Epätoivoinen

Epätoivoinen

Tyttäreni, 14v, pissaa sänkyyn hyvin usein. Hälytinlakanat, lääkkeet, kaikki on kokeiltu.

Alkaa huumori loppumaan tuon teinin sänkyynpissaamisen takia.

Itse olen eronnut noin 4v sitten. Ero oli hyvin riitainen. Todennäköisesti tyttö sai siitä traumoja, mutta ei suostu erosta puhumaan kanssani. Muutenkin minulla on huonot välit tyttäreeni. Tyttären isä tällä hetkellä vankilassa, joten siitäkään en saa apua.

7

1688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta_0n

Ensin kannattaa käydä lääkärissä, jos on jotain joka aiheuttaisi pissaamisen. jos mitään ei selviävkannattaa yrittää päästä jonkun psykologin juttusille ja selvittää kasteluun alkuperä. Kun kastelu jatkuu kannattaa vain pitää vaipat öisin niin säästyy pyykiltä.

• kille1000

Meille just uroterapeutti kertoi, että, jos haluaa yökastelusta eroon, pitää päivällä ensin oppia asiat eli juomaan säännöllisesti nestettä ja käymään usein wc:ssä pissalla (aluksi jopa 2 h välein). Tämä siis siksi, että oppii päivällä tunnistamaan janon tunteen ja pissahädän. Eli kuulostaa hassulta, et pitää juoda, vaikka aina sanotaan, että vähennä juomista. Myös säännöllinen ulostaminen on tärkeää, koska muuten pissa ei tule normaalisti, eli terveellinen ruokavalio. Kun nämä on kunnossa, voi olla mahdollista päästä yökastelusta eroon. Pidä siis päiväkirjaa. Mutta jokatapauksessa pitää olla asiantuntevan lääkärin/hoitajan hoidossa, koska pitää selvittää tarviiko esim. lääkitystä rinnalle esim. yliaktiiviseen rakkoon tai johonkin muuhun.

• En usko en

Yökastelu kyllä aina loppuu ennen teini-ikää, niin että miksi tämä keksitty juttu?

• Älkää noteeratko

Samaa mieltä. Avaaja ja ensimmäinen vastaaja on yksi ja sama vaippafetissihemmo, "Pertti ikä 56 v".

• Anonyymi
        Älkää noteeratko kirjoitti:

Samaa mieltä. Avaaja ja ensimmäinen vastaaja on yksi ja sama vaippafetissihemmo, "Pertti ikä 56 v".

Voihan noin olla, ehkä, mutta kyllä niitäkin harvoja todella on, joilla yökastelu ei lopu.

• Anonyymi

voi ei miks sen isä on vankilassa

• Anonyymi

Miksi joku nostaa 10 v vanhan keskustelun, kun kirjoittaja tuskin on enää paikalla vastaamassa? Mutta jos on, kärsiikö 24-v tyttäresi vielä kastelusta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4747
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2053
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1752
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      174
      1380
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1241
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1086
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      16
      987
    8. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      983
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      956
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      288
      940
    Aihe