Yhdellä kaverilla on tulostusongelma:
Mitä tahansa hän kirjoittimella koettaakin tehdä, tulee ilmoitus "LaserWriter 8 ei käytettävissä. Sisäinen virhe -43". Toisinaan herjaa tuon jälkeen myös "Virhe -43. Tiedostoa ei löydy".
Kone ja kirjoitin ovat verkossa, AppleTalk käytössä, käyttis on jokin 9:n versio; kirjoitin on oikeasti HP 2100 (?), mutta joka tapauksessa PS-semmoinen. Kaikki muut verkkoasiat koneessa toimivat, tulostus ei. Muilta koneilta saa tuohon tulostimeen printattua.
Kellään apuja, edes vinkkejä?
Etukäteen kiitellen,
lasse
tulostusongelma
5
306
Vastaukset
- PLm
Minulla samantapainen ongelma.
- Raikka
Jos sulla löytyy verkosta toinen samalla käyttiksellä oleva Macci, heitä omasta koneesta Järjestelmäkansio/Laajennukset se LaserWriter pois samoin jos Järjestelmäkansio/Asetukset -kansiosta löytyy LW:lle prefsejä nekin roskiin, kopsaa verkon kautta toisesta koneesta Järjestelmäkansio/Laajennukset -kansiosta LaserWriter omaas vastaavaan paikkaan ja boottaa kone.
Jos tuo ei auta, voipi käyttkisen uudelleenasennus auttaa.
R - lasse
Raikka kirjoitti:
Jos sulla löytyy verkosta toinen samalla käyttiksellä oleva Macci, heitä omasta koneesta Järjestelmäkansio/Laajennukset se LaserWriter pois samoin jos Järjestelmäkansio/Asetukset -kansiosta löytyy LW:lle prefsejä nekin roskiin, kopsaa verkon kautta toisesta koneesta Järjestelmäkansio/Laajennukset -kansiosta LaserWriter omaas vastaavaan paikkaan ja boottaa kone.
Jos tuo ei auta, voipi käyttkisen uudelleenasennus auttaa.
Rkokeilenpa, mutten uskalla sanoa, koska.
- Raikka
lasse kirjoitti:
kokeilenpa, mutten uskalla sanoa, koska.
kuin sun kävi.
R - lasse
Raikka kirjoitti:
kuin sun kävi.
Rväittivät isot pojat, että käyttiksessä (OS 9.xxxx) olisi bugi. Pvm- ja aika-asetuksia muuttelemalla ohjelma (mistä tulostetaan) suostuu keskustelemaan printteriajurin kanssa....melkoista kikkailua vaatii tulostajalta.
Ohjeesi mukaisten toimien jälkeen tilanne ei muuttunut - valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514