Siis oikeesti.. MITÄ VITTUA MÄ OON TURANNU!? Oon tälläne saakelin pullaukko, jonka sosiaaline elämä on valumassa viemäriin, koska ahistaa niin pirusti, ettei voi ees kavereitaa nähä! Oon kussu kaiken! Koulu on menny niin vituiks ku olla ja voi, ja tietenki se on se 9-lk! Välil tuntuu et pitäs heittäytyä narun jatkeeks, ku oon vaan niin säälittävä otus! 
Oon laiska, enkä saa mitään aikaseks! Oon niin huono! MITÄTÖN! En oo mitään.. Koko ajan niin huono olla, ettei tiiä mitä tekis.. Haluis vaan päästä pois.. Kukaan ei tue, eikä kukaan välitä, mun olemassaolosta. Jos nyt vaan kuolisin, ei se vaikuttas kenenkää elämään.. Oon niin täys nolla. 
Sori, tällanen epämääränen avautuminen, mut ei vaan oo ketään kelle puhua..
Mitä mä teen mun elämälle...
3
1527
Vastaukset
- Tomomo
Hei. Sä olet mahtava ihan just sellasena kun oot. Jos koulu menee päin sanonko mitä, niin jos vaan päätät, että se menee paremmin, sehän menee paremmin! Ootko kuullu kymppiluokasta? Jos numerot on sen verran huonoja, niin kokeiles sitä.Ja jos kerran oot 9lk niin mikset juttele sille? Juat suahan varten se on siellä!
Ja Voin Sanoo, itsemurha ei Auta. Voin sanoo 2 Kertaa Kokeilleena, Että Se ei kannata. On Vain Itsekästä tappaa Itsensä. Eräs Tuttuni Teki niin Ja E Tuotti Tuskaa monille ihmisille. Ja ota Tavoitteita. Älä sellasia Ihan mahdottomia. Yksi pätavoite Ja monta Pienempää.
Toivottavasti Tästä oli Apua :) - Anonyymi
mites sulla nykyään menee oletko vielä elossa?
 - Anonyymi
lmao

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja1313774Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1425414Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1985059SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei664137"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste873531Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1093038HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.132779Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan362459Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2742048Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan121531