Aina kun menen risteilylle, tulen sen jälkeen sairaaksi. Viimeksi tuli poskiontelontulehdus, nyt silmätulehdus. Lääkäriin huomenna jos ei laannu.
Pahimmat on ne matkat helsinki-tukholma-helsinki. Saan usein pilkkahintaan matkoja mutta en voi niitä käyttää, koska aina tulee ongelmia.
Siellä on kokolattiamatot ja en tiedä mille mä reagoin.
Ei auta allergialääkitys etukäteenkään. Mikähän materiaali se voisi olla siellä? jolle reagoin, onko muilla samoja oireita?
Laivamatkat
1
83
Vastaukset
- hajuheikki
Hajusteet, hajuvedet, pesuaineet, vaatteissa kulkevat homeet, kokolattiamatot, se mitä löytyy kokolattiamattojen alta, likaiset ilmastointiputket, viemärikaasut.....Joudun joskus käyttämään ruotsinlaivaa kulkuneuvona, menen silloin autokannelta välittömästi hyttiin enkä poistu sieltä. Hytin WC:n oven pidän tiukasti kiinni lattiakaivosta tulevien kaasujen takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915248
- 534086
- 252209
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271997Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991