puuilon työntekijät

erkki h

olin ostamassa puuilosta erästä välinettä, ja kysyin myyjältä siitä lisätietoja. mutta myyjä ei tiennyt mitään kyseisestä tavarsta, ja kun ihmettelin miten voi olla myymässä tavaraa josta ei tiedä mitään, hän käski minun painua toiseen liikkeeseen ostamaan kyseisen tavaran. puuilon myyjät ovat ammattitaidottomia myyjiä. EN AIO ENÄÄ KOSKAAN OSTAA MITÄÄN PUUILOSTA.

83

7712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • biltema avataan kohta

      totta! Puuilo pettymys, biltema ja motonet peittoaa 100-0 puuilon

      • puhelo

        Joensuun puhelossa netti ilmot huonot ja kalliit hinnat.


      • erkki h

        samaa mieltä.


      • halpisk

        en ole käynyt puuilossa , mutta tää uusi biltema on pettymys , sitä samaa halpis tavaraa myy täällä jo monet muut tokmanni yms ja


      • ...
        puhelo kirjoitti:

        Joensuun puhelossa netti ilmot huonot ja kalliit hinnat.

        Hyvää ja halpaa ei ole!


      • Anna_Kaisa

        Itse olen käyttänyt kumista d***a aina silloin kuin mieheni on matkoilla. Puuilosta tulee p***uun tikkuja, muuten hyvä.


    • nippeli hyllyllä

      ja myyjät kyttää hyllyjen päissä asiakkaita..ovat epäluuloisia en käy enää moisessa kaupassa.

    • Nam

      Olen käynyt Puuilossa ja käyn vastakin. Luon omat mielipiteeni, joihin eivät täällä kirjoitetut mielipiteet vaikuta.
      Sitä paitsi on siellä erän ihana naismyyjäkin...

      • Hyvä!

        Itseni lisäksi joku toinenkin tervepäinenkin sentään löytyy tämän viestiketjun kirjoittajista!
        Se on ihan sama mitä veemäisyyksiä joku hörhö internetin palstoilla väittää mistäkin, sillä hyvinkin usein sellaisilla on joku muu tarkoitus kuin mitä yrittävät esittää...kenellä mitäkin.


      • Sinuaseurataan

        Miksi roikut näillä sivuilla sitten, oletko puuilokyttä?


    • Voisko

      Varmaan aloittajaa on ottanut päähän mainokset, kun yrityksen nimessä ilo, heh..

      • kas asiakas

        käyn puuilossa ja apua olen aina saanut myyjiltä jos on ollut tarvis, ja niiin mukavia naisia myymässä ja hymy kaupanpäälle.


      • No hyvä kun käyt.
        kas asiakas kirjoitti:

        käyn puuilossa ja apua olen aina saanut myyjiltä jos on ollut tarvis, ja niiin mukavia naisia myymässä ja hymy kaupanpäälle.

        muutenhan Puuilo olisi tehnyt konkurssin koska tämän viestiketjun aloittaja
        ..EI AIO ENÄÄ KOSKAAN OSTAA MITÄÄN PUUILOSTA.

        Huomatkaa sana "aio", eli rankka on uhkaus! Varmaankin henkilökunta on pitänyt hätäkokouksen asian takia.


      • hah-hah-hah-hah-hah
        No hyvä kun käyt. kirjoitti:

        muutenhan Puuilo olisi tehnyt konkurssin koska tämän viestiketjun aloittaja
        ..EI AIO ENÄÄ KOSKAAN OSTAA MITÄÄN PUUILOSTA.

        Huomatkaa sana "aio", eli rankka on uhkaus! Varmaankin henkilökunta on pitänyt hätäkokouksen asian takia.

        Huh, kylläpäs oli konkurssi lähellä, kun viestin aloittanut (yksi henkilö) ei "aio", eli rankka on uhkaus, käydä Puuilossa!

        Onko Puuilon henkilökunnan hätäkokouksen tuloksista kuulunut mitään?

