Kokemuksia Helppokoti nimisestä firmasta?

HooKoo5

Otsikossahan tuo lyhykäisyydessään käykin ilmi, eli olisiko jollain kokemuksia Helppokoti yrityksestä? Hyviä tai huonoja, kaikki kuunnellaan. Asiallisia vastauksia kiitos.

4

5795

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiallinen1

Laitoin uudisrakennuksen eri toimialojen töitä Helppokodin sivulle. Sain todella monta yhteydenottoa ammattilaisilta. Tehtiin sopimukset ja aikataulut. Meitä onnisti, kaikki luisti kuten sovittiin (eräs oli 2 pv pois ja silloinkin sairas).
      Huomaa, että tuo sivu välittää työntekijöille työpyyntösi ja he ottavat yhteyttä sinuun! Työntekijät ovat antaneet omat tietonsa heille. Jos on jotain kysyttävää laita heille viestiä asiakaspalvelu...asia selviää. Ainakin minulle.

• en suosittele

periaatteessa tällainen välityspalvelu on hyvä idea, mutta meillä on huono kokemus sen kautta saadutsta työstä. tilasimme sieltä putkimiehen korjaamaan vuotavan wc pöntön. putkimies tuli ja korjasi pöntön ja kaikki näytti olevan hyvin. vuotokohta oli vesisäiliön alatiiviste, eli ilmeisesti hyvin tavanomainen juttu. noin kaksi viikkoa korjauksen jälkeen pönttö alkoi vuotaa kuin seula uudelleen samasta kohtaa. soitimme taas kyseiselle putkimiehelle perjantaina ja hän sanoi ehtivänsä paikalle seuraavana maanantaina. tämän jälkeen emme ole kuitenkaan kuulleet mitään putkimiehestä, hän ei vastaa soittoihimme eikä tekstiviesteihimme. olemme olleet nyt viikon ilman toista wc pönttöä.kuluttajaneuvonnasta sanottiin, että tämä kuuluu ilman muuta takuukorjauksen piirin. olen yrittänyt soittaa myös tähän helppokoti- palveluun, mutta siellä vastaa vain nauhoite, joka toteaa että eivät tällä hetkellä voi palvella meitä. prosessi on vielä kesken, joten en sano putkifirman nimeä tässä, katsotaan miten käy, mutta ei herätä luiottamusta kyseiseen putkifirmaan eikä tähän helppokotiinkaan....

• Osaajakuon

Nämä Helppokodit kuten kyseinen yritys, On rekisteritietojen mukaan internet mainostaja, Siis suomeksi välistävetäjä, Työn tarvitsija kyllä tekijän löytää paikallisen osaajan kun rautakaupoista hieman viitsii kysellä, Näitä välistävetäjiä ruokkii tämä hiljaisuuden aika, Kun jollain konstein pitäisi tuloja saada.

• Anonyymi

Joo ei hyvältä näytä. Suoraan ottakaa putkifirmoihin yhteyttä, ne eivät pakoile...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6239
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      52
      4393
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      76
      4157
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4071
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      3048
    6. 49
      3026
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2697
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      30
      2337
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2171
    10. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      43