Se ei riitä,että todelliset koiranharrastajat keräävät koiriensa paskat pois. Lumet sulavat ja koirien ulostetta on katujen pientareet täynnä. Kunnon koiravero olisi paikallaan Kokkolassa. Se voisi olla 200 euroa koiranomistajalta. Koirien määrää vain lisääntyy ja koirien jätökset. Koirienomistajat ovat välinpitämättömiä ja laiskoja kun eivät kerää koiriensa paskoja pois kaupunkikuvasta. Vastuu on koirienomistajien.
Koirienomistajille kunnon koiravero Kokkolassa !
18
275
Vastaukset
- wilson karwa
laitetaan heti 1000 niin eituu niin palio köyhiä vastaan...
- 400 euroa ok
Samaa mieltä tuplataan koiravero 400 euroon koiranomistajilta. Ja vaikka enemmän. Niillä rahoilla kaupunki siivoaa kpoiranpaskat. Tulee veronmaksajillekkin halvemmaksi. Koirienomistajille kuuluu lasku paskoista.
- åhwijnis
Ja kaikille kaljanjuojille ja röökin polttajille kunnon verot niskaan. Kaljatölkkejä ja pahvipakkauksia ympäriinsä ja se joka keksi savuttoman koulun, ravintolan tai muun työpaikan pitäis hirttää munista tai vastaavasta paikasta, kun tuloksen on se että koulujen, ravintoloiden ym. edustat täytyy natsoista. Ja eihän pubikaan oo pubi ilman röökinsavua.
- verot kohilleen
Oikiasti, eikö oo muuta valitettavaa?
Itse ehdottaisin 100 euron veroa jokaisesta joutavasta valituksesta, loppuispa kakanjauhaminen. - samaa mieltä
Puhut asiaa,jos on varaa juoda kaljaa ja polttaa röökii,niin kunnon verot niille.
- koiran paskat
verot kohilleen kirjoitti:
Oikiasti, eikö oo muuta valitettavaa?
Itse ehdottaisin 100 euron veroa jokaisesta joutavasta valituksesta, loppuispa kakanjauhaminen.Koiranpaskat eivät ole joutava valitus,siksi niistä puhutaan. Ootko nähnyt koiranpaskoja ?
- verot kohilleen
koiran paskat kirjoitti:
Koiranpaskat eivät ole joutava valitus,siksi niistä puhutaan. Ootko nähnyt koiranpaskoja ?
Juu ja oon nähny myös kissankakkia, käytettyjä ja käyttämättömiä kondomeja, tupakkiaskeja, kaljatölkkejä, kaljapulloja, karkkipusseja, tikkarin tikkuja, syödyn grillikyljen jämiä ym ym ym.
- roskaamisvero
samaa mieltä kirjoitti:
Puhut asiaa,jos on varaa juoda kaljaa ja polttaa röökii,niin kunnon verot niille.
Kaikki kaupungin veronmaksajat saisivat maksaa kaupungin roskaamisesta. Ehdottaisin ylimääräistä roskaamisveroa kaikille.
- Ei paskakikkara
Ruskeat paska kikkareet on rumia ja haisee pahalle!
- eikiva
Minä kannatan täysin myös koiraveroa. Jospa sitten alkais paskat kadota kadunkulmilta. Ja voishan niillä rahoilla sitte investoida johonki koirapuistoihin niin voisivat siellä ulkoilla ja kakkantaa niin paljon kuin tykkää.
- koiramies4
Ite ainaki lopetan paskojen keräämisen jos vero tulee :D
Kyllä ne kerätyt verorahat kaupunki sönkkää jonnekki turhaan, eika kakkojen siivoamiseen.- koiravero on OK
Jos kaikki koirienomistajat keräisivät koiriensa paskat,koiraveroa ei tarvitsisi. Virheen teet,jos lopetat paskojen keräämisen.
- koiramies4
No miks pitäisi paskat kerätä jos maksan siitä jo jollekkin? :D
- koiravero on OK
Et maksa kenellekkään mitään,et vielä. Jos maksat,joku muu kerää ne. Jos ette kerää,maksatte ne veroina ja se on oikein.Kunnon koiraveron muodossa. Se joka saastutta,saa myös maksaa.
- Anonyymi
eräästä kerrostalopihasta on tullut koiratarha kokkolassa nelly koira viihtyi siellä mutta B rapun asukas oli vihainen
- Anonyymi
kumma kun torille tuodaan koiria vaikka se on kiellettyä se eräs tyttö sieltä hakalahdesta
- Anonyymi
Koiraveron kerääminen vie enemmän rahaa kuin vero tuottaisi. Siksipä siitä luovuttiinkin. Mitenkäs hanhenpaskat? Mun koira paskoo puolta pienemmän paskan kuin jokainen arviolta 100 hanhesta meripuistossa joka päivä. Verotatko niitä myös?
- Anonyymi
1000€ olisi sopiva vero/vuosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1107217- 475026
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562831Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52328Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101348Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1861269Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921063Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai284955Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30886Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?182858