Ostaisin 1-2 degu tyttöä, mielellään 1-4 vuotiaita.
meillä on iso terraaario ja ulkohäkki jonne mahtuu eläineten lisäksi 3 ihmistä.
Kokemusta on deguista.
Minulla oli 2 degua ja toinen kuoli 21.3.2013 ha toinen on yksinäinen ja haluan sen parasta. Nyt se on saanut aikaa suruun ja on aika hankkia sille kaveri!
Jos myytte tai tiedätte jonkun joka myy niin ilmoitelkaa!!! :)
ostetaan deguja
13
550
Vastaukset
- Sedä
Vinkki: Kannattaisi ehkä ilmoittaa mistä olet kotoisin, ja miten kaukaa pystyt hakemaan, ellei ihan koko Suomen alue käy ;)
- Degutytöt
Hei! Joko on Deguja löytynyt? Meillä syntyi yllätyspoikaset 7.2 ja olisivat nyt luovutusikäisiä ja etsitään nyt tytöille kotia.
- cam8811
onko myytävänä vielä tyttöjä?
ja mistä päin suomea ne tulisi hakea?
- deguja
Hei sinä nimim. Degutytöt, ovatko degusi missä päin suomea? Saattaisin olla kiinnostunut :)
- deguvauvat
Minulla olisi myytävänä degunpoikasia Pohjois-Karjalassa, 3 poikaa ja 4 tyttöä. Lisätietoja s.postitse [email protected].
- degunen
Hitsi, ovat turhan kaukana, itse olen varsinais-suomesta ;/
- Sonja1987
Meiltä menehtyi myös hiljattain toinen deguistamme, jäljelle jäi 5-vuotias tyttödegu, jolle etsisimme nyt kahta mielellään nuorempaa tyttödegua kaveriksi.
Kokemusta deguista löytyy runsaasti, ja olemme valmiit tarjoamaan hyvän ja turvallisen loppuelämän kodin degusille.
Annan mielelläni lisätietoja.
Asun Joensuussa, ja degujen katsominen/haku Pohjois-Karjalan alueelta onnistuu.
[email protected]- cam8811
sonja 1987 meillä on uros degu Robin. n.4v
mutta olisin voinut ostaa teidän pikku tyttönne kaverikseen. :) - -jjjennn
cam8811 kirjoitti:
sonja 1987 meillä on uros degu Robin. n.4v
mutta olisin voinut ostaa teidän pikku tyttönne kaverikseen. :)Mulla olisi ollu 1,5 uros degu annettavana. Asun tampereen lähistöllä ja olen nyt muuttamassa pieneen yksiöön eikä aikaa tai tilaa ole :( lisäksi degun kaveri kuoli 5kk sitten ja se on yksinäinen... [email protected]
- Löytyykö kotia
Olisiko jollakin tarjota hyvä koti poika degulle, jolta kuoli kaveri. Ikää kyseisellä degulla on vasta 1 vuosi.
- Miniäinen
Hei! Olisiko kellään antaa kotia kahdelle vajaan vuoden ikäiselle degupojalle? Pojat ovat uteliaita ja vilkkaita ja kiipeilevät mielellään syliin, jos istut lattialla. Mielellään kotiin, jossa kokemusta deguista.
Ota yhteyttä: [email protected] - Katri
N. 2-v. tyttödegu kiireellä vailla uutta kotia muuton vuoksi.
Ota yhteyttä!
t. Katri p. 040-5438605 - teikku5
Ostaisin uros degun, meillä on yksi 3.v uros degu ja hänen veljensä kuoli ja nyt haluisimme degullemme kaverin. Asumme Tampereella.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346