-Kilju
-Pontikka
-Lasol
-Sinol
-Marinol
-Masinol
-Aerol
-Sahti
-Käsidesi
-Sairaalapirtu
-Americas Corn Tradition -pirtu
-Venäläinen viina
Mitä korvikkeita olet nauttinut?
44
5012
Vastaukset
- Marinolia metsässä
Kilju ei ole korviketta vaan alkoholia, sama koskee pontikkaa, sahtia, sairaalapirtua ja amerikan pirtua. Venäläinen/itäeurooppalainen viina on siinä rajamailla. Loput minitsemasi ovat sitten niitä korvikealkoholeja.
Itse olen juonut marinolista kännit pari kertaa, kuten jokaisen itseään kunnioittavan erämiehen tulee tehdä kun viina loppuu telttareissulla. Mutta onneksi on trangia ja marinol, metsämiehen pelastus.
Sivuvaikutuksina aivan hiton sekava känni jo desistä-parista, karsea maku (kokiksen kanssa ok), todella outo krapula ja haiset pari päivää kissan kuselle ihan kirjaimellisesti. - -LasolSpurgu-
Ilmankos kun olin ottanut Marinolista pohjia kotonani ja Pe-iltana menin Amarilloon Stadissa, ei kukaan nainen suostunut munkanssa suutelemaan eikä pitkään kukaan jutellutkaan. Kännini ei ollut sekava mutta ilmeisesti hajua pelästyivät.. onko kukaan nainen antanut miehelle, jolla on päällä Lasol/Sinol/Marinol -putki?
- --?--
Hittojako se sinulle kuuluu, mitä kukakin on juonut?
- gefdhdfhsfdhdfh
hirtä ittes, kuivahuikkalainen
- Epäselväkuivahuikka
Alkoholisti on kännissä ilman juomista, eli kuivahuikka.
- kari pervo
Jostain syystä illodin ei profiloidu kovin korkealle kun puhutaan korvikkeista.
Kyseessä on kuitenkin lääkekaapissa lymyilevä vihreä baretti joka nujertaa krapiksen ensioireet tehokkaasti.- näin on näreet!
"Sisältää alkoholia, ei herkkäsuisille"
http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/ILLODIN-SUUVESI-75-ML
- Simon Sinol
Pari kertaa olen kokeillut Sinolia kun sitä on varastossani mutta eipä tuolla aineella ollut juuri mitään vaikutusta ainakaan pieninä määrinä nautittuna.
Kaikkein mielenkiintoisimpia korvikkeita olen ostanut köyhien maiden spurguilta ja tavallisilta ihmisiltä jotka tekee bisnestä korvikkeilla.- kesäkuntoon
Nutrilet-pussikeittoja ruoan korvikkeena. Kaljamahasta on päästävä eroon, jos meinaan mennä uimarannalle ruskettumaan.
- Kylmät kädet
Sitruuna-kilju on ainoa, jota TIEDOSTAEN olen nauttinut.
- KiljulanJorma
Ekalla kerralla kun tein lapinmiehenkiljua, se onnistui ja tuli hyvää. Toisella kerralla ei lähtenyt käymään, heitin sit pikahiivat joukkoon ja tuli ihan hyvää kiljua siitäkin.
Kiljuja teen satoja litroja vuodessa, osan myyn pois hyvällä hinnalla teineille. Teinitytöistä tulee kivoja kun maistaa pari lasia laatukiljuani, niistä tulee kiimaisia. Sitten kuvaan niiden pimppalooraa. - näin on!
Kilju ei ole edelleenkään korvike.
- Kylmät kädet
KiljulanJorma kirjoitti:
Ekalla kerralla kun tein lapinmiehenkiljua, se onnistui ja tuli hyvää. Toisella kerralla ei lähtenyt käymään, heitin sit pikahiivat joukkoon ja tuli ihan hyvää kiljua siitäkin.
Kiljuja teen satoja litroja vuodessa, osan myyn pois hyvällä hinnalla teineille. Teinitytöistä tulee kivoja kun maistaa pari lasia laatukiljuani, niistä tulee kiimaisia. Sitten kuvaan niiden pimppalooraa.Nyrkkisääntönä on, että kiljunteossa ei MISSÄÄN NIMESSÄ saa käyttää pikahiivaa. Se rupeaa vain närästämään eikä mene edes päähän.
- Anonyymi
näin on! kirjoitti:
Kilju ei ole edelleenkään korvike.
No voidaan se lukea korvikkeeksi, koska se on niin valtavan helppo valmistaa. Hitosti vain vettä, sokeria ja hiivaa. Älkää sitten mua syyttäkö, jos tulee housuun.
- Lakkala7
Käsidesiä join joskus muistaakseni tuoremehuun sekotettuna. Ei se mun mielestä oikein noussu päähän, tai sitten join liian vähän.. Pitäs tietää oikeat merkit mitä ostaa.
