Vasen korvani on leikattu otoskleroosin vuoksi v. 2008 ja leikkaus oli onnistunut ja siitä saatiin hyvä tulokset, joka on kuulokontrolleillakin todettu. Korva on satunnaisesti oireillut, suhissut ja rikkonut ääntä mutta todellakin vain satunnaisesti. Nyt viimeiset kolmisen viikkoa korva on oireilellut ihan jatkuvasti; on lukossa, naksuu, paukkuu ja hyvin useat äänet särkyvät. Hieman näytän epäkohteliaalta kun joudun välillä laittamaan sormen korvaan kevysti tukkeeksi säröäänen estämiseksi.
Soitin HYKSIn korvaklinikalle ja sain ajan 2 kk päähän. Toki odottelen sinne jos on pakko, mutta silllä välin kysyn teiltä onko muilla vastaavia kokemuksia? Voisiko olla joku korvatulehdus vaikka kipua ei ole?
Otoskleroosi/häiriöäänet leikatussa korvassa
lahja6
1
194
Vastaukset
- kohtalo toveri....
hei!mulla leikattu oikee korva oyksissa v 03 ja leikkaus onnistu myös hyvin!! oli"kuulemma" väli silta poikki.... ? enempää en udellut? tuumas girurki et voi tehdä myöhemmin korjaus leikkauksen jos tarvii??? nyt menny pimeeksi koko korva eikä kuulemma leikata enää....?? vähä myöhässä vastaus mut toivottavasti saat tän luettua tän.... ??? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472