mitäpä teen

akuutti tapaus

Ilmeni että meidän asuin alueelle on rantautunut diileripariskunta. ihan mukavia muuten mutta kauppaa tekevät. Me ei oikeestaan haluttas tänne lapsiperheiden sekaan tämmösiä. Sanotaanko suoraan että jatkakaas matkaa vai mitenkä ? Mitenkä pahat vihat tulee niskaan jos ilmottaa tietävänsä asiasta.

15

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dervvr

      Tuskin ne teille mitään tekee missään tapauksessa. Edes vaikka jäisivät siihen

      • dervvr1

        Sitäpaitsi se on nyt myös heidän asuinalue


    • ilmoita poliisille

      vastuullinen ihminen ilmoittaa viivytyksettä poliisille. vinkin voi tehdä nimettömänä.

      • mitäpä teen

        Vedettiin pitkää tikkua siitä kuka tekee ilmon-- minä voitin... hyvin poliisit ottivat asian vastaan ja nimettömänä sai keskustella. Nyt tuolla ollaan silmin nähden hermostuneita ja ohikulkiessa kuulin kun puhuivat muutosta. Ovat kai jo kertäneet etelä-Suomen ja nyt täälä pohjoisemmassa , pienemässä kaupungissa. Niin ja sovittiin myös että jos meitä kohtaan tulee jotain niin suojelemme toisiamme ja varsinkin lapsiamme. Tämä on kerrostaloaluetta joten aika helppoa sinänsä. Tuolla heidän yhteisparvekkeella vaihtuu näköjään "vierailijat" aika taajaan ja yhteistä sätkää vedetään. Ei liene sinistä LM...ää


      • cannabe
        mitäpä teen kirjoitti:

        Vedettiin pitkää tikkua siitä kuka tekee ilmon-- minä voitin... hyvin poliisit ottivat asian vastaan ja nimettömänä sai keskustella. Nyt tuolla ollaan silmin nähden hermostuneita ja ohikulkiessa kuulin kun puhuivat muutosta. Ovat kai jo kertäneet etelä-Suomen ja nyt täälä pohjoisemmassa , pienemässä kaupungissa. Niin ja sovittiin myös että jos meitä kohtaan tulee jotain niin suojelemme toisiamme ja varsinkin lapsiamme. Tämä on kerrostaloaluetta joten aika helppoa sinänsä. Tuolla heidän yhteisparvekkeella vaihtuu näköjään "vierailijat" aika taajaan ja yhteistä sätkää vedetään. Ei liene sinistä LM...ää

        Mutta saattaapi olla hyvinnii punasta mallua!!!
        Ja vieraita kääpi enemmään ko teillä ikänänsä!!
        LOL Mikään noista sun vainoharhoista ja olettamuksista ei perustu faktoihin! Hommaa vi**n URPO ITTELLES ELÄMÄ ja lopeta naapureittes kyttääminen!!


    • leimataan narkkariks

      mutta jos se olisi tupakkia niin olisiko asia toisin?

    • Banze69

      Mistä tiedät että ovat diilereitä?

    • Kakkahattutäti

      Mitäpä jos olisit ollut puuttumatta toisten ihmisten elämään ja tekemisiin, jotka eivät liikuta sinua pisaraakaan? Sinä "teidän kulmilla" se häirikkö olet, vitun lisääntyvä lähiöterroristi.

      • valvoja-ilmiantaja

        ei sitä narkkareilta kysytä, saako teidät ilmiantaa vai ei!

        narkkari on uhka jokaiselle ja koskettaa jokaisen elämää!


      • ohdakeotsa
        valvoja-ilmiantaja kirjoitti:

        ei sitä narkkareilta kysytä, saako teidät ilmiantaa vai ei!

        narkkari on uhka jokaiselle ja koskettaa jokaisen elämää!

        hassua. "narrkari" nimitys on kuin "kommunisti" tai "homo"- nimitys. Se ei kuulu toisille ihmisille oletko sitä vai et, se stigma on todella helppoa antaa toiselle ihmiselle, tätä sigmaa ei syyttäjän tarvitse mitenkään todistaa ja ennenkaikkea stigmasta on todella vaikea päästä eroon. Parhaimmillaan tämä "vastuullinen" kansalainen tuhosi kahden ihmisen unelman rauhallisesta elämästä ja mahdollisuuden asettua. Tällainen toiminta on JUURI sitä mikä pitää huumeriippuvaiset kiinni huumeissa. Kysymys kuuluukin mielestäni tarvitseeko "vastuullinen kansalainen" huono-osaisempia ympärilleen tunteakseen itsensä "vastuulliseksi" ja tätä kautta paremmaksi? uskon että näin on ja mielestäni se on säälittävää. se ei ole vastuullisuutta. se on huonon itsetunnon ryydittämää heikomman potkimista maassa jotta tuntisi itsensä paremmaksi. toivon parempia ja ymmärtäväisempiä naapureita heille tulevaisuudessa.


      • valvoja-ilmiantaja
        ohdakeotsa kirjoitti:

        hassua. "narrkari" nimitys on kuin "kommunisti" tai "homo"- nimitys. Se ei kuulu toisille ihmisille oletko sitä vai et, se stigma on todella helppoa antaa toiselle ihmiselle, tätä sigmaa ei syyttäjän tarvitse mitenkään todistaa ja ennenkaikkea stigmasta on todella vaikea päästä eroon. Parhaimmillaan tämä "vastuullinen" kansalainen tuhosi kahden ihmisen unelman rauhallisesta elämästä ja mahdollisuuden asettua. Tällainen toiminta on JUURI sitä mikä pitää huumeriippuvaiset kiinni huumeissa. Kysymys kuuluukin mielestäni tarvitseeko "vastuullinen kansalainen" huono-osaisempia ympärilleen tunteakseen itsensä "vastuulliseksi" ja tätä kautta paremmaksi? uskon että näin on ja mielestäni se on säälittävää. se ei ole vastuullisuutta. se on huonon itsetunnon ryydittämää heikomman potkimista maassa jotta tuntisi itsensä paremmaksi. toivon parempia ja ymmärtäväisempiä naapureita heille tulevaisuudessa.

        diilereiden "unelma" on tehdä rahaa muiden elämä tuhoamalle. sellainen "unelma" pitää ehdottomasti tuhota.

        DIILERIT TAPPAA IHMISIÄ. diilerit ei ole mitään normaaleja kansalaisia, vaan kaikille muille vaarallisia tuholaisia. sellaiset tuholaiset kuuluvat pakkohoitoon ja vankilaan.

        terve yhteisö suojelee itseään valppaasti ja voimakkaasti huumediilereiden kaltaista uhkaa vastaan!

        oma valinta ruveta huumehörhöksi ja/tai diileriksi! itse te ensin hyökkäätte normaaleja ihmisiä vastaan, turha rypeä itsesäälissä kun terve itseään suojeleva yhteisö iskee takaisin!


      • Kansa vapaaksi
        valvoja-ilmiantaja kirjoitti:

        diilereiden "unelma" on tehdä rahaa muiden elämä tuhoamalle. sellainen "unelma" pitää ehdottomasti tuhota.

        DIILERIT TAPPAA IHMISIÄ. diilerit ei ole mitään normaaleja kansalaisia, vaan kaikille muille vaarallisia tuholaisia. sellaiset tuholaiset kuuluvat pakkohoitoon ja vankilaan.

        terve yhteisö suojelee itseään valppaasti ja voimakkaasti huumediilereiden kaltaista uhkaa vastaan!

        oma valinta ruveta huumehörhöksi ja/tai diileriksi! itse te ensin hyökkäätte normaaleja ihmisiä vastaan, turha rypeä itsesäälissä kun terve itseään suojeleva yhteisö iskee takaisin!

        Terve yhteisö on mielestäni rakastava, ymmärtävä, kannustava, vapaa ja ei-materialistinen muutaman adjektiivin sanoakseni.

        Ikäväkseni muitakin huumeita kuin alkoholia käyttävät yhteisöt ovat useimmin täyttäneet kriiterini "terveestä" yhteisöstä, kuin pelkästään viinasta päänsä sekoittavat.

        Ongelmakäyttäjiä ja poikkeuksia tietysti löytyy vaikka kuinka paljon.

        Ehkä tämän replyn pointti onkin siinä että "antaa kaikkien kukkien kukkia vaan", ja antaa ihmisten tehdä vapaasti keholleen ja mielelleen mitä haluaa jos sillä ei suoranaista vahinkoa toiselle tee.

        Ps. niinsanottu diileri on rinnastettavissa ALKOon. Jokainen ihminen päättää itse mitä sisäänsä laittaa.


    • yh-mama

      mitä positiivista on huumeissa?miksi kama ei ole laillista?ja onkohan nyt mussa vikaa kun en tule toimeen mun sekakäyttäjä veljen kanssa?voisiko joku ns. alan ammattilainen valaista mua?onko mulla joku asenneongelma kun en nyt jotenkin ole sinut aineitten kanssa?mulle ei maistu edes yksi saunakalja.
      ja minkähän takia mun täysi-ikäinen poika ei juo(muutamat humala kokeillut),ei polta(maistanut) ja valitsee seuransa tarkkaan.hän urheilee seurassa joka päivä ja on vihjaillut hakevansa poliisikouluun kunhan koulu ja intti suoritettu loppuun.kaiken lisäksi hän vaikuttaa tyytyväiselle ja kunnianhimoiselle.
      olenko mä nyt jotenkin kasvattanut yh:na pojan ihan kieroon??
      jos totta puhutaan niin mä tiedän mun kysymyksiin vastaukset ;)...
      saa mulle kyllä vastata jos tuntee suurta tarvetta.

    • työ tuottaa tuskaa

      Missä ne käyvät töissä?

      • mitäpä teen

        Piti nostaa kekustelua uudelleen ylös...eivät käy töissä missään. nainen jotain pakollista kerta viikkoon neljä tuntia keittiöhommia. Mun sieluun koskee- olivat ottaneet koiranpennun joka juoksenteli omin päin tässä taloyhtiön pihalla irti ja yksin. Lopulta nakkasin takin niskaan ja vein sen sitten sinne. Voi härregud- molemmat niin kauheessa kunnossa melkein naukuina vetivät terassilla jotain sätkää. Naisen silmät oli nurin kääntyneet, valkuaiset vaan vilkkui ja se ei saanut suusta sanaakan. Raahautui siitä makkariin ja mies soperteli jotain kiitoksen tapaista. Katoin että pennulla on vettä ja tulin kotiin. No nyt mies siivoaa topakasti, eli ei voi olla kankkunen ainakaan. Tuhotkoon vaan oman elämänsä mutta ottaa nyt vielä koira tuohon sotkuun....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe