Menossa Lontooseen, mutta... Katselin eri vaihtoehtoja ja mm. Ryanairin hintoja. Heidän sivuilla oli sellainen kohta kuin: "General Terms & Conditions of Garriage" ja siellä mm. kohta "Table of Optional Fees". Olisi suoranainen ihme jos sieltä löytäsi vaitoehdon, jossa ilmoitettu lentohinta riittäisi. Koska minulle on sama matka menenkö Tampereelle vai Helsinkiin, niin valitsin Helsingin, koska muilla yhtiöillä tiedän ilman suuria laskutoimituksia mitä matkani maksaa.
Halvalla menee
4
277
Vastaukset
- Meni pupu pöksyihin?
Jos etenet Ryanairin varaussivuilla kyllin pitkälle, näet matkasi hinnan. Vasta sitten teet ratkaisun, varaatko sen. Ei tarvitse tehdä lainkaan laskutoimituksia, ei edes pieniä. Riittää, kun tietää mitä haluaa.
- sjdgvfjsdjds
Niin jos on aikaa etsiä jotakin ihme lentoja sivustolla, josta ei saa suoraan selviä hintoja tietoonsa. Itse en jaksa plärätä lentoyhtiön sivuja ja etsiä mahdollisimman halpaa lentoa... ei ole edes aikaa moiseen.
Kun tiedän milloin ja mihin olen menossa, käyn varaamassa lennon. Erittäin yksinkertaista. Hinnalla ei minulle ole mitään merkitystä. - Olet eksynyt
sjdgvfjsdjds kirjoitti:
Niin jos on aikaa etsiä jotakin ihme lentoja sivustolla, josta ei saa suoraan selviä hintoja tietoonsa. Itse en jaksa plärätä lentoyhtiön sivuja ja etsiä mahdollisimman halpaa lentoa... ei ole edes aikaa moiseen.
Kun tiedän milloin ja mihin olen menossa, käyn varaamassa lennon. Erittäin yksinkertaista. Hinnalla ei minulle ole mitään merkitystä.väärälle keskustelupalstalle! Täällä puhutaan lentämisestä Ryanairilla.
- a___p
miksi ihmeessä maksaisit lennosta jotain lisämaksuja (ehkä matkalaukkua lukuunottamatta). toisin kuin esimerkiksi finnair, sas tai airBaltic, ryanair ilmoittaa lennon todellisen hinnan heti ensimmäisellä varaussivulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk1014212Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n302309Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj532088Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361464- 371285
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111223Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o161014Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.471005Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit77975Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk7889