        Muuten; nythän Puuilossa alkaa olla ihan fiksuja asiakkaita, kun eräs...


      • Huom!
        hah-hah-hah-hah-hah kirjoitti:

        Huh, kylläpäs oli konkurssi lähellä, kun viestin aloittanut (yksi henkilö) ei "aio", eli rankka on uhkaus, käydä Puuilossa!

        Onko Puuilon henkilökunnan hätäkokouksen tuloksista kuulunut mitään?

        Muuten; nythän Puuilossa alkaa olla ihan fiksuja asiakkaita, kun eräs...

        "Onko Puuilon henkilökunnan hätäkokouksen tuloksista kuulunut mitään"

        No mutta tuollaisethan on liikesalaisuuksiin kuuluvia ja siksi salassapidettäviä asioita.
        MUTTA..olkaamme silti erittäin huolestuneita, sillä lukuisien uhkauksien johdosta lähiaikoina maakunnassa on odotettavissa suorastaan konkurssien aalto koska monet kirjoittajat ovat antaneet tiedoksi etteivät enää käytä tiettyjä palveluita. Tälläisiin kohteisiin lukeutuvat Puuilon lisäksi mm. Prisma, Lidl, S-market, K-ryhmän kaupat, Tavaratori, Katsastusasemat, terveyskeskukset, Tikkamäen sairaala, huoltoasemat, Motonet, Biltema...vain muutamia esimerkkejä mainitakseni.
        Sen lisäksi on uhattu myös olla hankkimatta asuntoja, autoja, työpaikkaa..mitä kaikkea sitä nyt elämään mahtuukaan. Eipä sen puoleen, mitäpä sitä minkaanlaista kulkuvälinettä hankkimaan kun muut ei kuitenkaan osaa käyttäytyä liikenteessä oikein ja sääntöjen mukaisesti vain ovat vain kiusallaan tientukkona.
        Kävellenkin joutuu kiertämään pitkiä matkoja kun Suvantosilta kuulema puretaan.
        EIKÄ SIINÄ VIELÄ KAIKKI...
        Rankkaa on elämä Pohjois-Karjalassa, joten eipä ole ihme kun sen takia on suorastaan pakotettu käyttämään erilaisia päiteitä jotka taasen saavat jo muutenkin hullut päät viiraamaan perkeleesti ja käyttäytymään väkivaltaisesti..


    • Tarvviiva

      Pittää kohta lähttee Puuiloon ehtimmään kaikenlaesia nippeleitä mitä tarvviin. On ihan mukava kaappa tiällä siperian länsireonalla.

      • Juu!

        Elä vie kaikkia sähkösavustimia, vaan jätä miullekkii yks!
        Meinasin hankkii tuollasen 49eenokkii maksavan kun se meikeläisen käyttöö riittää..lihat ja kalat sillo tällö. Muuteha siihe makkuu kyllästyy.
        http://www.puuilo.fi/cat/product_catalog.php?c=177


    • MffM

      miettikäähän, joensuun puuilon työntekijöitä, niillä on rankkoo asuvat suomen jengipääkaupungissa. joutuvat pelkäämään jokapäivä ainoansa puolesta. ja ny ku on noita jengimurhia ym liikeenteessä

      • No voi hyvänen aika,

        sekin vielä!
        Eipä ole heleppoo Puuilon työntekijöillä ensinkään. Töihinkin pitää hiipparoida yötämyöten näkymättömissä ettei tulisi ammutuksi, ja kun töistä vielä pitäisi päästä joskus kotiinkin, nii noin äärettömän vaarallinen työskentely sotatoimialueella aiheuttaa hirvittäviä paineita. Voi hyvinkin olla että he ovat perustaneet pakolaisleirin varastoon josta puolustusvoimien panssaroidut ajoneuvot suorittaa viikonlopuksi kuljetuksen kauas pois salaiseen paikkaan hermoja lepuuttamaan. Joidenkin työntekijöiden kädet tärisevät maanantaiaamuna siitäkin huolimatta, joten tiukalla ne on hermot.
        Aatteleppa ite omalle kohalles!


