ostetaan deguja

cam8811

Ostaisin 1-2 degu tyttöä, mielellään 1-4 vuotiaita.
meillä on iso terraaario ja ulkohäkki jonne mahtuu eläineten lisäksi 3 ihmistä.
Kokemusta on deguista.
Minulla oli 2 degua ja toinen kuoli 21.3.2013 ha toinen on yksinäinen ja haluan sen parasta. Nyt se on saanut aikaa suruun ja on aika hankkia sille kaveri!
Jos myytte tai tiedätte jonkun joka myy niin ilmoitelkaa!!! :)

13

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sedä

      Vinkki: Kannattaisi ehkä ilmoittaa mistä olet kotoisin, ja miten kaukaa pystyt hakemaan, ellei ihan koko Suomen alue käy ;)

    • Degutytöt

      Hei! Joko on Deguja löytynyt? Meillä syntyi yllätyspoikaset 7.2 ja olisivat nyt luovutusikäisiä ja etsitään nyt tytöille kotia.

      • cam8811

        onko myytävänä vielä tyttöjä?
        ja mistä päin suomea ne tulisi hakea?


    • deguja

      Hei sinä nimim. Degutytöt, ovatko degusi missä päin suomea? Saattaisin olla kiinnostunut :)

    • deguvauvat

      Minulla olisi myytävänä degunpoikasia Pohjois-Karjalassa, 3 poikaa ja 4 tyttöä. Lisätietoja s.postitse [email protected].

    • degunen

      Hitsi, ovat turhan kaukana, itse olen varsinais-suomesta ;/

    • Sonja1987

      Meiltä menehtyi myös hiljattain toinen deguistamme, jäljelle jäi 5-vuotias tyttödegu, jolle etsisimme nyt kahta mielellään nuorempaa tyttödegua kaveriksi.

      Kokemusta deguista löytyy runsaasti, ja olemme valmiit tarjoamaan hyvän ja turvallisen loppuelämän kodin degusille.

      Annan mielelläni lisätietoja.

      Asun Joensuussa, ja degujen katsominen/haku Pohjois-Karjalan alueelta onnistuu.

      [email protected]

      • cam8811

        sonja 1987 meillä on uros degu Robin. n.4v
        mutta olisin voinut ostaa teidän pikku tyttönne kaverikseen. :)


      • -jjjennn
        cam8811 kirjoitti:

        sonja 1987 meillä on uros degu Robin. n.4v
        mutta olisin voinut ostaa teidän pikku tyttönne kaverikseen. :)

        Mulla olisi ollu 1,5 uros degu annettavana. Asun tampereen lähistöllä ja olen nyt muuttamassa pieneen yksiöön eikä aikaa tai tilaa ole :( lisäksi degun kaveri kuoli 5kk sitten ja se on yksinäinen... [email protected]


    • Löytyykö kotia

      Olisiko jollakin tarjota hyvä koti poika degulle, jolta kuoli kaveri. Ikää kyseisellä degulla on vasta 1 vuosi.

    • Miniäinen

      Hei! Olisiko kellään antaa kotia kahdelle vajaan vuoden ikäiselle degupojalle? Pojat ovat uteliaita ja vilkkaita ja kiipeilevät mielellään syliin, jos istut lattialla. Mielellään kotiin, jossa kokemusta deguista.

      Ota yhteyttä: [email protected]

    • Katri

      N. 2-v. tyttödegu kiireellä vailla uutta kotia muuton vuoksi.
      Ota yhteyttä!
      t. Katri p. 040-5438605

    • teikku5

      Ostaisin uros degun, meillä on yksi 3.v uros degu ja hänen veljensä kuoli ja nyt haluisimme degullemme kaverin. Asumme Tampereella.

      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe