Onkohan nämä tonttien ostoilmoitukset ihan turhia? Tuntuu, että niitä laittavat vain sellaiset, joilla ei ole varaa maksaa pyyntihintaa tarjolla olevista tonteista.
Onko joku saanut tontin ostetuksi sillä tavoi, että on laittanut ostoilmoituksen jonnekin?
Tonttien ostoilmoitukset
Ei köyhä eikä rikas
4
482
Vastaukset 4
- kevät tuloo
En minä,mutta myin tonttini suomi24 avulla ja koetan myydä toisenkin..
- rakentaja3
Mulla oli täällä osto-ilmoitus. Mulla ainakin on rahat heti tilillä ja max. hinta on 200 000e hyvälle tontille.
- tyhjä tontti
tällä sivustollako vai missä osoitteessa te tontillenne ostajan löysitte ?
Meillä 5000m2 okt tontti Riihimäellä, mistä löydän tarvitsijan ?- tonttia ostaisin????
Haemme vähintään 5000m2 - 30000m2 okt tonttia riihimäeltä tai max 10 km säteellä lähialueilta !!! Kaikki maanomistajat laittakaa postia tulemaan!! =)
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831789
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo113831En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56621
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568