RikasRakasKöyhäVaras

Jungfrau

keskustelusta: 50v. vs. 30v. tuli mieleen.

että mitä piirteitä arvostatte ihmisessä eniten,jotta alkaisitte "styylaamaan" jonkun kanssa?

esim.jos olette 50 ja eteenne kävelee muuten ok esim.nätti,mukava,melko älykäskin tyyppi mutta 20 vuotta liian nuori: tuleeko romanssista mitään? ovatko elämänkatsomukset jo niin erilaisia 50 ja 30 vuotiailla? kaatuuko romanssi siihen että toinen on "liian lapsellinen" -oletukseen? Kun 20v:llä ei välttämättä ole vielä edes ammattia ja 50 v.saattaa olla jo melko hyvissäkin varoissa -jos hyvin käy. :) Onko rahalla mitään merkitystä,vai perustuuko kaikki vain seksiin tai rakkauteen?

6

883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jennifer

..on aina suurinpiirtein samaa ikäluokkaa oleva kumppani.

Olen mieltynyt oman ikäluokkani naisiin. Minua paljon vanhemmat tai paljon nuoremmat eivät kiinnosta, ei sitten millään.

Nuoret ovat juuri heikossa taloudellisessa asemassa, enkä halua elättäjän rooliin.

Vanhemmat ihmiset ovat usein jumiutuneita, luutuneita, vanhanaikaisia, kankeita ajatuksiltaan. Äh, ei jaksais vääntää heidän kanssaan..;D

Mikähän siinä sitten lopulta on, että oman ikäiset tuntuvat tutuimmilta ja sopivat ajatusmaailmaltaan parhaiten kanssakulkijoiksi.

Näin ainakin minulla..:)

• Ilman nim.merkkiä..

Itse olen nuori, hieman päälle parikymmentä ja varallisuutta kyllä löytyy, joten jos seurustelen vanhemman naisen kanssa, hänen ei todellakaan tarvitse elättää minua.. Aika pinnallista sinulta!! Mutta kaikilla on omat mielipiteet ja saat pitää ne! (kiukustuttaa vaan..)

• Jennifer
        Ilman nim.merkkiä.. kirjoitti:

Itse olen nuori, hieman päälle parikymmentä ja varallisuutta kyllä löytyy, joten jos seurustelen vanhemman naisen kanssa, hänen ei todellakaan tarvitse elättää minua.. Aika pinnallista sinulta!! Mutta kaikilla on omat mielipiteet ja saat pitää ne! (kiukustuttaa vaan..)

..sillä en millään lyhyessä viestissäni kirjoittanut tyhjentävästi.

Katsos, en ollenkaan tiennyt SINUN OLEMASSAOLOSTASI..:)

Toivottavasti huomaat, mitä yritän sanoa.

• Oho

ikärasisti.

• Mehukatti

Entä jos vastaan kävelee rikas 120 vee ihan sexyn näköne baby, joka ilmoittautuukin heteroksi juuri kun olet rakastumaisillasi häneen?
      Hih.

• Patu

Joutuisin lapsenvaihdiksi tai vankilaan ;o)

Mutta, ehkä kysymys on meille hitusen nuoremmille toiseen suuntaan? Mä en ole koskaan vielä ihastunut hirveesti mua vanhempaan naiseen. Emme ehkä vaan tapaa missään? Se kertoo siitä, että elämämme ovat eri vaiheissa ja intressit ovat varmaankin täysin erilaisia.

Tuo finanssipolitiikka on aika selkeetä mulle. Mä en aio elättää ketään, eikä kenekään tarvi minua elättää. Yhteiset menot voimme jakaa tietenkin. Mun ylpeys ei kestä ylläpitoa enkä odota sitä keltään. Mä en myöskään halua, että kukaan sitä odottaa multa.

En silti sano, etteikö joskus köyhimpinä opiskeluaikoina ollut kiva, kun tyttöystävä tarjos vaikka illallisen.

Mitä piirteitä arvostan eniten toisessa kun alan styylaamaan? Jaah. Ehkä ne oppii vasta ajan kanssa huomaamaan? Osaan vaan todeta, että kyllä mun on osattava arvostaa kumppaniani monella tasolla, että siitä voi koskaan mitään tulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5053
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      91
      2276
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      1978
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1848
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1620
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1246
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      110
      865
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      821
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      297
      799
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      644
    Aihe