitten on pari muuta "hikkeä" mutta heistä en pidä. ne ovat kamalan ujoja. olen todennut, että parempi kun olen yksin, olen muutenkin pienoinen erakkoluonne.
        mutta voisin kyllä ehkä pyöräillä jonnekkin... en vain tiedä vielä minne, ja huomenna mun tuurillani sitten onkin koulua 8-16 kävinkin jo ostamassa kaupasta kaikkea hyvää huomiseksi aamuksi ainakin, mutta ideoita otetaan vastaan vielä, jotain jota voisi tehdä yksin ja suth illalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      187
      2748
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2559
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2277
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      62
      2099
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1749
    6. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      209
      1476
    7. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1474
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      231
      1222
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1174
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      371
      1089
    Aihe