Kertokaapa kokeneet konkarit miten taustakuva pitäisi kiinnittää oikein, jotta se pysyisi ja olisi siistin näköinen?
Taustakuvan kiinnitys
6
3772
Vastaukset
- susu
minä ainakin olen laittanut kiinni läpinäkyvällä teipillä. hyvin on pysynyt ja pois lähtenyt tarvittaessa. myös varsin siisti.
- hessu
fairyvedellä ja teipillä, kuvasta riippuen.
- APi
Itse olen myöskin laittanut ensin teipillä kiinni ja sitten ylälaidasta kastelen pari kertaa viikossa suihkupullolla, että kuvan värit tulisi paremmin näkyviin.
- ...
valmistaa tuohon tarkoitukseen liimaa. Kuva voidaan myöhemmin irrottaa, jos siltä tuntuu.
- Kupla
... kirjoitti:
valmistaa tuohon tarkoitukseen liimaa. Kuva voidaan myöhemmin irrottaa, jos siltä tuntuu.
levitä tausta lattialle,lisää suihke pulloon veden lisäksi loraus fairya. sumuta taustaan ja painele akvaarioon,työnnä sormilla kuplat pois. lisäksi voit vielä teipata kuvan reunoista kiinni. todella hyvältä näyttävä tausta kun tekee huolella!!!
- blub
Kupla kirjoitti:
levitä tausta lattialle,lisää suihke pulloon veden lisäksi loraus fairya. sumuta taustaan ja painele akvaarioon,työnnä sormilla kuplat pois. lisäksi voit vielä teipata kuvan reunoista kiinni. todella hyvältä näyttävä tausta kun tekee huolella!!!
Nii ja ihan kaiken varalta, taustakuva kiinnitetään siis altaan taustalle _ulkopuolelle_. (Nimim. aloittelevan sukulaisen altaassa kuva oli tiukasti teipattuna sisäpuolelle ennen kuin asiasta hieman valistin...)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803