Rapumiehen luotettavuus

Lohi

Olen tiukassa rapumiehen otteessa oleva kalanainen. Mies kertoo olevansa hirveäan rakastunut, toistaa asiaa joka päivä. Lähettelee kukkia, tekstiviestejä yhtenään. Kuitenkin hänellä on takanaan kaksi avioliittoa. Onko tällä tavalla toimiva rapu vakavissaan, vai yrittääkö vain huijata hyväuskoista kalanaista.

12

3806

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalossi

Minun suhteeni rapumieheen alkoi juuri noin. Nyt takana kuusi vuotta yhdessä, enää hän ei kosketa eikä sano kauniita sanoja.. Hän on pettänyt minua jo kolme vuotta. Miksi olen siis hänen kanssaan? Jaa´a..

• eronnut oinas

Rapumies on omistushaluinen ja haluaa sinut heti omakseen. Hän etsii kumppania epätoivoisesti, eikä hänellä ole aikaa tutustua kunnolla ennen yhteen muuttamista tai kihlausta. Itse tein virheen ja muutin heti rakkauttaan tunnustavan ravun luo asumaan. Kihloihin hän olisi halunnut heti, mutten onneks suostunu kun hälyytyskellot soi päässä. Muutaman kuukauden päästä tuo takertuminen rasitti niin, että oli pakko lähteä. En tunne miestä kohtaan kuin ystävyyttä, mutta erosimme onneksi sovinnossa vaikka hän otti asian hyvin raskaasti.

• Pistiäinen

Elin 8 vuotta rapumiehen kanssa, jota pidin maa-
        ilman luotettavimpana ihmisenä. Tuo samainen
        mies muuttui totaalisesti puolessa vuodessa ja
        jätti minut kylmästi puhelimitse kaikkien selvit-
        tämättömien asioiden keskelle kertomatta mitään
        syvällisempää syytä eroon.... Se siitä rapumiehen
        luotettavuudesta. Vastuuntunnoton ja arkajalka
        on rapumies !

• ..........

Muista että rapumies tarvitsee jatkuvia rakkauden tunnustuksia ja todisteita rakkaudestasi, muuten hän saattaa lähteä muualle rakkautta hakemaan.

• peikko

mä oon särkeny kaks kertaa sydämeni rapumiehen takia,myöskin kaks ystäväänii on särkenyt sydämensä rapumiesten takia..

sydänten särkijöitä kaikki rapumiehet..tullu huomattua..

• kauris

Olin reilu neljä vuotta rapumiehen kanssa. Suhteen hän katkaisi tekstiviestillä. Alussa todella ihana, otti huomioon, hyvä käytös. Oli hellä ja huomaavainen. Pikku hiljaa ei halunnut mua mukaan mihinkään, jätti asioita kertomatta, valehteli. Hellyyttä ei lopussa lainkaan, piikitteli ja yritti saada mun itsetunnon alas. Haukkui lihavaksi vaikka olen 160/47!! Muuttui aivan eri ihmiseksi kuin mitä oli alussa.

• Rapumies

Kyllähän rapumies voi rakastaa sinua, vaikka hänellä on kaksi avioliittoa mennyt karille.
      Vai meinaatko niin ettei ihminen voisi rakastua sen jälkeen enään, kun ero tulee?
      Ja mitä huijaamista se on jos joku(se rapumies) tuo sinulle kukkia, ja tekstiviestejä putkahtelee kännyyn.
      Itse olen rapumies , ja sanon puolisolleni että rakastan häntä ja se pitää täysin paikkaansa.
      Toisaalta on vaikea sanoa toisesta ihmisestä mitään, tuntematta häntä

• Lohi

Kyllä hän tietysti minua rakastaa nyt. En tarkoita sitä, että hän yrittäisi huijata kukin ja tekstiviestein. Mietiskelen vaan sitä, että onko rapumies sellainen, että rakastuu ihan oikeasti kovasti, mutta kyllästyykö sitten jonkin ajan kuluttua. Tämä minun rapuni on ollut siis kaksi kertaa naimisissa. Kuitenkin nyt sanoo olevansa minuun niin rakastunut, ettei sitä voi edes verrata tunteisiin jotka hänellä oli näitä edellisiä vaimoja kohtaan. Kuitenkin jos ihminen menee naimisiin kaksikin kertaa, kai hänen on silloinkin täytynyt olla rakastunut niihin naisiin. Kun kysyn tätä, hän sanoo, että ne naiset olivat aluksi ihan ok. Mutta muuttuivat sitten toisenlaisiksi. Ja olivatkin kiinnostuneita loppujen lopuksi vain rahasta. Siis kyllästyykö rapumies naisiinsa ja lähtee metsästelemään muutaman vuoden päästä aina uutta.
        Ei olla enää nuoria. Mies yli kolmenkymmenen ja minä vielä häntäkin vanhempi.