- raitis stina
sais sulaa sisuskalut teiltä.nyt heti maalinen pensseli suukkuun..sairas ketju!
- Eva1970raitisstina
Älä nyt Eva rupea heti saarnaamaan. Tällä palstalla pitää saada keskustella ryyppäämisestä.
- Anonyymi
Painu helvettiin
- Anonyymi
Painu helvettiin
- Adolf Lidl
Lidlistä saa juomakelpoista dentalux -suuvettä parilla eurolla puoli litraa ja siinä on etanolialkoholia 13 prosenttia. Alko ei pysty mitenkään kilpailemaan kirkkailla tai värjätyillä tuotteillaan tälle hinnalle.
Joissakin lähikaupoissa on käsidesitarjoilu hylsyautomaatin luona eikä se maksa kuin välillisesti tuotteiden hinnoissa.- Sale_Hitler
Onko käsidesi suosittua korviketta juoppojen keskuudessa? Lähikaupan palautusautomaatin viereen oli tullut lappu, että käsidesi on siirretty kassalle, josta sitä saa pyydettäessä. Siinä kauppojen vieressä norkoilee monesti juopon retaleita, niin oliskohan ne varastanut sitä viinan himoissaan?
Millanen suutuntuma ja maku siinä käsidesissä on ja minkälainen humala siitä tulee? Alkoi itseänikin vähän kiinnostamaan. - Anonyymi
Sale_Hitler kirjoitti:
Onko käsidesi suosittua korviketta juoppojen keskuudessa? Lähikaupan palautusautomaatin viereen oli tullut lappu, että käsidesi on siirretty kassalle, josta sitä saa pyydettäessä. Siinä kauppojen vieressä norkoilee monesti juopon retaleita, niin oliskohan ne varastanut sitä viinan himoissaan?
Millanen suutuntuma ja maku siinä käsidesissä on ja minkälainen humala siitä tulee? Alkoi itseänikin vähän kiinnostamaan.Meikä on käsittänyt, että nuo alkoholia sisältävät ei-nautittavaksi tarkoitetut tuotteet täytyy kastaa tamponiin ja asentaa peräsuoleen. Ei ole minun keksintö, eikä ehdotus, haluaisin vain kuulla teidän kokemuksista, että toimiiko?
- juoppo
Illodin ja kalja!
- Heikkikinnunenn
Toimiiko?
- kokenut____
Kannattaa juoda kaljat ensin ja vasta sitten illodin.
- Tuntematon_Kilju
Tein vesikiljua kerran, juotiin keskenkäyneenäkin jonkinverran.
Paskalenti, yrjötti, kova krapula tuli.
~FIN~ - Näitämaistanut
Pontikka, sairaalapirtu ja venäläinen viina.
- sontaläjä5555
Löyöykauha
ripulipaska
ja tissun anus on hyviä korvikkeita - Uupot
Kiljun ja pontikan voi lukea korvikkeiksi, mutta Sahti on jopa palkittu maailman parhaaksi olueksi. Sahti on virallisesti juhlajuoma!
- Kk_fani
Minusta kilju ja pontikka ei ole korvikkeita, koska ne on valmistettu ryyppämistä varten, mutta näitä käsidesejä, suuvesiä ja lasoleita pidän korvikkeina, koska niitä ei ole ensisijaisesti tarkoitettu juotaviksi. Ja löytyyhän jotain pontikkaa myös alkon valikoimista.
Voisiko Kylmis ottaa joku päivä tässä ketjussa mainitun lidlin dentalux -suuveden testiin ja raportoida youtubessa siitä? - Kk_fani
Kk_fani kirjoitti:
Minusta kilju ja pontikka ei ole korvikkeita, koska ne on valmistettu ryyppämistä varten, mutta näitä käsidesejä, suuvesiä ja lasoleita pidän korvikkeina, koska niitä ei ole ensisijaisesti tarkoitettu juotaviksi. Ja löytyyhän jotain pontikkaa myös alkon valikoimista.
Voisiko Kylmis ottaa joku päivä tässä ketjussa mainitun lidlin dentalux -suuveden testiin ja raportoida youtubessa siitä?Joku Kylmiksen hengenheimolainen tehnyt jo tuosta huonon arvostelun: https://www.youtube.com/watch?v=Z7ka15p_aE8
- Anonyymi
Kk_fani kirjoitti:
Joku Kylmiksen hengenheimolainen tehnyt jo tuosta huonon arvostelun: https://www.youtube.com/watch?v=Z7ka15p_aE8
Mitä hittoa, miten muka huono arvostelu? Kylmis joi tuon pullon arvostelun jälkeen ja potki tyypin asunnostaan ulos, että pääsee nukkumaan 16 tunnin ajaksi.
- buhahahahahaha
Sun muna on mun korvike imen sitä niin saan orgasmin ja humalan yhtäaikaa sitten väännän ripulipaskat sun naamalle hirrrrrrnhhhhh
- Anonyymi
Kylmis on antanut ratkaisun kaikkien meidän ongelmille:
https://aijaa.com/Q6YpYd
Yritti itsekin toteuttaa omakohtaisen eutanasian, mutta Tissun yllyttämät kytät keskeytti intiimin session ja passitus suljetulle tarkkailuun.- Anonyymi
Palsta hiljeni aivan saatanasti, kun ekakerran tuo kuva esitettiin täällä. Kylmis tuntee varmasti syyllisyydentuntoa ja pyytelee anteeksi, sillä tämä keskusteluosio hiljeni huomattavasti.
Kämppis pelasti itse Keijon hirttosolmukasta. Oli se taas teholla, "vaihteeksi".
- Anonyymi
90-luvun alussa mulla ei ollut muuta juotavaa niin kokeilin hajuvettä. Se oli jotain Balahe-nimistä joka oli maksanut n. 500 markkaa siihen aikaan.
Ensin tuli ongelma kun se oli suihkepullo, no saihan sen korkin kuitenkin rikottua.
Laitoin sitä mehun sekaan lasiin ja pinnalle jäi kauhea öjjyinen kalvo.
Se maistui ihan saippualle ja haisi siinä vaiheessa aika pahalle.
Ainoa mikä harmitti niin se ei noussut lainkaan päähän. - Anonyymi
Lastien romahdus housuun aikaansaa kovaa kiihoitusta
Asd - Anonyymi
Äskö otin illodin, koko naama tuntuu raikkaalta mut oksennus meinaa tulla? Kertokaapa
- Anonyymi
Oksennat sen sellasena ihme vaahtona pihalle vähä outoa, mut niin mulle käyny.
Paras korvike on ehdottomasti käsidesi, sitä on koronan takia joka nurkalla, olkaa tarkkoja vaan ettei sisällä biosidejä tms. mut sen kyllä haistaa.
Kesällä ku oli viimeks putki pääl kiskoin 2-3 viikkoa pelkkää käsidesiä kylällä haahuillessa tarttu joka nurkalta pullo helposti matkaan, vettä täyty juoda paljo tosin meinas kuihtua koko jätkä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oksennat sen sellasena ihme vaahtona pihalle vähä outoa, mut niin mulle käyny.
Paras korvike on ehdottomasti käsidesi, sitä on koronan takia joka nurkalla, olkaa tarkkoja vaan ettei sisällä biosidejä tms. mut sen kyllä haistaa.
Kesällä ku oli viimeks putki pääl kiskoin 2-3 viikkoa pelkkää käsidesiä kylällä haahuillessa tarttu joka nurkalta pullo helposti matkaan, vettä täyty juoda paljo tosin meinas kuihtua koko jätkäJoin tissun kusen tulin homokänniin ja vedin sitä kakkoseen
- Anonyymi
Laatupontikka, sahti ja venäläinen votka eivät ole korvikkeita!
- Anonyymi
Kankitiellä tuli pöökäöe pöksyyn
A
Sd - Anonyymi
Anaalitulvahdus vain leviää niin ettei kestä. homoiluttaa niin
as
d - Anonyymi
Itse valmistettu pontikka on korvike vain hinnaltaan.
Keitin ponua 18 vuotta ja täydensin valikoimaa useamman laatuisilla kotiviineillä ja uuteoluella.
Keittovälineet kehittyivät vuosien saatossa. 1970 alkon lakon aikaan valmistin ensimmäiset hätäpäissäni 5:l painekattilasta jonka päällä oli 30cm kolonni.
10:l pönttö oli lyhyt välivaihe mutta pisimmän ajan ja päätuotannon keittelin 30:l uppovastuksellisessa pöntössä. Myin myös muutamille tuttavilleni.
Kotiviinin valmistus jäi mutta uuteolutta valmistin pitkään.
Ei voi puhua mistään korvikkeista vaan vaihtoehdoista.
Muutama tuttavani on kokeillut kotivalmistusta. Olen lainannut laitteitakin. Tulos on ollut surkea! Korvennetaan keskenkäynyttä rankkia. Kuohutetaan. Tulee sameaa moskaa mukana. Ei oteta keulilta pois metyyliä. Kun alkaa tulla sikunaa mukaan niin sitä osaa ei panna erikseen odottamaan toista laskua eikä kukaan tuttuni malttanut laskea pienellä teholla toiseen kertaan siten, että pöntössä on puolet kertalaskuista ja puolet vettä.
Yksi kotiviinin yrittäjä imi lapolla juotavaksi käybtipullosta keskenkäynyttä viiniä. Ei ihme, että vatsa oli sekaisin.
Kun kiire, jano, ahneus ja hölmöys yhdistyvät niin tulos ei voi olla hyvä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292228
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261868Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121429Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121297Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701221- 931048
- 17937
- 88903
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741