joo elikkäs ---> http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4f8c758f9baea211105098 siinä ois linkki josta pääsee hakkaa lolia
PARAS NETTIPELI (ILMAINEN)
8
867
Vastaukset
- onions
Lol on mun mielestä ihan kamalaa skeidaa :3 En näe siinä mitään mielenkiintoista ja kyllä, olen ihan puolueettomalla asenteella istunut alas ja kokeillut. Ei ollut mulle se peli. Paras ilmanen peli on tällä hetkellä varmaankin Team Fortress 2
- Modest max's head
Team Fortress 2 taitaa tällä hetkellä olla paras. Se on helppo peli pelata ja yhteisökin on suhteellisen suvaitseva. Pelistä löytyy myös trade, comppi, media (lue; videot, kuvat) ja MvM joten ei varmasti lopu tekeminen kesken. Eikä vaadi tietokoneeltakaan huippusuorituksia, varsinkin jos asentelee netistä saatavia confeja :) Plussaa tefarii on sen helppo muokattavuus (lue; HUDit, skinit, scriptit) ja aktiiviset päivitykset.
Toinen kokeilemisen arvoinen Free-to-play FPS on Blacklight retribution. Ei tarjoa yhtä pitkäksi aikaa viihdykettä mitä TF2 tai LoL, mutta jos vaikkapa lanilla on pulaa peleistä niin BLR saa iloa irti. - 124124142
sen kyllä huomaa kun on pelannut beta ajoista asti lolia ja sitten koitin tosa kesällä team fortressia niin ei jumalauta. "tefari" oli yksi paskimmista "räiskintäpeleistä" mitä olen ikinä pelannut. mene nyt hyvä ihminen edes iskee cs go
- Modest Max's head
Taitaapa tuo Team Fortessi olla enemmän sateenkari tasohyppely kuin räiskintä.
Jos räiskintäpeliä haluaa niin sitä varten on bäfät, CS:t, CoDit ja kaikenmaailman snipergostl337warriorit. Mutta TF2 ja LoLi ovat molemmat kelpo ilmaispelejä, jos palataan nyt topicin alkuperäiseen aiheeseen.
Ja te kaikki muut jotka meinaatte joskus Team Fortressia kokeilla, niin varoitan ettei saata iskeä ekalla, tokalla tai kolmannellakaan kerralla. Jokaiselle jotakin, jos public pelit ei kiinnosta niin competitive puolta. Jos päätön W M1 meno ei kiinnosta niin sitten vaan rahaa tahkoamaan tradetuksen pariin! :-)
Hyvää kevättä ja hold your hats up high. - Lössykkävahti
Max Head puhuu asiaa, mutta itse en suosittelisi Team Fortressia fps-pelejä pelaamattomalle. Jos menet publalle niin siellä kukaan ei osa pelata objectivea ja peli ajautuu team deatchmatchiksi melkeinpä joka kerta. Jos menet competitive -puolelle niin et pärjää koska et ole peliä ennen pelannut. Lisäksi peliyhteisössä esiintyy pitkään pelanneita pelaajia, joitka hakevat viihdykkeensä lähinnä uusien pelaajien tuhoamisesta ja trollaamisesta.
- Hazard'sPlay
Kyllä aapelin pelit pieksää noi lolit ja muut ihan mennen tullen :D
www.aapeli.com - Pelimies40
Stormfall age of war on peli ainakin minun makuuni, rakentelua, taisteluja jne :)
http://plarium.com/en/strategy-games/stormfall-age-of-war/?in=eyJpIjoyMDU4NjE0MiwicyI6MX0uNGYyZjRiNDg1MDE4MWRmZDdlMzMyNTM5NjU0OWI3YzI1
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100