Astutukseen etsitään jämtlanninpystykorva urosta

Eka Pentue

Minulla on jämptin ja norjanharmaa risteytys narttukoira, ikää 3v ja vähän päälle.
Narttu on täysin terve, rokotukset kunnossa ja madotukset.
On luonteeltaan erittäin kiltti, tottelevainen,rauhallinen ja lapsista sekä toisista koirista pitää tosi paljon.
Narttu asuu 016-alueella eli olisi mukava jos uros löytyisi lapin alueelta.

Laittakaa sähköpostiosoitteet tänne ja minkälainen uros olisi kyseessä...

7

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eka pentue

Vielä etsii edelleen....

• Villasukatt

No meillä kyllä olisi kaksi uros jämptiä, toinen karhu ja toinen hirvi verta.. Mutta itäsuomesta ollaaan joten ehkä ei :D

• eka pentue

Kiinnostus heräsi kovasti :)
      Riippuu ihan siitä että missähän päin itäsuomea jämptit on?
      Eihän se matka ole koskaan este.....

• Villasukatt

Ollaan tääältä lappeenrannan seudulta.
      Nää meijä poijat on vasta 2,5 vuotiata joten ei niistä ihan varmasti voi vielä sanoa mitä niistä tulee, molemmilla kiinnostusta hirveen ja karhuun mutta kyllä se veri vetää enempi joko tai.
      Villisika ei oikeen jaksa näitä kiinnostaa, mutta kyllä pöläyttelevät jos kohdalle sattuu, ilvestä haukkuvat.

Ja paperittomia ovat kun ei ollu pentueessa ihan varmaa että onko väliin sitä norjanharmaata lipsahtanut ;)

Luonteeltaan ovat kuin yö ja päivä. Toinen rauhallinen sisällä kuin metsässäkin, oikea kylmä hermo. Toinen taas kuin elohopea menossa aina kaikkialle, kuin päätön kana.

• eka pentue

Löytyi uros jämpti tästä läheltä :) Toivotaan että kaikki mennee hyvin :)

• Eka Pentue

Eilen alkoivat juoksut ja edelleen etsii sitä jämptin urosta pikaisesti pentueen tekoon....

• seko2

Mulla on jäptin ja norjanharmaan seko. todella terve, kiltti, hyvä raaminen, parempi kuin monet puhtaat on. ei siis paperikoira mutta todellakin paras koira mikä mulla on ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      146
      1970
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      300
      1149
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      82
      963
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      888
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      819
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      53
      799
    7. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    8. 71
      754
    9. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      701
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      699
    Aihe