Mitä mahdollisia vikoja on odotettavissa Yariksessa? Onko joitakin tyyppivikoja?
Kummalla koneella kannattaa ostaa 1.0, vai 1.3?
Entä kulutus sekalaisessa ajossa?
Tyyppivioista kyselen siksi, kun ostan uutena pikkuauton, ja pidän sitä kauan.
Yariksen viat?
4
964
Vastaukset
- 1,3 terra
kannattaapi ottaa varmaan se isonpi kone ku hinta eroa ei oo ku nimeksi (750 kai) itte en oo saanu kulutusta 6litraa suurenmaks ja auto on ihan normaali käytössä taajama/moottoritie hyvin on pelittäny eikä vikoja oo viel ilmenny
1.3 3d -04- T Yaris
Yariksellani tuli pari viikkoa sitten 100000 kilometriä mittariin. Pienemmällä koneella olen pärjännyt, pääasiassa maantieajoa. Ajotietokone näyttää keskikulutukseksi 5,2 litraa /100km.
Muita vikoja ei ole ollut kuin takajarrut. Pari kertaa niitä on putsailtu ja jokin osa vaihdettu.
Uudenmissa malleissa on jarrut uusittu.
Muuten sangen mukava auto, mutta etupenkin ajoasento huono, hieman meluisa ja jäisillä teillä lyhyt akseliväli tekee autosta hieman huteran ajettavan.
- Antero
Itselläni on nyt Yaris D4D ja ennen litrasella bensakoneella ja tyytyväinen olen ollut. Kannattaa tosin kyllä ostaa 1,3 litran pannulla, niin ei jää ihan maantieohituksissa jalkoihin. Tyyppivikoja ei ole ainakaan vielä ilmennyt, Dieselissä on nyt mittarissa 125000km.
- AE111
Joidenkin puheiden mukaan 1,0:ssa olisi parempi alavääntö kuin 1,3:ssa. Meno korkeammilla kierroksilla on toki heiveröisempää. Itse olen (koe)ajanut 1,0-Yarista usean henkilön kuormalla ja kyllä sillä pärjää. 1,0 on ehkä parempi valinta kaupunkiajoon ja 1,3 matka-ajoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381