Outo ongelma!

Apua?

Olen vuosia ahkerasti osallistunut keskusteluihin, mutta nyt tuli outo ennennäkemätön ongelma.
Keskustelujen kommentointi ei onnistu. Avattu sivu pysyy vain muutaman sekunnin esillä ja sitten se häipyy ja tulee joku mainossivu esille.
Kuitenkin keskustelun avaus onnistuu, mutta ei siihenkään kommentointi.

Koneessani ei skannauksen mukaan ole mitään virusta tai haittaohjelmaa. Muut sivustot toimivat hyvin, mutta vain Suomi24:sä on ongelma.

Onko kellään muulla ollut samanalaista ongelmaa? Voisiko kyse olla Suomi24:n tietokantaan hakkeroidusta haittaohjelmasta, jolla voidaan estää tietyn osoitteen toiminta?

Osallistun paljon polittiikka-palstojen keskusteluihin ja sellaista voisi tapahtua.

15

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeile..

      asentaa AdBlockPlus.. itse ainakin pääsin eräästä tonkaltasesta mainostuputuksesta eroon joka teki palstojen seuraamisestakin mahdotonta.

    • Moikka,

      Mitä selainta käytät kun olet Suomi24:ssä?

      -Rasmus
      Suomi24 Ylläpito

      • Apua?

        Asensin Firefoxin ja sillä keskustelut toimivat. Muuten käytän Exploreria, koska olen tottunut siihen.

        Jos ja kun saatte keskustelun toimimaan myös E:lla, niin poistan Firefoxin ja käytän sitä.


      • tyhjä sivu

        Minulla on tuo sama ongelma. Selain on IE10.
        Googlen chromessa keskustelut saa auki ja pääsee näköjään kirjpottamaankin.
        Katsotaas nyt onnistuuko vielä tämän kommentin lähettäminenkin.


    • söösss

      oli minullakin kerran silleen alitettu ettei voi kommentoida.
      sheriffi voi sen poikkasta - saman tekevät hommalla, kun laittaa munasolulukon päälle, kun arvelluttava henkilö esim fennis juttelee.

      Ilmeisesti eri sheriffeilla on erilaisi alaitteita joilla kiusata kirjoittajia.

      Yks tyypillinen tapa on ettei kirjoitukset näy omissa kirjoituksissa - tai ettei sheriffin vatsuksista tule ilmoitusta - nillä on ihme lukkoja.

      Ja miksi ne niitä käyttää ?

      Koska ylläpidon itsetunnottomat koulukiusatut reppanat tahtovat pomottaa ja kiusata kirjoittajia täällä. Saavat siten tasoitusta kouluaikaiseen kiusaamiseensa.
      Vasinkin toi Piia on pahin. Elina vaan nöyränä tekee niinkuin muut käskee.
      Eli YPiläiset laittaa koneen IP-numeron perään varoituksen ja sen mukaan kirjoittaja joutuu joka palstalla syrjityksi ignooraaminen on ihan must täällä - siten YPiläiset tuntevat olevansa Jumalia kun saavat päättää kuka täällä saa sanoa ja mitä.
      Kiusaaja luulee olevansa tahtoo olevansa Jumala jolla on päätösvaltaa mistä kirjoittaja ei tiedä.

      Pitää muistaa että isoin pomomme PAS eli pauli aalto-setälä on kaikista kiusatuin ja vastaa koko systeemistä.

      Ilmeisesti olet törmännyt fenniksen kirjoitukseen - ei sen pahempaa.

      • tyhjä sivu

        Tässä ei ole nyt kyse IP-osoitteen estosta, vaan ihan todennäköisesti siitä, että 24:n keskustelut eivät toimi Internet Exploresissa, ei ainakaan IE10, joka minulla on.


      • huoli24
        tyhjä sivu kirjoitti:

        Tässä ei ole nyt kyse IP-osoitteen estosta, vaan ihan todennäköisesti siitä, että 24:n keskustelut eivät toimi Internet Exploresissa, ei ainakaan IE10, joka minulla on.

        Ei niin vaan ylläpidon Jumalat laittaa vihaamiensa kirjoittajien koneen IP-numeron perässä varoituksen silloin palstan sheriffi osaa vihata miinustaa ja kiusata ja rääkätä myöskin niin kuin Pauli Aalto-Setälän ohjeet kuuluu!

        Jokaisella palstalla minne menen kijroittamaan on joku häirintä on päällä.
        Ja yksi niistä keinoista oli juuri se ettei vastata voinut vaikka olin vain kirjoittanut aloituksen - Ihan normaalin ja myöhemmin se avattiinkin että siihen sai kirjoittaa. Mutta ei kukkaan kirjoita koska ignooraamis-sääntö on sellainen että jos kijroittaa sellaisen henkilön kanssa joutuu myös vihalistalle. Silleen toimii Jumala eli Jumalaksi tahtovat Piia ja noi muut.

        Vai mitä tuumaat siitäkin kun kirjoitin huuhaalla että ”Hyvää pyhäinpäivää muistakaa viedä kynttilä haudalle ”
        Halusin vana tutustua palstaan – se poistettiin – miksi?

        Miksi se sitten poistettiin ellei kyse ole perusteettomasta VIHASTA vain minua kohtaan?
        Rasistit toimii tuolleen.

        Muutenkin toi salamyhkäisyys on niin jumalallista.


      • tyhjä sivu kirjoitti:

        Tässä ei ole nyt kyse IP-osoitteen estosta, vaan ihan todennäköisesti siitä, että 24:n keskustelut eivät toimi Internet Exploresissa, ei ainakaan IE10, joka minulla on.

        Hei,
        Suomi24:n keskusteluita suositellaan käytettäväksi seuraavilla selaimilla:
        Mozilla Firefox 8 ja uudemmat, Internet Explorer 8 ja 9, Google Chrome sekä Safari.

        Terveisin,
        Piia
        Suomi24


      • tyhjäsivu
        suomi24 kirjoitti:

        Hei,
        Suomi24:n keskusteluita suositellaan käytettäväksi seuraavilla selaimilla:
        Mozilla Firefox 8 ja uudemmat, Internet Explorer 8 ja 9, Google Chrome sekä Safari.

        Terveisin,
        Piia
        Suomi24

        Kiitos neuvosta. Mutta kun tuo IE10 tuli viimeisimmässä Windowsin päivityspaketissa koneelle, ei siihen viitsi vanhempaa versiota palauttaa. IE:tä käytän selaimena. Kai te nyt joskus saatte tämän IE10:ssäkin toimimaan - saattehan :)

        Nyt vain kokeeksi imuroin tuon Chromen, kun ei tämä IE:llä toiminut.


      • ...
        tyhjäsivu kirjoitti:

        Kiitos neuvosta. Mutta kun tuo IE10 tuli viimeisimmässä Windowsin päivityspaketissa koneelle, ei siihen viitsi vanhempaa versiota palauttaa. IE:tä käytän selaimena. Kai te nyt joskus saatte tämän IE10:ssäkin toimimaan - saattehan :)

        Nyt vain kokeeksi imuroin tuon Chromen, kun ei tämä IE:llä toiminut.

        ie10 näyttää s24 sivut oikein yhteensopivuustilassa. mikään ei estä ylläpitoa hieman korjaamasta sivujaan, sillä ie10 osaa ne kyllä näyttää, mutta tuskin näitä korjataan ihan pian.


      • tyhjätsivut
        ... kirjoitti:

        ie10 näyttää s24 sivut oikein yhteensopivuustilassa. mikään ei estä ylläpitoa hieman korjaamasta sivujaan, sillä ie10 osaa ne kyllä näyttää, mutta tuskin näitä korjataan ihan pian.

        No niinpä toimiikin. Nöyrä kiitos neuvosta :)


      • tyhjätsivut kirjoitti:

        No niinpä toimiikin. Nöyrä kiitos neuvosta :)

        Hei,
        Internet Explorer 10 -selainta koskenut vika on korjattu ja keskusteluita voi nyt käyttää täysin normaalisti.

        Terveisin,
        Piia
        Suomi24


    • suoli242

      Sitäpaitsi näillä on sellaiset säännöt ettei niitä voi noudattaa ilman että joutuu pakosta sääntöjä rikkomaan.
      Esim noita Jumalia ei saa kritisoida jos kritisoi niin joutuu banniin.

      Vain idiooteilla on sellaiset säännöt, ettei johtoa saa kritisoida. Sellainen yhteisö ei ikinä kehity mihinkään. Onko sitten ihme että tätä kutsutaan suoleksi?

      joo suoli24 oli rekattu jollekin ja sekin sai bannin.

    • huoli24

      Tämä aller ja sen valitsemat johtajat eivät tahdo kehittyä vaan ne tahtovat vain alistaa ja kiusata ihmisiä.
      Vain oikein hyvät pyllynnuolijat saavat kirjoittaa – niin kuin uskonnoissa aina on se joka nuolee hyvin saa pitää hengen.

      Vai mitä Rasmus, sanopa kiusattiinko sinuakin koulussa?
      Oletan että joo, muuten et tekisi sitä mitä teet.

      Vain kiusaajat on tollasia mitä minä olen joutunut kokemaan Ja tunne muita teitä miten koulukiusatut toimii – ne vaatii koko lopun ikäänsä p-nuolemista, eikä niille mikään järkipuhe tehoa. Ne tahtoo vaan että nuolkaa nuolkaa jumaloikaa minua olen niin hyvä ja siksi ne hakeutuu paikkoihin joissa saa syrjiä rasistisesti, eli oman maun mukana ketä tahtoo.

      Ei täällä muut pahemmin kirjoitakaan kuin noi ylläpidosn kiusaajat. kijroittajat keskenään, eikö niin YPi?

      Minä kun keksin pari uutta ajatusta ja kirjoitin niistä niin ne poistettiin ja kohta joku kirjoitti ne omissa nimissään ja melkein samoin sanoin ja silloin teillä oli siellä Risto.

      Mistään muusta ei ole kyse kuin totuudesta ja sen sanomisesta ja sitä YPi ei tahdo kuulla itsestään ne tahtoo vana nuolemista koska niitä kiusattiin niin kauheen paljon koulussa.

    • piusa

      Opera toimii kanssa ihan ongelmitta. Sen sijaan chatissä ongelmat ja niiden korjaaminen kestää jo kolmatta viikkoa.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      687
      8091
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      344
      3204
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2725
    4. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      166
      2383
    5. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      83
      2309
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      2297
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      150
      1687
    8. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1500
    9. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      57
      1441
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1353
    Aihe