Dna 4g mokkula

reeanaa

tuli postista tänään. Jummaleisson mie saa tuota härpäkettä verkhoon.
Mokkula aloitti etsinnän n.6h sitte. Olen resetoinut. Olen ottanut pois simmin tehnyt vähän kaikke, mutta ei p''''''''''.
Aioin laittaa tuolla oivalla laitteella kodin 3 läppäri wlaniksi, mutta, mutta??
Miten ihmeessä, kehtaavat viel sanoo, notta helpompata vehjettä ei maailmassa ole, kuin tuo sierra.
Jos joku ehtii neuvoa minua ko. asian suhteen, ois yeba.
Huomenna iltapäivällä, mie lähetän tuon pois.
Eli huonosti alkoi testaus

6

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyl se lähtee.

      Sun tarvii laittaa ne asetukset oikeiksi, eikä vaan summanmutikassa "Tehdä vähän kaikkea" Katso DNA ohje miten otetaan käyttöön, ja tee sitten niin kun käsketään. Ota nyt ihan ekana se salasana kysely pois päältä.

      • reeanaa

        Bärkkel, mie luin ohjeet. Kävin dna mokkula sivuilla. Asetukset on niin kuin pitää. Verkko se yhä ehtii. Mokkula


      • reeanaa
        reeanaa kirjoitti:

        Bärkkel, mie luin ohjeet. Kävin dna mokkula sivuilla. Asetukset on niin kuin pitää. Verkko se yhä ehtii. Mokkula

        Nyt sitte ollaan testattu 4g mokkulaa. 3g verkoon menee, ei neljään jos pakottaa??.
        Yhteysnopus n. 6mbps , eil ei hjuva.
        Dnalta sanoivat, että olen ihan parhaalla kuuluvuus alueella.
        No, eipä muuta kuin palutukseen. En saanut sitä mitä tilasin.
        Olin kyllä alkujaakin vähän skeptinen tuon nopeusta.
        Toki, jos ostaisin antennin, niin vois parantua, mutta, mutta


    • ei ne tiijä mittää

      Tuo 6Mbps on todella hyvä nopeus mokkulalla, ja huomaa että 4G toimii vain muutamilla paikkakunnilla, ja aivan keskustassa. Ei ne DNA porukat tiedä näistä kuuluvuuksista yhtään mitään, ne vain luulee kaikkea.

    • reeanaa

      Juu. Osto vaiheessa ne on hyvinkin tietäviä. En ole tyytyväinen noputeen.
      Soitin dnaalle. Jummaleisson. Asp oli oikein hööveli. Lupasi lähettää antennin jon voib laittaa parvekkeelle ja sitte keelemma toimii sata varmasti. En vieläkään oikein usko. Siit tää antenni kokeilu viel menee, kun siitä hetkestä kun saan antennin, alkaa 2 vkn tyytyväisyys takuu siitä päivästä uudelleen.

      Tää on kumma juttu sinällään, kun saavat mainostaa, että suomen nopein mollukka.
      Doh. Hyvin harvassa varmaan on paikat jossa yltää.
      Mie ymmärrän teoreettisen ja käytännön nopeuden. Vaan jos heitto on noin helvetin suuri, sitä mie en ymmärrä.

      Kaunko minä saan myydä vajaita tuoppeja ja 3cl paukkuja täyteen hintaan. En kauaa. Joko saan pataan tai asiaakkaat kaikkoaa. Et sillei hei

      • reeanaa

        Anteekisi typot, kun minulla on tämä sairaus. Koettakaa suaha selevä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      306
      3608
    2. 205
      2996
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2554
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      241
      2027
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1455
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    8. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1334
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe