Vanhempani kielsivät minulta täysin yhteyden pidon erääseen poikaan sillä hän oli antanut minulle tupakkaa. Vanhempani saivat selville lukiessani kännykästäni viestejä että olin tekstaillut pojan kaa vielä, siitä minulle suututtiin todella pahasti vaikka keskustelu oli ollut pelkästään kuulumisten kyselyä. Eli vanhemmat kielsivät yhteydenpidon ystävääni ja lukivat tekstiviestini ja suuttuivat kun tajusivat että olin poistanut oman viesteistä. Oliko heillä oikeus tähän? Olen siis 16v tyttö
Oliko vanhemmillani oikeus tehdä näin?
lollerolol
4
119
Vastaukset
- Opettele yhdyssanat
Ihan oikein, mitäs poltat alaikäisenä.
- amis-lukio-95
Vanhempasi ovat oikeassa ja tekevät oikein kieltäessään pitämästä yhteyttä tommoseen tyyppiin. Vanhemmat välittää susta iha oikeesti. Tajuat sen hkä joskus vanhempana. Lopeta polttaminen.
- lolorellol
Vanhempasi on viisaita ja välittävät sinusta ja terveydestäsi. Olet aivan idiootti, jos poltat tupakkaa.
- 96amis
Koeta hommaa tupakkas muualta. Tyhmä olet jos poltat, mutta ketä kiinnostaa? Kuoleepahan aikasin pois tästäki paskasta maailmasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432508
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1132435- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271830- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821169