Itsellä sakon sotilaskivääri jossa kiikarin jalassa oleva ruuvin reikä on kulunu jonka vuoksi kiikarin tähtäys muuttuu joka laukauksen jälkeen.
Eli etsin uutta jalkaa tilalle. nykyisen jalan kylessä lukee US isoilla kirjaimilla.
jalustan pituus 11,5cm leveys 2,2cm jalustan reikien väli keskeltä keskelle 3,5cm.
mistä löydän uuden tilalle..merkin ei tarvitse olla sama..kun vain koko täsmäisi. kiitoksia jo etukäteen!! [email protected]
Kiinteä kiikarin jalka!!
3
155
Vastaukset
- ressu.
Kuva kun olisi. Noiden tietojen perusteella saattaa olla vaikeaa. Kiinnittyykö jalka lukon kehykseen vai mihin ja onko kiikari kiinni suoraan jalassa vai kiinnitetäänkö kiikari ensin renkaisiin ja ne jalkaan?
Auttaisiko seuraava linkki mitään?
http://www.ebay.com/itm/Soviet-Russian-Mosin-nagant-91-30-PE-PEM-sniper-scope-and-mount-combo-/310366199496?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4843445ec8- Tero.T
mulla olis kuva mutta en saa tänne laitettua..laita sähköpostia niin mailaan kuvan..
[email protected] - 15+10
Tero.T kirjoitti:
mulla olis kuva mutta en saa tänne laitettua..laita sähköpostia niin mailaan kuvan..
[email protected]Niin, että mikä kivääri? Nagantti vai rynkky?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914