    • durangolo

      Minulla ei ole heistä mitään valitettavaa. Mukavan näköinen punapäinen kassaneiti hymyili minulle ja kysy vielä että otanko kuitin. Luulen että olisin saanut, mutta kuittia en epäonnekseni tarvinnut.

    • ainakovana1

      ei minullakaan ole ilon-työntekijöistä valitettavaa. olen monesti harrastanut heidän kanssaan esim. sexyä

    • jorma pitkä

      iloisen talon miesmyyjät on söpöjä. niitä pitää käydä ihailemassa välillä.

      • Varma2

        Puuilo on lestaliike


      • Hyvä niin-

        -että on naisimmeisillekin jotain ihailtavaa eikä vain aina miehille!
        Tasapuolisuutta se olla pitää, perskuta!
        Kauan eläköön iloa tuottava puuilo!


      • jorma pitkä
        Hyvä niin- kirjoitti:

        -että on naisimmeisillekin jotain ihailtavaa eikä vain aina miehille!
        Tasapuolisuutta se olla pitää, perskuta!
        Kauan eläköön iloa tuottava puuilo!

        samaa mieltä näin miehenä.


      • ukko 66
        Hyvä niin- kirjoitti:

        -että on naisimmeisillekin jotain ihailtavaa eikä vain aina miehille!
        Tasapuolisuutta se olla pitää, perskuta!
        Kauan eläköön iloa tuottava puuilo!

        ilotalon miehet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Erkki.

      Kaima se on rankka mies!

    • Tyytyväinen asiakas

      Itse olen saanut aina hyvää ja asiantuntevaa palvelua Puuilossa. Varsinkin parrakkaat miesmyyjät ovat olleet ammattitaitoisia ja jopa komeita kaiken lisäksi. Tulen uudestaankin käymään kaupoilla avainkujalla.

    • Lessuttaa

      täälläki jaksavat itte itteänsä kehua nämä parrakkaat jeesukset

      • Voi voi..

        Näyttää olevan tällä palstalla niin että jos ja kun jostain annetaan myönteistä palautetta, niin eipä kulu kauan kun ränkyttäjät alkaa väittämään niitä itse keksityiksi.
        Olen yrittänyt ohittaa väitteet pohjoiskarjalaisesta kateudesta olankohautuksella, sillä internettiinhän mahtuu jos jonkunlaisten hurujen kirjoituksia, mutta nyt vuosia palstan sisältöä seuranneena on pakko myöntää että asiassa saattaa olla totuutta. Mistään ei saisi olla tyytyväinen ja ainut palaute mikä sallitaan on negatiivinen.
        Voi perkele että tuollainen on sairasta.


      • niiiina
        Voi voi.. kirjoitti:

        Näyttää olevan tällä palstalla niin että jos ja kun jostain annetaan myönteistä palautetta, niin eipä kulu kauan kun ränkyttäjät alkaa väittämään niitä itse keksityiksi.
        Olen yrittänyt ohittaa väitteet pohjoiskarjalaisesta kateudesta olankohautuksella, sillä internettiinhän mahtuu jos jonkunlaisten hurujen kirjoituksia, mutta nyt vuosia palstan sisältöä seuranneena on pakko myöntää että asiassa saattaa olla totuutta. Mistään ei saisi olla tyytyväinen ja ainut palaute mikä sallitaan on negatiivinen.
        Voi perkele että tuollainen on sairasta.

        Mie odotin kerran kaasupullon vaihtoa tunnin, kahdesti kassalla kävin kyselee myyjää mut Ei kuulu ei näy. Miesmyyjät paljon fiksumpia kun naiset, useasti olen asioinut ja huomannut, jos mm kuumaliimapistoolia on tarvinnu enkä löytäny. Plussaa edullinen peräkärryn vuokraus!


