ilmoitus vastauksista sähköpostiin

Aikaisemmin sain vastauksista kirjoitukseeni ilmoituksen sähköpostiin. Nyt sitä ei saatu ennen pitkään aikaan.

Mistä johtuu?

Tämä tietysti helpottii keskustelun seurannan suunnattomasti, nyt on työlästä kaivaa vanhat viestit ja tutkia niitä.

16

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole minulla tullut koskaan.

      • tranquiIa

        Muuten vain lasetan tänne viestäjä ja tumputan kintaaseeni

        LOPETA sössötys avauksessani IDIOOTTI


    • 11+12

      @1ulkomaalainen s24 rappeutuu ja nyt on käytössä tämä "maininta" ominaisuus johon ei myöskään voi luottaa

      (seuraava nimimerkkiäni käyttävä en ole minä vaan tuo palstan ääliö häiris..)

    • Hei,
      olen juuri testannut toiminnallisuutta ja se toimii kyllä. Ilmoituksen sähköpostiin saa vain jos viestin kirjoittaa rekisteröidyllä nimimerkillä ja sähköpostiosoite on toimiva ja ajan tasalla.

      Terveisin,
      Piia
      Suomi24

      • Piia @suomi24
        Ei ole koskaan toiminut. Keskusteluista ei ole koskaan tullut yhtään sähköpostia minulle. Olen yrittänyt muuttaa useaan kertaan profiilini asetuksia yhteisössä. Ei auta.


      • tranquila kirjoitti:

        Piia @suomi24
        Ei ole koskaan toiminut. Keskusteluista ei ole koskaan tullut yhtään sähköpostia minulle. Olen yrittänyt muuttaa useaan kertaan profiilini asetuksia yhteisössä. Ei auta.

        Hei,
        onko sinulla rasti Haluan ilmoituksen sähköpostiini [email protected], mikäli joku vastaa viestiini -ruudussa? Onko sähköpostiosoitteesi toimiva?

        Terveisin,
        Piia
        Suomi24


      • suomi24 kirjoitti:

        Hei,
        onko sinulla rasti Haluan ilmoituksen sähköpostiini [email protected], mikäli joku vastaa viestiini -ruudussa? Onko sähköpostiosoitteesi toimiva?

        Terveisin,
        Piia
        Suomi24

        Piia @suomi24,
        Kyllähän sinä näet minun tietoni..
        Jaaha, mistähän tuollainen ruksin paikka löytyy??

        Yksityisyysasetuksissa/ilmoitusasetuksissa on kohta:
        Haluan ilmoituksen, kun minut mainitaan keskusteluissa (ja siinä on minulla ruksi)
        ja seuraavaksi on annettu suomi24.fi:n sähköpostiosoite

        Edes tuo ei ole koskaan toiminut. Siis ei ikinä.


      • tranquila kirjoitti:

        Piia @suomi24,
        Kyllähän sinä näet minun tietoni..
        Jaaha, mistähän tuollainen ruksin paikka löytyy??

        Yksityisyysasetuksissa/ilmoitusasetuksissa on kohta:
        Haluan ilmoituksen, kun minut mainitaan keskusteluissa (ja siinä on minulla ruksi)
        ja seuraavaksi on annettu suomi24.fi:n sähköpostiosoite

        Edes tuo ei ole koskaan toiminut. Siis ei ikinä.

        Hei,
        tuo ruksi löytyy jokaiselta keskustelulomakkeelta, kun olet kirjautunut sisään rekisteröidyllä nimimerkilläsi.

        Lomakkeella on ensin viestikenttä, sen alla nimimerkkivalinta ja sen alla tuo ruksi. Ruksin tulee olla siis ruudussa ja sähköpostiosoitteen toimiva, jotta ilmoitus vastausviestistä tulee perille. Tovottavasti tästä oli apua.

        Terveisin,
        Piia
        Suomi24


      • suomi24 kirjoitti:

        Hei,
        tuo ruksi löytyy jokaiselta keskustelulomakkeelta, kun olet kirjautunut sisään rekisteröidyllä nimimerkilläsi.

        Lomakkeella on ensin viestikenttä, sen alla nimimerkkivalinta ja sen alla tuo ruksi. Ruksin tulee olla siis ruudussa ja sähköpostiosoitteen toimiva, jotta ilmoitus vastausviestistä tulee perille. Tovottavasti tästä oli apua.

        Terveisin,
        Piia
        Suomi24

        Aha,
        Kyllä mennään kauas ajassa taaksepäin kun tuollainen teksti ja ruksinpaikka oli..
        MIstä sinä Piia @suomi24 keksit tuollaisen?? Piti oikein tehdä ns. kokeiluprofiili asian varmistamiseksi, ei sillekään näkynyt mainitsemasi teksti.

        Laittakaahan homma kuntoon, siis myös se että jos profiili mainitaan keskustelussa, tulee asiasta postia.


      • tranquila kirjoitti:

        Aha,
        Kyllä mennään kauas ajassa taaksepäin kun tuollainen teksti ja ruksinpaikka oli..
        MIstä sinä Piia @suomi24 keksit tuollaisen?? Piti oikein tehdä ns. kokeiluprofiili asian varmistamiseksi, ei sillekään näkynyt mainitsemasi teksti.

        Laittakaahan homma kuntoon, siis myös se että jos profiili mainitaan keskustelussa, tulee asiasta postia.

        @suomi24, @jarnos24

        Ei edelleenkään toimi. Ei tule mitään ilmoituksia edelleenkään sähköpostiin.
        Ettehän toki ole luvanneet mitään korjatakaan...


      • Piia sanoi :
        Hei,
        olen juuri testannut toiminnallisuutta ja se toimii kyllä. Ilmoituksen sähköpostiin saa vain jos viestin kirjoittaa rekisteröidyllä nimimerkillä ja sähköpostiosoite on toimiva ja ajan tasalla.
        ____________
        Minun sähköpostini toimii muutoin mutta noita llmoituksia ei kyllä PIIA tule.

        Suomi24:ssä oli ammoin samanlainen vika ja sen korjasivat pitkän ajan päästä.

        Minä olen rekisteröity ja roskapostikansioon eivät ilmoitukset mene.

        Missä siis vika - minussa ei ainakaan ja vaikeudet alkoivat suomi24 päivityksen
        jälkeen.


      • "olen juuri testannut toiminnallisuutta ja se toimii kyllä. Ilmoituksen sähköpostiin saa vain jos viestin kirjoittaa rekisteröidyllä nimimerkillä ja sähköpostiosoite on toimiva ja ajan tasalla.

        Terveisin,
        Piia
        Suomi24"
        ________________________________________________________
        Kas kun ei vaan toimi !!!!!!!!!!!!!!!!!

        Pystyykö tuon ilmoituksen tuloon vaikuttamaan joku muu taho kuin sinä tai minä
        Pia?????????????????


    • Niitä tulee!

      Minulla taas on tuohon asiaan liittyvä, mutta toisen suuntainen ongelma.

      Profiilissa oli joskus aika ahkerasti kirjoitteleva kaveri. Kyllästyin jatkuvaan kirjoitelmien tuloon ja viime kesänä heippasin tyypin pois profiilin kavereista. Mutta kirjoitusten tuloon tuolla ei ole ollut vaikutusta. Kaikki hänen kirjoitukseksensa tupsahtavat edelleen profiiliini "kaverikirjoituksina", vaikka eipä enää ole "kaveri".

      • Näitähän piisaa @suomi24:n palveluissa.. Toimivat tasan miten sattuu ja ketään ei kiinnosta laittaa palveluita aidosti kuntoon, valitettavasti


    • @suomi24
      Ilmoitukset puuttuvat yhä.

    • tarkkailun paikka

      Minulla asetuksissa on määriteltynä myös vaihtoehtoinen sähköpostiosoite ja kyllä sinne vaan tulee aina ilmoitus jos minulle tulee esim. kommentti päivitykseen jne...
      ...muuten niissä rukseissa on kyllä paljon epäloogisuutta ja välillä tekevät omiaan jos niitä vaan ruksii eikä heti ole tarkkana katsomassa. Esim.eräät ruksiyhdistelmät tuovat esiin piiloon halutut tiedot...nimi..ikä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2118
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      267
      1963
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      62
      1496
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      115
      1336
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1248
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      128
      1184
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      960
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      927
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      857
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      841
    Aihe