tuli postista tänään. Jummaleisson mie saa tuota härpäkettä verkhoon.
Mokkula aloitti etsinnän n.6h sitte. Olen resetoinut. Olen ottanut pois simmin tehnyt vähän kaikke, mutta ei p''''''''''.
Aioin laittaa tuolla oivalla laitteella kodin 3 läppäri wlaniksi, mutta, mutta??
Miten ihmeessä, kehtaavat viel sanoo, notta helpompata vehjettä ei maailmassa ole, kuin tuo sierra.
Jos joku ehtii neuvoa minua ko. asian suhteen, ois yeba.
Huomenna iltapäivällä, mie lähetän tuon pois.
Eli huonosti alkoi testaus
Dna 4g mokkula
6
472
Vastaukset
- kyl se lähtee.
Sun tarvii laittaa ne asetukset oikeiksi, eikä vaan summanmutikassa "Tehdä vähän kaikkea" Katso DNA ohje miten otetaan käyttöön, ja tee sitten niin kun käsketään. Ota nyt ihan ekana se salasana kysely pois päältä.
- reeanaa
Bärkkel, mie luin ohjeet. Kävin dna mokkula sivuilla. Asetukset on niin kuin pitää. Verkko se yhä ehtii. Mokkula
- reeanaa
reeanaa kirjoitti:
Bärkkel, mie luin ohjeet. Kävin dna mokkula sivuilla. Asetukset on niin kuin pitää. Verkko se yhä ehtii. Mokkula
Nyt sitte ollaan testattu 4g mokkulaa. 3g verkoon menee, ei neljään jos pakottaa??.
Yhteysnopus n. 6mbps , eil ei hjuva.
Dnalta sanoivat, että olen ihan parhaalla kuuluvuus alueella.
No, eipä muuta kuin palutukseen. En saanut sitä mitä tilasin.
Olin kyllä alkujaakin vähän skeptinen tuon nopeusta.
Toki, jos ostaisin antennin, niin vois parantua, mutta, mutta
- ei ne tiijä mittää
Tuo 6Mbps on todella hyvä nopeus mokkulalla, ja huomaa että 4G toimii vain muutamilla paikkakunnilla, ja aivan keskustassa. Ei ne DNA porukat tiedä näistä kuuluvuuksista yhtään mitään, ne vain luulee kaikkea.
- reeanaa
Juu. Osto vaiheessa ne on hyvinkin tietäviä. En ole tyytyväinen noputeen.
Soitin dnaalle. Jummaleisson. Asp oli oikein hööveli. Lupasi lähettää antennin jon voib laittaa parvekkeelle ja sitte keelemma toimii sata varmasti. En vieläkään oikein usko. Siit tää antenni kokeilu viel menee, kun siitä hetkestä kun saan antennin, alkaa 2 vkn tyytyväisyys takuu siitä päivästä uudelleen.
Tää on kumma juttu sinällään, kun saavat mainostaa, että suomen nopein mollukka.
Doh. Hyvin harvassa varmaan on paikat jossa yltää.
Mie ymmärrän teoreettisen ja käytännön nopeuden. Vaan jos heitto on noin helvetin suuri, sitä mie en ymmärrä.
Kaunko minä saan myydä vajaita tuoppeja ja 3cl paukkuja täyteen hintaan. En kauaa. Joko saan pataan tai asiaakkaat kaikkoaa. Et sillei hei- reeanaa
Anteekisi typot, kun minulla on tämä sairaus. Koettakaa suaha selevä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174096
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842459Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231137- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74863- 104850
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810