      • Vai niin teit.
        niiiina kirjoitti:

        Mie odotin kerran kaasupullon vaihtoa tunnin, kahdesti kassalla kävin kyselee myyjää mut Ei kuulu ei näy. Miesmyyjät paljon fiksumpia kun naiset, useasti olen asioinut ja huomannut, jos mm kuumaliimapistoolia on tarvinnu enkä löytäny. Plussaa edullinen peräkärryn vuokraus!

        Satun nyt kuitenkin tietämään että VÄHÄTTELET huomattavasti asiaa, sillä kokonaisen VIIKON sinä odottelit myyjää paikalle vaan eipä näkynyt, ei.
        Yritä olla tästä lähtien valehtelematta ja kerro karu totuus vaikka se sattuukin Puuilon henkilökuntaan.


    • Unski Kukkonen

      "olin ostamassa puuilosta erästä välinettä, ja kysyin myyjältä siitä lisätietoja. mutta myyjä ei tiennyt mitään kyseisestä tavarsta, ja kun ihmettelin miten voi olla myymässä tavaraa josta ei tiedä mitään, hän käski minun painua toiseen liikkeeseen ostamaan kyseisen tavaran. puuilon myyjät ovat ammattitaidottomia myyjiä. EN AIO ENÄÄ KOSKAAN OSTAA MITÄÄN PUUILOSTA."

      Täysin samaa mieltä! Ostin Puuilosta harjan jossa oli varsi valmiina, kassalla myyjä katseli kuin rosvoa ja alkoi väittämään ettei heillä ole myynnissä ko.kokonaisuutta, on vain irrallisia varsia toiseen tuotteeseen. Alkoi vihjailemaan että olin itse kiinnittänyt varren harjaan. Aikani väiteltyämme sanoin että lähdetään katsomaan. Menimme hyllyn luo ja siellähän niitä harjoha riippui koukussa. Täytyy myöntää että paloi käämit aikalailla ja tuli kiroiltua muijalle ja kerrottua mitä tilanteesta ajattelin. Mielestäni liikkeessä on ihan hyvä valikoima edullisesti mutta myyjät ovat TÄYSIN AMMATTITAIDOTTOMIA UUNOJA!

      Loppui asiointini siinä kaupassa! Nolataan asiakkaat toisten nähden eikä edes pyydetä anteeksi!

      • kkkkkkkkkk

        Saapa nähdä kauanko Puuilo jaksaa kituuttaa Joensuussa. Asiakkaita näkyy käyvän hyvin harvakseen kaikilla niillä muutamilla kerroilla joina olen liikkeessä asioinut.


      • taitamaton asiakas?

        "myyjät ammattitaidottomia"

        Mites ne kaikki myyjät nyt ammattitaidottomia, jos yksi ei tiennyt asiaa?


      • Kuulehan!
        taitamaton asiakas? kirjoitti:

        "myyjät ammattitaidottomia"

        Mites ne kaikki myyjät nyt ammattitaidottomia, jos yksi ei tiennyt asiaa?

        Älä väitä vastaan sillä Usnki Kukkonen on erittäin älykäs mies ja paljon myyjiä nähnyt.
        Näin ollen hän kykenee yhdellä silmäyksellä määrittelemään kenen tahansa ammmattitaidon missä tahansa tehtävässä.
        Voi olla että Usnki Kukkonen nolaa toisten nähden tuolla suurella ja mahtavalla tietämyksellään muuten kaikki jotka esittävät eriävän mielipiteen.
        Sellainen on Unski Kukkonen.


    • Just just.

      Voi hurja voi hurja!
      Kylläpä oliki iha hirmune nolaus ja varmasti sen takia kannattaa muijalle kirroilla. Jos oisit tosimies nii siltä seisomalta oisit hakannut hänet sairaalakuntoo siinä kun lapsetki ikkään kuin kaupantekiäisiks. Joku perkeleen tolokku se pittää olla siinäki miten immeine nöyryytettää toiste nähe!
      Varmasti monelta muulta ois menny tuon takia koko elämä piloille ja loppuikä olisi kulunut psykiatrisessa hoitolassa...eihä siulle lie tuttu asia?
      Voi hyväne aika minkalaisii kauppiaita sitä leipä elättää.
      Kyllä se nyt taitaa olla nii että mieki lopetan tuollaste tarinoihi takia mitä tässä viuestiketjussa on esilletullu kaikissa kaupoissa asioimisen ja palakkaan vakituisen taksin hoitelemmaa nii ruokaostokset kun kaikki muutki hankinnat.
      Siinäki on kyllä sellane riski että se taksikuskiki nollaa miut toiste nähe ja kuullen. Ei perkele..tästä on vissiinki lähettävä kahtelemmaa sopivan paksusii puunoksia joho köytesä heittäs kun on koko kylän naurunkohteeks joutunu ja enneku levittäävät laajemmalle niitä juttuja..

    • Karjalan Timppa

      Sielläpä on ollut oikea Erkki kauppareissulla! ;)) Ihan oikein neuvoi sinua Puuilon myyjä. Leukaile ensikerran VÄHEMMÄN !

      • Pärkkeles pojat!

        Mitähän tapahtuu jos ja kun erkki h. ja Unski Kukkonen sattuvat samaan kauppaan samaan aikaan? Silloin haluaisin totta tosiaan olla paikalla todistamassa jotain ennen näkemätöntä!


      • konstaileeko
        Pärkkeles pojat! kirjoitti:

        Mitähän tapahtuu jos ja kun erkki h. ja Unski Kukkonen sattuvat samaan kauppaan samaan aikaan? Silloin haluaisin totta tosiaan olla paikalla todistamassa jotain ennen näkemätöntä!

        Onkohan se sama Kukkonen , mikä ei kirjoita kuitteja, sorasta ja vuokrista etelä-savosta, ei ilkeis tulla ees tänne meille.


    • .............

      Puuilo on etupäässä rajanaapurin kauppa. ei sinne suomalaisia haluta

    • Oli Puu

      Ei näytä tokmannin-kävijöillä paljon äly säteilevän.

      Mitä ihmettä te odotitte ilmiselvältä halpaliikkeeltä? Siksihän te sinne menittekin!

      Halli täynnä halvinta kiinasontaa ja te köyhäläiset odotatte jotain witun koulutettuja myyjiä pitämässä luentoa eri ämpärimuovilaatujen ominaisuuksista?!?

      • uskonnäin

        Puuilo on tuotteiden osalta huippuluokkaa ja esim.muoviämpäreitä on kyllä kaikissa kaupoissa.Hinnatkin Puuilossa on usein yhtä kalliita kuin muissakin liikkeissä.


      • Just nii!

        "Halli täynnä halvinta kiinasontaa ja te köyhäläiset odotatte jotain witun koulutettuja myyjiä pitämässä luentoa eri ämpärimuovilaatujen ominaisuuksista"

        Tuollaiset kusipäiset ruikuttajat joutaisi ennemminkin valittamaan psykiatriselle vastaanotolle kuin kirjoittelemaan mielettömyyksiään yleiselle palstalle houreitaan.


    • tyhjennäkassit

      mie oon pannu 2 puuiloista myyjätärtäkin, 1. panin puuilon varastossa ja toista ilonan paskahuussissa. kassit o tyhjät

      • KuviThelma

        ...ja sit heräsit heistä/paskasta märkänä?


    • Uskoton

      Tavara on hyvää t. Lestaaja. teltta heiluu vasta kesällä.

    • xena14

      netissä hinta 6,90 myymälässä 7,90 miksi.?

      • puupäille

        Mikset kysy sitä myymälästä suoraan?
        -ehkä on hankalan asiakkaan lisää....


      • puupäille kirjoitti:

        Mikset kysy sitä myymälästä suoraan?
        -ehkä on hankalan asiakkaan lisää....

        ei kehtaa jos huomaa vasta myöhemmin...

