olkaa huoleti--se kyllä menee ohi!!nyt puhuu kokemuksen syvä rintaääni.ihanaa olla taas vapaa noista tunteista!
IM FREEEE!!
4
731
Vastaukset
- M30
Ihastuksia, jotka kummiskin saattaa mennä piankin ohi...
- n xx
Että meni ohitse?
- Max
miten sä nyt tollai riehaannuit?! Onneksi olkoon kumminkin! Ja ensi kerralla valitset sitten vähän paremmin, jooko?!
- kylmäke
Ongelmani on vain se että tämä rouva on muodostunut minulle kriteeriksi jota vasten kaikkia muita peilaan. Eikä kukaan ole päässyt lähellekään, sen perusteella mitä häntä tunnen. Tällä tarkoitan myös ulkonäön ulkopuolella olevia asioita. Siksi kai en ole vieläkään häntä saanut mielestäni, vaikkei olla nähtykään pitkään aikaan.
Kun tässä alkaa neljäkymppiä olla jo mittarissa niin alkaa myös jo pahasti epäilyttämään että en uutta "naisen mittaa" löydäkään. Surullista, kun ei koskaan saa häntä jonka todella haluaisi. Tasokkaasta naisseurasta ei ole puute, mutta rakastumisen tunteita ei vain löydy. Väärin se on heitäkin kohtaan, siksi mitään kestävää ei ole ollutkaan, kun en ole siihen onneksi lähtenyt.
Voi sitä riemun päivää kun nostan jonkun toisen hänen tasollensa mielessäni. Pakko vaan jaksaa uskoa siihen ja trimmata kaikki jo valmiiksi jotta onnistuminen ei olisi ainakaan minusta kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406365Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711