Kertokaa tollasen kännyn omistajat kyseisen mallin tyyppivikoja! KAndeeko ostaa!
M55 tyyppiviat?
4
593
Vastaukset
- Pösilö
Toimii ainakin vielä...
- Väiski
No omistin ko. puhelimen aikoinaan en suosittele.
Onnettomat näppärit , ne oli kaikista pahimmat.
Meni kynnet ja hermot.
Ja nykyajan mittapuussa onneton näyttö 4560 väriä , kun vastaavassa uudessa siemensissä 65000 väriä ja kaikki namut päälle.
Olen ex-siemens , mutta M55 on ihan perseestä älä osta.- nipsu
65000 värin näytöllä, 40-kanavaisilla soittoäänillä, kameralla ym. namusilla varustettu simpukkakänny, mutta ajattelin vaihtaa sen ihan perusmalliin. Mielestäni kännykässä ei tartte olla miljoonan värin näyttöä tai kameraa yms hilavitkuttimia, koska en tartte niitä. Kännykän tehtävänä mulle on toimia puhelimena :)
- niko
nipsu kirjoitti:
65000 värin näytöllä, 40-kanavaisilla soittoäänillä, kameralla ym. namusilla varustettu simpukkakänny, mutta ajattelin vaihtaa sen ihan perusmalliin. Mielestäni kännykässä ei tartte olla miljoonan värin näyttöä tai kameraa yms hilavitkuttimia, koska en tartte niitä. Kännykän tehtävänä mulle on toimia puhelimena :)
kyllä on hyvä puhelin mulla on ollu vuoden tämä m55 eikä mitään vikaa ainut huono puoli minkä olen huomannut että näppäimet on pienet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514