Mistä voi ostaa kaavapaperia, vai onko joku keksinyt jonkun kotikonstin (muuta kuin leivinpaperia :) kaavojen kopioimiseen esim. käsityölehdistä? Minkähän hintaista kaavapaperi on? Kiitos tiedoista!
mistä kaavapaperia?
3
3904
Vastaukset
- Savannah
Kaavapaperia saa ihan kangaskaupoista tai ompelutarvikeliikkeistä. Esim. Eurokankaassa rulla kaavapaperia maksaa jotain 9e ja arkkipaketti ehkä 4-5e. Jos ei kangaskauppoja löydy, niin varmaan Anttilat yms. myy kanssa.
~S~- amelie
Itse olen käyttänyt kaavojen piirtämiseen tavallisista kaupoista ostettuja valkoisia kertakäyttölakanoita(eli lakanaosastolta kai... )Niitten läpi näkee ihan hyvin piirtää kaavat ja ne on sitten kestäviä, eivät repeile niinkuin leivinpaperit sun muut paperiset kaavapaperit.. En kyllä muista minkä hintaista..
- miumau
amelie kirjoitti:
Itse olen käyttänyt kaavojen piirtämiseen tavallisista kaupoista ostettuja valkoisia kertakäyttölakanoita(eli lakanaosastolta kai... )Niitten läpi näkee ihan hyvin piirtää kaavat ja ne on sitten kestäviä, eivät repeile niinkuin leivinpaperit sun muut paperiset kaavapaperit.. En kyllä muista minkä hintaista..
muovikasseja. Eli ostanut tällasia muovisia, läpinäkyviä roskakasseja. Sitte oon vetänyt pohjan pois ja sangat auki ja sitte puoliks. Hyvin näkyy läpi. Tosin isoja kaavoja tehdessä (esim. aikuisen housut) joutuu yhdistelemään ja jonkin veran menee tietysti aikaa kun leikkaa kassin auki, mutta hyvin oon pärjänny ja suht halvalla päässy. Tarvii vaan sellasen tussin joka ei lähde pois. Eli permanent vai mitä siinä nyt lukee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232