Otimme vauvallemme ensin raskausajan vakuutuksen joka jatkui syntymän jälkeen. Muutimme sen toiseen lapsivakuutukseen, johon oli tehtävä terveysselvitys 2kk ikäsenä, silloin en ihottumaa tajunnut ihottumaksi vaan puhdistusnäpyksi, joten kerroin että terve on . Nyt vauvamme on 3, 5 kk ja hänellä on todettu atooppinen iho ja epäillään ruoka-aineallergioita. Vakuutusyhtiö haluaa sairaskertomuksen, sairaskertomukseen on kuitenkin kirjattu että oireet ovat alkaneet ennen tuota 2kk ikää. Mitä luulette, korvaako vakuutus nyt lääkärikäyntejä tai testejä?
Lapsivakuutus
6
241
Vastaukset
Lukeeko sairaskertomuksessa jo ennen 2kk että kyseessä atooppinen iho? Jos ei niin ei mitään hätää, kyllä korvaavat.. Mutta jos siellä sairaskertomuksessa lukee suoraan, että kyseessä on atooppinen iho ei korvaa..
Kannattaa pyytää ensin itselle nuo sairaskertomukset ja tarkistaa..
Ja jos niissä lukee niin voihan aina laittaa vakuutusyhtiölle, että lääkäri ei maininnut sinulle kyseisenä aikana, että voi olla kyse atooppisesta ihosta vaan itse luulit puhdistusnäpyiksi..
Ihmisiä ne siellä vakuutusyhtiössäkin ovat, eivätköhän ymmärrä :)- äitikolmelle
Ei toki korvaa jos kerran siellä lukee että oireilu on alkanut jo ennen 2 kuukauden ikää. Ihan selvä asia.
- If ei ainakaan korvaa
Ei korvaa T :saman kokenut
- fen1
Varman vastauksen saat vain vakuutusyhtiöstä, mutta epäilenpä minäkin että ei korvaa. Ovat tosi tarkkoja ja ajattelevat tietysti asiaa vakuutusyhtiön kannalta eikä vakuutuksenottajan.
Ihan mielenkiinnosta, miksi vaihdoitte vakuutusyhtiötä? - oops5
Päätöstä siis odotellessa, tuskin korvaavat.. Ei vaihdettu siis vakuutusyhtiötä vaan vakuutus vaihdettiin siitä raskausajan vakuutuksesta lapsivakuutukseen vakuutusyhtiön suosituksesta.
- Katja7
Onohtakaa #Pohjola #vakuutus. Pohjola antaa nykyään maksitoumukset vain ja ainoastaan omiin yhteistyösairaaloihin, elikkä #OmaSairaalaan ja #Terveystalolle.
Jos ette halua mennä ko. hoitolaitoksiin leikkauttamaan lastanne/ itseänne, joudutte itse maksamaan koko laskun jan hakemaan jälkikäteen maksuja Pohjolasta.
esim Fennia, If ja Pohajntähti toimii hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892