        Näkyy tuolla K Rauta Naumasellakin olevan hyllyissä eri hinta, mitä sitten kassaneiti laskuttaa. Jopa kaks tai kolme euroo pomppaa hinta kun vie tavaran hyllystä kassalle.


      • Lrkl

        Entisenä puuilon työntekijänä voin kertoa että nettihinnat ovat aina oikeassa. Muuttuneet myyntihinnat tulevat koneelle josta myyntilaput tulostetaan, mutta välillä saattaa jäädä epähuomiossa se tekemättä. Jatkossa jos vastaavaa huomaat jonkin tuotteen kohdalla kannattaa siitä myyjälle sanoa, ei kassalle vaan myyjälle. :)


    • nussinupuuilossa

      Puuilo myyjät ovat todella asiakaspalvelu alttiita, niiltä saa perää paljon paremmin kuin esim. Tokmanni myyjältä, olen pannut useampiakin Tokmanni myyjää. Mutta Kuinkas ollakaan, puuilo myyjille on paremmat "tavarat" jalkojen välissä <3 olen saanut 2&1puulinmyyjilt.

      • jerkoff

        Vedä käteen jatkossakin, yksikään itseään kunnioittava nainen ei anna tollaselle.

        T: Puuilon kassaneiti


      • nauranlujaa
        jerkoff kirjoitti:

        Vedä käteen jatkossakin, yksikään itseään kunnioittava nainen ei anna tollaselle.

        T: Puuilon kassaneiti

        Nyt pitää antaa täydet pisteet ja papukaija merkki!
        Tuo oli täydellinen pläjäys sekopoltsille.
        Onnittelut!!


    • puuilofani

      turun puuilo raisiossa on ehdottomasti parempi henkilöstön ammattitaidoilta ja käytökseltä kuin seudun tokmaneilla ja raision biltemassa. johtuneeko esimiehistä vai mistä -tuskin palkoissa eroja.

      • Ei_enää_Puuiloon

        Miten Turun Puuilo voi olla Raisiossa :)
        Joka tapauksessa muutaman kerran on käynyt niin kun on erehtynyt menemään - hetkinen, katsotaanpa Puuilon sivuilta - "Turku, Raisio" myymälään, niin myyjä (mies) tulee paasaamaan esim. 5 min. ennen kiinnimenoa, että liike on suljettu. Miksi ovi on auki? Eikö ole vielä ostoaikaa esim. 3 minuuttia? Mahdollista on myös käyttää kuulutuksia, että myymälä suljetaan 5 min. kuluttua ja että myymälä on suljettu.


    • Itseainakäyn

      Puuilossa on ihan ok tavaraa

    • Myyjäri76

      Joo. Hain myyjän töitä kyseistä paikasta 18 vuoden kokemuksella! Mutta ei! Vain kaunis kassa neiti kelpaa. Olis varmaan aika panostaa asiakasmyyntiin eikä kassa...

    • enmeesinneenään

      Miten minusta on näyttänyt kun muutaman vuoden sisällä olen käynyt vuodessa noin kaksi kertaa puuilossa,ne emännät näyttää juopoilta ja rässistyneiltä.Ne ei pääsisi normaaliin kauppaan edes töihin,sielä ne vaan on,katsokaa nyt tarkemmin ensikerralla ja noitako pitäs..........taitaa olla mielikuvitusta.Siis että kaunis vielä..........kauneus se on katsojan silmässä lienee.

      Sehän on kuin jussi vihosen myymälä tuo puuilo,ihan turha kauppa jossa ei ole kunnon tarjouksia.

    • outojuttu

      Outoa kun hakevat aina myyjää mol sivuilla vaan ei "löydy" ihme kauppa ja johto..olisi varmaan tekijöitä..

    • ostaja5

      Puuilossa käydessä tulin ostaneeksi taas poranterän jonka hinta oli hyllyn reunassa 2 euroo halvempi kuin mitä kassa veloitti.
      Ilkes vielä kassa sanoo että siellä on hintojen uusinta käynnissä ei kannata kattoo hyllyn hintoja. Mistäs muualta ostajan pitäs hinnat löytää kun hyllyn reunasta ???
      ei ostaja voi tietää milloin missäkin hyllyssä on hintojen nosto menossa, huonompaan suuntaan vaan menee kun otetaan myyjät ulkonäön ei osaamisen perusteellä.

    • ostaja5

      " erästä välinettä" jos sanoit etsineesi, kuvauksesion niin tarkka että sanoivatkohan sinulle "mene seksikauppaan, ellet osaa paremmin asiaasi ilmaista"

      Mistä vitusta näitä tyhmiä asiakkaita oikein sikisee??????????????????????????

      huonompaan suuntaan vaan menee kun otetaan vaab asiakkaana eräs kalu käteen ja ei tiedetä edes sen nimeä tai käyttötarkoitusta

      Tämä avaus menee kahvihuoneemme seinälle, voimme nauraa avaajalle julkisesti

      kiitos.

      • Tämä_on_todettu

        Et varmaankaan ole kovin paljon Suoli24 palstoihin tutustunut, sillä jo muutaman kerran jälkeen tulee normaalille ihmiselle selväksi että tänne kokoontuu se tyhjänpäiväinen pohjasakka joista ei ole muuhun kuin päivästä ja vuodesta toiseen valittamaan kaikista mahdollisista asioista ja herjaamaan toisia. Mielenterveysongelmaiset kuin ajatuksiltaan muutenkin kieroutuneet ovat löytäneet paikkansa runkkarien, päihderiippuvaisten ja kaikilla muillakin tavoin epämääräisten, Kelan ja sosiaalihuollon elättivaristen joukossa.


      • en_ou_hullu
        Tämä_on_todettu kirjoitti:

        Et varmaankaan ole kovin paljon Suoli24 palstoihin tutustunut, sillä jo muutaman kerran jälkeen tulee normaalille ihmiselle selväksi että tänne kokoontuu se tyhjänpäiväinen pohjasakka joista ei ole muuhun kuin päivästä ja vuodesta toiseen valittamaan kaikista mahdollisista asioista ja herjaamaan toisia. Mielenterveysongelmaiset kuin ajatuksiltaan muutenkin kieroutuneet ovat löytäneet paikkansa runkkarien, päihderiippuvaisten ja kaikilla muillakin tavoin epämääräisten, Kelan ja sosiaalihuollon elättivaristen joukossa.

        Myökö hulluja? Piä suus. Kräääääää'äk. Sikamaista Kräääääk. BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO. Ite out sikahullu. Krääääk.


      • Kyttääjä
        Tämä_on_todettu kirjoitti:

        Et varmaankaan ole kovin paljon Suoli24 palstoihin tutustunut, sillä jo muutaman kerran jälkeen tulee normaalille ihmiselle selväksi että tänne kokoontuu se tyhjänpäiväinen pohjasakka joista ei ole muuhun kuin päivästä ja vuodesta toiseen valittamaan kaikista mahdollisista asioista ja herjaamaan toisia. Mielenterveysongelmaiset kuin ajatuksiltaan muutenkin kieroutuneet ovat löytäneet paikkansa runkkarien, päihderiippuvaisten ja kaikilla muillakin tavoin epämääräisten, Kelan ja sosiaalihuollon elättivaristen joukossa.

        Mixi valitat sitten, taidat olla debili? Olet seurannassa poika!


    • apukouluilo

      naurettavia pellejä työntekijät radiopuhelimineen

    • sircusbellehärmanni

      jos kaupasa on klovneja ei se oo kauppa vaan sircus. SIRCUS. Muista se!!! Miten tollukoita tänne kirjottaa ,kun eivät tuota älyvä!

    • älävälitä

      Älä niistä välitä. Jotain rassukoita selvästi. Jos alat tuollaisesta välittämään ja mieltäsi pahoittamaan, niin olet varmaan sosialisti, joka luulee, että elämä pyörii oman navan ympärillä.
      Jos myyjä ei tiedä niin se ei tiedä. Mitä sitten???
      Nyt mä kyllä loukkaannun ajattelu on lähinnä naurettavaa.
      Olen kyllä törmännyt puuilossa samanlaiseen typerykseen, mutta itsensä hän vaan esitteli.
      Ei haittaa mua. Se on sen ongelma.
      Ehkä puuilo voisi miettiä, että hyvät myyjät tuottavat paljon enemmän, kun idiootit?

    • Rutsin-munija

      Minä oisin ostana puuilosta kaks killoo rutsin munija van ei niillä ollunna rutsin munija. En ikinä mee sinne enää kun ei oo niillä rutsin munija. Sitten kävin kysymässä kijoskilta rutsin munija ja niilläkään ei ollu rutsin munija. Nyt oon sitten ilman rutsin munija kun ei missään oo myynnissä rutsin munija.

      • Anonyymi

        aivan ihastuttavaa palvelua, ja henkistä hyvinvointia. jokohan partalan kinkut tulleet myyntiin, ja viimeksi sain hyvää akselirasvaa, ja iso perseeni voi hyvin, kun sitä käyttää harjanvarren kanssa.


      • Anonyymi

        Olisit ostanna rutsin munija, ni ei tarviis täällä rustailla ja munija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit ostanna rutsin munija, ni ei tarviis täällä rustailla ja munija.

        Onko sulla muna?


    • Anonyymi

      Aloittajan kannattaisi kuitenkin olla tyytyväinen koska on voinut asioida
      liikkeessä josta on löytänyt ihan oikean myyjän.
      Harvinaista nykyään.

    • Anonyymi

      ihana mies, tapasin erkin ekaa kertaa partalanmäen kmarketissa, ja takapihalla. sieltä jatkoimme yhteiseloa isolle kirkolle, ja jossa hän teki minulle hyvää. kaiholla muistelen aikoja leikkiautopuistossa, ja skilan tehtaan roskakatoksessa vietettyjä kiihkeitä analyysejä jormista

      • Anonyymi

        Jormista? Oliko Erkillä niitä useampikin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jormista? Oliko Erkillä niitä useampikin?

        Jospa tarkoitti et molemmilla on jalkovälissä ollut jormat?


    • Anonyymi

      Ettei vaan ole aloittajalle käynyt hermoon kun "erästä välinettä" ei ole saanut. Menis seuraavan kerran vaikka sohoon ostaa sitä tarvitsemaansa jelly jortikkaa.... 😀

      • Anonyymi

        uusimmassa a-tappi lehressä oli juttua erkistä, ja hyvää juttua olikin.


    • Anonyymi

      Vieläköhän savustimet ovat tarjouksessa?

    • Anonyymi

      JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA JELLY JORTIKKA

    • Anonyymi

      kävin puilosta nissaniin vakonopeustuhistimen. ei se ollu hyvä kun ei sumutus valot toiminu sen kanssa. piti hakee moponetista parempi. nyt toimii vakonopeushätistin ja sumutus valot ylpyrässä ohitellessa

    • Anonyymi

      Pienellä kirjoitus on taitolaji ja pilkun käyttö ennen ja sanaa on saavutus johon ei moni tällä palstalla varmasti pysty. Vikahan ei tarvitse olla iso jos se on vaan päässä.

      • Anonyymi

        nissani on niin pieni ettei sovi isot kirjastimet. pittää kirjuttoo pienillä. pienet on halvempii kun isot. säästyy rahat vakonopeuspyristimeen. ovat moponetissa tarjuuksessa. pilikut soppii nissanissa takakonttiin. paitsi hätäpilikut jotka on hyvä olla päällä jos pysähtyy liikenneylpyrään


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1930
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1519
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      133
      1323
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      111
      896
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe