Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Superkaunis S60..omistaja?

Volvon omistus

Oon aatellu tälläsen hankkia. Kokeilin myös 320d bemaria ja tehoiltaan aika samaa luokkaa paitsi bemarissa n.20 hv enemmän mutta volvossa enemmän vääntöä joten kulkupuolessa ei oikeastaan eroa. Koeajo auto oli D4 163hv ja 400nm. Hämmästys oli suuri kun katsoin kulutusta nastarenkailla ja n.10-20 asteen pakkasessa ja näytti volvossa vaan 5,2l satasella. Bemarin vastaava kulutus koeajoa autossa 5,9litraa eli bemari hieman janoisempi. Volvo on kyllä sisustaltaan nahkapenkeillä älyttömän hieno.bemariinki saa noi sähköset nahkapenkit mutta hintaa tulee silloin jo käsittämättömät 4000e lisää. Taitaa bemariin joutua edelleen meikkipeilit ja lehtitaskutkin hommata lisävarustelistalta??. Volvoon sais paljon halvempaan hintaan premium soundit, nahat, 18 tuuman pyörät jne. Ja yksi tärkein asia mistä varmasti olette samaa mieltä eli volvo S60 on kaunein volvo ikinä ja syö uuden bemarin 300 sarjan ulkonäöllään aamupalaksi:)

21

1045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Audivaivolvo

      s60 itselläkin mielessä, mutta epäilyttämään jäi tuo Volvon jälleenmyyntiarvo.

    • Volvo, hyvä auto

      No jälleenmyynti arvo ei varmaan niin hyvä mutta mitä väliä miksi edes vaihtaisit volvoa toiseen volvohan on paras :) ja kestävä myös aja ihan loppuun se silloin ei ole mitään väliä :)

      • turhia miettäitä

        kuka nykyään ajaa uudesta autonsa loppuun, ehkä jonkun ihan halvan?????


    • Anonyyni

      Muuten ok mutta takapaksiin ei mahdu paljon mitään ja kojelauta on vinossa.

      • Anaalinyymi?

        Eiköhän tavaratilan näe kun sinne kurkkaa??
        Vai kojelauta vinossa, voihan kiesus mikä dorka.


    • Vielä näistä

      Repesin iha täysil ku luin ton "kojelaua vinossa" . Joo jotain taikaa tossa volvossa on kun meet sisään niin kaikki on paikoillaan ja tuntuu hyvältä. Ja kun otat ratin käteen niin ratti on aika paljon laadukkaampaa nahkaa ku esim bmw 3 sarjassa. Bmw kolmossarjaan saa yhtä laadukasta nahkaa kun ottaa m-paketin. Volvossa vakiona muistaakseni:) S60 on kyl loistava..hintaa tulee kyl äkkiä 60 tonnia kun ottaa sopivan motin ja varusteet:) bmw on sisätilaltaannaas tosi tylsä ja muovinen. Perä on kuin corollassa vailla arvokkuuta

    • ajonautintokaukana

      Ihminen, joka haluaa nauttia ajamisesta EI OSTA etuvetorimpulaa. Johan järkikin sanoo ettei ohjaus ja veto voi olla samalla akselilla ilman että ajettavuus ja nautinto kärsii. Etuvetorimpulat pitäisi kieltää lailla. Etuvetoiset autot on halvempia valmistaa.

      • ajonautintokaukana

        tosiasiassa takavetoiset ovat kesä autoja, talvella surkeita etenemään


    • Pyllystäedot

      Ja takavetoisilla autoilla tarvii nykyään talvien ollessa lumisia helsingissäkin niin ison lumilapion ja hiekkaa jota voi heittää renkaan alle että saa pitoa kun jää taloyhtiön parkkisellekin kiinni. Mökkitielle ai vaikeisiin paikkoihin tai lumisateen aikana takavedolla ollaan sitten aina ongelmissa. Etuveto menee suomen talvessa vaan ihan eri tavalla kun takaveto. On toki totta että kuivalla takaveto on parempi ajaa..mutta suomessa on tuo alvi jolloin takaveto varsinkin paljon ajavalle on aika pyllystä.

      • Jesew

        No eipä ole ollut Suomen talvessa ongelmia takavedolla. Etuvedossa todella inhottava ratin vispaaminen reilussa kiihdytyksessä.
        Mutta mutta, kukin ajaa just sellasella biilillä jolla haluaa.


      • 5l/100
        Jesew kirjoitti:

        No eipä ole ollut Suomen talvessa ongelmia takavedolla. Etuvedossa todella inhottava ratin vispaaminen reilussa kiihdytyksessä.
        Mutta mutta, kukin ajaa just sellasella biilillä jolla haluaa.

        Ei vetele rs tdi skoda 200hv 440mn.


    • ämis

      Joo, ketjuun en ota enempi kantaa, mutta aloittajan otsikko kuvaa juuri minua.

    • untpyy

      Joo itselläni jo 4:s Volvo, nyt S60 T5 jossa noin 250 pollea
      Liikkuu ihan hyvin, mutta monet valittaa etuvedosta.......itse pidän siitä, ja talvellakaan en käytä nastarenkaita.......kitkarenkaat 16/205/55 niin ja kesällä on kyllä vähän kova alusta kun sitä on laskettu noi 7 cm ja tiukemmat jouset ja iskarit, renkaat 17/225/40
      Muuten kyllä ihan mukava ajopeli ja eikä saa parkkisakkoja liikennevaloistakaan

    • T5T5

      Mikä tää on ? Itelläni sama T5 ja hyvä ajettava. Ei koskaan käynyt mielessä madaltaa.

      • E90 320

        Taisi tuolla otsikkoviestin kirjoittajalla auto valittuna ennen koeajoja... Ja mitä ulkonäköön tulee, niin Volvossa hölmön näköinen kattolinja, ihme puikula... Itse olisin valinnut BMW:n, ajajan auto.


      • ASS60
        E90 320 kirjoitti:

        Taisi tuolla otsikkoviestin kirjoittajalla auto valittuna ennen koeajoja... Ja mitä ulkonäköön tulee, niin Volvossa hölmön näköinen kattolinja, ihme puikula... Itse olisin valinnut BMW:n, ajajan auto.

        Jos ollaan hankkimassa o i k e a s t i kaunista autoa, niin ei minulla Volvo tule mieleen, mikään malli. Esim. 3-sarjan Coupe BMW olisi varteenotettava vaihtoehto.


      • ass60
        ASS60 kirjoitti:

        Jos ollaan hankkimassa o i k e a s t i kaunista autoa, niin ei minulla Volvo tule mieleen, mikään malli. Esim. 3-sarjan Coupe BMW olisi varteenotettava vaihtoehto.

        varmaan teini kirjoitti tuon


      • ääS60
        ass60 kirjoitti:

        varmaan teini kirjoitti tuon

        Onkohan tuo avausviestin kirjoittaja myöskään täysi-ikäinen? Että oikein Superkaunis S60...


    • Näin se on vaan

      Bmw uusi 300 sarja on kyllä rumin bemari koskaan. Ihan corollan näkönen. Suorastaan vehkeen näkönen bemari. Volvo S60 taas näyttää ja onkin 4 ovinen coupe. Sisätilatkin volvossa ihan eri tasoa kun bemarissa.

      • runkkumuna

        Jopa on erikoiset mielipiteet. Sulla tuskin on varaa kumpaankaan, uuteen S60 pulkkaan tai 3-sarjan uuteen bemuun. Uusi 3-sarjalainen on muotoilultaan tyylikäs, sporttinen, ajaton ja keula on hyvin häijyn&tuiman näköinen. Sisätilat Volvossa ihan eri tasoa, missä mielessä? Toki siinä, että on bemua paljon ahtaampi tuo S60.


    • Autoilija ll

      Joo mulla on kyllä 30 tonnia ajettu S60 ja tiistaina tulee XC60 kun halusin vähän tilavampaa ja vieläkin parempaa. On muute jälleen otettu auto kaikilla omavalintaisilla varusteilla. Eli kaikki kamat:) bemari ei näytä yhtään miltään varsinkaan XC60 uuteen malliin nähden. 3 sarja mulla oli ennen tuota S60 autoa ja oli kyllä meluisa ja muutenkin ahdas koppi. Eikä mitään tyyliä varsinkaan perässä/sivuprofiilissa. Nokka vielä onkin hyvä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2344
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2029
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1863
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe