ALKOHOLISTIN KANSSA SUHTEESSA

kiara

Laittakaapa tänne joku joka on ollut alkoholistin kanssa suhteessa, onko pettänyt?

25

3112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuten_vaan

      onko sinulla alkoholisti mies?

    • kiara

      Tai alkoholistit, olettako pettäneet?

    • -LasolSpurgu-

      Tunnen erään komean alkoholistimiehen joka on 33v.. sillä on aina ollut naisia joka sormelle ja se ottaa myös joskus humehia.. alkoholisteilla on paljon naisia ..Se on aika ajoin reissuhommissa joissa voi pikkaisen ryypätä töissäkin eikä kukaan siellä mitään sano.. alkoholisti on myös kova työmies..
      Se alkoholisti on sellainen että sillä on korvis korvas,tatskoja, muiota läväreit ja muodikas kampaus.. Lisäksi se kuuntelee rapmusaa.. ja technoa..
      Uskoisin että sillä on useita satoja kaatoja baarista!=)

      • Nuori lääkäri

        Kunnon alkoholistit eivät ole uskottomia, kun ovat juoneet itsensä impotentiksi.


      • raitis stina
        Nuori lääkäri kirjoitti:

        Kunnon alkoholistit eivät ole uskottomia, kun ovat juoneet itsensä impotentiksi.

        ei niillä eunukeilla tee nainen mitään..pelkkä henkevä suhdekkaan ei onnistu kun sanat on siansaksaa,ei pää toimi ja henki haisee paskalle..pullo on niitten nainen nro1 aina.vasta sitten tuleee muut jos tulee..unohda alkkis ja etsi terve mies!


    • veeru81

      miheni on alkoholisti. ikävä kyllä pettäminenkin kuulunut ongelmiin mutta suurin tuska tulee henkisestä pahoipitelystä.

      • muuten_vaan

        Miten uskottomuus paljastui?


    • oma havainto

      Alkoholistit on leppoisia ja luotettavia.

      • ....

        Olet idiotismin huippuja....


    • Oulun mies.

      En ole suhteessa mutta sivustaseuranneena ja oman kokemuksen kautta sanoisin että alkoholisti nainen on valmis pettämään miestään silloin kun mies on työn vuoksi paljon poissa kotoa.Lasten kannalta katsoen alkoholistin touhut voi olla erittäin kiusallisia.

      Alkoholisti mies on valmis pettämään aina tilaisuuden tullen mutta tilaisuus tulee äärimmäisen harvoin ellei sitten alkoholisti ole nuori narsisti joka pystyy valehtelemaan ja esittämään jotain roolia.

      • miia vaan

        surullista, mutta jos on luonteeltaan uskollinen, luotettava, selvinpäin ei hyväksy pettämistä ja edellisessä suhteessa on alkoholistia petetty voiko humalassa pettää?


    • ......

      Pettäminen ei taida siinä jutussa olla se ongelma nro1. Tulee muita niin pahoja ongelmia, että toivoisit hänen "vain" pettävän.

      Joka tapauksessa ongelma on sinun. Pelasta itsesi jos voit - lopeta tuo suhde alkoholistiin. Vakuutan tietäväni mistä puhun.

    • virtuoso1

      Jos miehesi juo niin heitä viinat ja kaljat roskiin tai jonnekkin piiloon. Mulla se ainakin auttaa.

      • raitis stina

        juu olen pettänyt kerran kännissä.känni ketutti.sain just mitä halusin ja petikaveri olisi halunnut vielä nähdä samoissa merkeissä,kieltäydyin kas kummaa..sen aikanen ukko oli impotentti,joi paljon ja napsi masislääkkeitä miten sattuu.jutut oli kyllä rasvasia mutta alakerrassa ei tapahtunu mitn koko"suhteen"aikana.kun ei syöny lääkkeitään niin itki ja raivosi vaikka kaupan kassalla kuin pikkutenava..järkyttävä turjake yök!julmalla tavalla pääsin eroon äijästä ja raitistuin.ei koskaan enää sekoilua eikä kännejä!
        pettävätkö alkkikset?juu aivan varmasti jos tilaisuus tulee.niin tekevät myös taviksetkin..haukkukaa vaan mua millä nimellä haluatte,ei enää tunnu missään tämä tapaus.olen käsitellyt asian itseni kanssa.


    • Ei alkolle

      En tiedä pettämisestä, mutta jatkuva chattailu ja viestittely toisten naisten kanssa tekee hulluksi ja selitys on vain... ne on vaan juttu seuraa kun sua ei koskaan näy, no enhän yöllä käy kylässä koska olen se joka käy työssä...alkaa se juopottelu kyllästyttää tosissaan!!!

      • Anonyymi

        Sama täällä. Alkoholisti mieheni kirjoittelee toisille naisille ja pitää sitä ihan ookoona ja ettei sitä kannata ottaa tosissaan. Ei kuulemma oikeasti koskaan ketään menisi panemaan. Mutta joo tämä suhde alkaa olla historiaa. Jos hän minun ja meidän tyttären läsnäollessa kirjoittelee jonkun naisen kanssa sellaista jossa suunnittelee että kumman luo menevät panemaan niin mietin vain että... onkohan hän jo ihan oikeasti kohta tekemässä sellaista. Viestittely on muuttunut aina vaan räikeämmäksi. Ja joo haukkukaa vain olen katsonut mieheni puhelimesta sen viestiikö muille koska valehtelee että ei ja plaa plaa. Olen tarkistanut pitääkö paikkansa. Mietin vain että tarkoittaako tuo pervojen vietiminen sitä miehellä että toiveet on jo jossain muualla vai onko vaan oman heikon itsetunnon nostatusta.


    • KYLLÄ on

      Piilojuoppo. Suhteen alusta asti, en vain alkuun huomannut mitään. Esim. vedellä lantrattuja pulloja, kovasti oli aina asiaa autotalliin. Joka viikonloppu oli jollain tekosyyllä päästävä pois kotoa, juomaan ja iskemään naisia. Naisia oli koko ajan. Rattijuopumuksia, luvatta töistä poissaoloja. Eron jälkeen soppa maistuu entistä enemmän, soittelee kännissä ja on kuin joku isä minulle. Mikä tietysti ärsyttää. Oli ja on rahankäytönongelmia. Vieraille naisille esitettiin varakasta poikamiestä vaikka visa-kortti jo tapissa jne. Valehteli vieraille minusta, toi kotiin pantavaksi jne jne jne.

    • Vanha lääkäri

      Juovat alkoholistit ovat rehellisiä ja hyviä ihmisiä. Kuivahuikkalaiset ovat katalia pettäjiä.

    • Näin on

      Alkoholistit saattavat pettää puolisoaan korkeintaan löylykauhan kanssa.

    • -PÖKIÖ-

      ""Vieraille naisille esitettiin varakasta poikamiestä vaikka visa-kortti jo tapissa jne."""

      tuohan on kuin suoraan tän suomi24:n deitistä..siellähän kaikki on varakkaita,menestyviä,komeit,oikeita lahjoja Suomen Naiskansalle..

    • Anonyymi

      Elämänhistoriaani kuuluu avioliitto alkoholistin kanssa. Alkoholisti pettää kaikin mahdollisin tavoin koko perhettä!

      Otin eron. Silloin (1970-luvulla) avioerolle vaadittiin peruste. Meidän tapauksessa se peruste oli pettäminen eli sukupuoliyhteys toisen naisen kanssa. Tämä peruste oli minulle pikkuasia, mutta oli niin paljon muuta ja isompaa harmia.

      Jos voit valita, älä sido itseäsi alkoholistiin!

    • Anonyymi

      Ei oo pettänyt, muuten vaan paskaa

    • Anonyymi

      Vaikka ihminen olisi kuinka ihana ja kaikkea mutta jos on yhtään taipumusta alkoholismiin kiertäkää kaukaa. 4 vuotta hukkaan alkoholistin kanssa.

    • Anonyymi

      se eroaminen onkin tosi vaikeaa varsinkin jos on läheisriippuvainen eli unohtaa itsensä

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8086
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1493
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe