Blue Heaven Aurinkomatkat

Parveke minne

Kysyisin hotellin huoneista eli olisiko huone parempi altaallepäin vai muualle?
Mitä näkyy sitten vastapäätä parvekkeelta jos ei ole altaallepäin eli onko ihan vastassa esim.hotelli ja toisten parveke tms.
Onko hotellin sivulla myös huoneiden parvekkeita?
Onko jotain hyviä huoneennumeroita,jossa olisi parveke altaallepäin?
Olisi kiva iltaa istua parvekkeella,kun lapset nukkuvat.
Paistaako altaalle aurinko koko päivän vai osan pv.?
Kiitos jos joku osaisi auttaa ja vastailla.
Suositteletko blue heavenia vai olisiko joku muu parempi samanhintainen vaihtoehto?

6

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen ollut

Ihan paska!

• mat3

Kommentoin jo toisessa ketjussa, että loistava vaihtoehto, hinta ja laatu kohdallaan. Olin siellä viime kesänä ja jälkeeni sinne meni vielä pari naapuriani ja kaveria ja kaikki tykkäsivät. Englantilainen oikein mukava rouva pitää sitä, jotta hiukan perhehotellin tuntua, ruokakin ihan OK, jos päivällä ei malta lähteä altaalta. Altaalle paistoi ainakin touko-kesäkuun vaihteessa koko päivän ja itse hilpaisin aina aamulla mereen uimaan. Huone ehdottomasti altaalle niin voi vaikka katsella oman ja naapurihotellin turkki illanviettoa jos ei itse halua osallistua, naapurit olivat olleet toisella puolella ja vastapäistä taloa käsittääkseni tuijotelleet, sinne ei taida oikein paistaa aurinkokaan, ei tainut olla sivulla parvekkeita. Itse tykästyin tähän osaan onko se niinkuin itä, kun siellä ei ole niin turistimeininkiä kuin kleopatra puolella ja tuosta on vielä tosi lyhyt kävelymatka joka paikkaan. Aurinkomatkat vaan ei lennä enää pohjoisesta niin nyt on vähän hotelli hakusessa.

• Kiitos

Kiitos vastauksistasi.
      Olitteko itse monennessa kerroksessa ja rivejä on kuvien mukaan 4 parvekkeita,niin missä niistä olitte?Onko antaa huoneen numeroita altaallepäin?
      Tiedätkö muuten blue heavenin s.postiosoitetta,ei ainakaan am sivuiila sitä ollut.
      Ajattelin vaan,jos hotellilta vaikka jäänyt ,mukaan käyntikortti tms.

• mat3

Ai niin se huoneen numero, nyt menee aivan arvaukseksi 12 tai 27, taidettiin olla kakkosessa, jotta sitten se voisi olla tuo 27. Siellä oli toukokuussa sen verran vähän väkeä, että taisi kaikilla olla aurinko huoneet. Gullerpinari Mah. Kaptaner Sok., 07400 Alanya, pongasin sen bookin.comin sivuilta, näytti arvioinit siellä olevan fantastinen. Itse tarkistan tuolta aina hotellien arviot, hyvin on stemmannut tähän asti. http://www.booking.com/hotel/tr/blue-heaven-apart.fi.html?aid=311095;label=blue-heaven-apart-5bdmu35qOBKJmncVqA4nBwS12967666029:pl:ta:p1:p2:ac:ap1t1:neg;ws=&gclid=CKqO47GPqrYCFUiN3godRU8A5w
        Se lasten allas ei ole kovin iso, jos on sen ikäisiä, mutta hyvin mahtu kolme tyttöä siihen uimaan. Hotellin henkilökunta tosi lapsiystävällistä.

• tytteli6

www,blueheavenhotel.com

• pallontallaaja

Hyvä hotelli ja tosiaan mukava brittiläinen johtaja.
      Kannattaa tosiaan ottaa huone altaan puolelta, olimme viime kesänä toisella puolella ja näkymät ei niin mitenkään mukavat, mutta lämmintä kuitenkin oli:)Altaalle paistaa arska aamusta iltaan, ruokailtua ei tullut kuin muutaman kerran ja hyvää oli, mutta tykkäsimme käydä erilaisissa paikoissa illallistamassa.
      Lähistöllä on alanya hell's kitchen kannattaa poiketa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7171
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      59
      4757
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4731
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3889
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3818
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      217
      3787
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      26
      3363
    8. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      51
      2731
    9. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      38