• ........
        Lohi kirjoitti:

Kyllä hän tietysti minua rakastaa nyt. En tarkoita sitä, että hän yrittäisi huijata kukin ja tekstiviestein. Mietiskelen vaan sitä, että onko rapumies sellainen, että rakastuu ihan oikeasti kovasti, mutta kyllästyykö sitten jonkin ajan kuluttua. Tämä minun rapuni on ollut siis kaksi kertaa naimisissa. Kuitenkin nyt sanoo olevansa minuun niin rakastunut, ettei sitä voi edes verrata tunteisiin jotka hänellä oli näitä edellisiä vaimoja kohtaan. Kuitenkin jos ihminen menee naimisiin kaksikin kertaa, kai hänen on silloinkin täytynyt olla rakastunut niihin naisiin. Kun kysyn tätä, hän sanoo, että ne naiset olivat aluksi ihan ok. Mutta muuttuivat sitten toisenlaisiksi. Ja olivatkin kiinnostuneita loppujen lopuksi vain rahasta. Siis kyllästyykö rapumies naisiinsa ja lähtee metsästelemään muutaman vuoden päästä aina uutta.
        Ei olla enää nuoria. Mies yli kolmenkymmenen ja minä vielä häntäkin vanhempi.

Tiedän mistä puhut! Minunkin rapu mieheni sanoi alkuun minulle ettei ole ketään rakastanut niinkuin minua vaikka oli suhteita takana. Rapu mies vannotti että on täysin uskollinen. Hän kuitenkin petti minua monta vuotta. Rapu mies ihastuu helposti ja siksi hänellä usein on useita ihastuksia kerrallaan, myös minun miehelläni.

• Härkänaisnen

Mut on meillä ollut hetkiä jolloin ei olla oltu yhdessä.

Nyt ollaan oltu noin 7v. yhdessä mut ei kukkia tule kuin pyynnöstä jos silloinkaan.

Seksi on tärkeää rapumiehelle muusta ei niin väliks,ja raha. Tää tuntuu olevan siivellä eliä. Kiikaris on kauris mies mut ei sekään oo sen parmpi.Mitä on lukenu noist horoskoopeista.

Kyllä rapukin osaa olla ihana ja rehti mut sitkun ollaan oltu pitempään yhdessä niin ihaanuus loppuu kuin seinään.

• Minttimaaria

...olin minäkin, mutta onneksi kaikki loppui siihen että se toinenkin nainen oli yhtä kovassa otteessa samaan rapumieheen mutta heikompi kuitenkin kuin minä. Minä osasin ja uskalsin sitten lopulta sanoa EI ENÄÄ!
      Kyllä uskoisin rapumiehistäkin löytyvän poikkeuksia, vaikken ole sellaisista kuullutkaan (enkä tavannutkaan). Itse olen särkynyt petollisen, valehtelevan, epäluotettavan rapumiehen kanssa kaksi kertaa. Äitini kerran. Minun suhteeni rapumieheen kesti 4 vuotta ja äitini 24 vuotta.
      Pidän ravun luonteesta (huumorintajuinen, naureskeleva ja hyvä seuramies) mutta vain etäisenä kaverina. En ystävänä saati sitten poikakaverina!
      Sinulle sanoisin että kuuntele tarkkaan sydämmesi ääntä ja jos siinä on pieninkään sivuääni niin jätä rapu sinne rantaveteen ja suuntaa itse sisämaata kohti! :-)

• 30 V

Olen 30 v ollut rapumiehen kanssa, aah, alussa oli niin reilua meininkiä ja ym. mutta annas olla kun minä esitin mielipiteeni niin johan alkoi tyyppi muuttua, kaikki piti mennä miehen mukaan.
        Kukkia en ole koskaan saanut, enkä mitään palveluja joka päivä natisee rahasta ja sen käytöstä, oma kukkaro pullollaan mieluiten, muut saa pärjätä omillaan.
        En saa vieläkään ukosta selvää mitä ajattelee, lähdenkin kun pääsen tässä eläkkeelle koko loukusta, ja haukkunut on ja piikitellyt minua 10 v nuorempaa naista joka olen sentään vielä hvyännäköinen, "muut sanoneet" ja näen sen peilistäkin. Salakavala pirullinen kaivelee vanhoja asioita, eikä tunnusta omia virheitään.
        Varoitan ajattele, kokemusta on poikiaan kadehtii, omaa etuaan ajattelee. Että silleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      157
      2558
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe