mites syvällä sen pilkin oikein pitäisi olla. ja missä päin ne kalat on talvella, heinikossa vai keskellä järveä
aloitteleva pilkkijä
3
204
Vastaukset
- 60x pilkillä talvessa
eka vinkki käske jonkun opettaa ja kanttee pilkkii siellå missä muut pilkkii. Ja jos ei kukaan osaa auttaa ni rohkeesti kysyyn joltaki joka pilkkii jäällä!
- kokeilepas
Sopiva pilkimissyvyys on noin 10-20cm pohjasta.
Syvänteet ja niiden reunat on hyviä pilkkipaikkoja. - Laskee,
Tuo yllämainittu 10-20cm pohjan yläpuolella on normaalikäytäntö sillä useinmiten kalat tappavat aikaansa pohjalla. Myös lajiriippuvainen asia. Poikkeuksia on mutta alkuun ei ahvenen tavoittelijan kannata tehdä muuta kuin avannolta lähtiessä kopaista nopeasti vesikerrokset metrin, puolentoista välein.
Oleskelupaikat vaihtelevat paljon ajankohdan ja olosuhteiden mukaan. Kalat on vaan löydettävä. Siellä missä on vanhoja pilkkiavantoja, on joku luullut kalaa löytyvän. Usein kannattaa kokeilla sieltä missä pohjan muoto vaihtelee. Sopivasti viettävä rinne on hyvä testipaikka löytää kulloinenkin oleskelusyvyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 928435
- 926505
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon626343Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344991Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593630- 453361
- 503305
- 492923
- 562872
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512846